We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @mamsie, welkom!!!

Ik kwam ook al even spieken hoe het met beeps is!

@ hier.. Nog niet ongesteld.. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan ga ik een test kopen!

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn dat ik mee mag kletsen. Hoop ook dat we dit keer sneller in verwachting zijn!

Heb een stukje terug gelezen en zie dat het voor beeps een spannende dag is!

3. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Ja...alleen al een tijdje niets meer gehoord van haar...
    Ze weet wel hoe ze de spanning er in moet houden..:(

Hier nog iemand positief nieuws?

Ik heb normaal 2 dag voor nod pijnlijke borsten...maar nu ineens vandaag al...6 dagen voor nod...

Owww hoop zo op een bol buikje..:)

4. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Hai meiden, lief dat jullie zo meeleven!

Geen goed nieuws.. het is mis met de kleine, maar er zit wel nog wat in mijn baarmoeder. Dat verklaart mijn zwangerschapssymptomen, mijn lichaam voelt zich nog zwanger.

Ik ben gelijk naar mijn ouders gegaan en ben net pas thuis.. vandaar dat ik jullie nu pas op de hoogte breng.

Thuis had ik 5 oproepen gemist vd verloskundige (echopraktijk zit ergens anders) ze hadden het gehoord en ik moest zo snel mogelijk op het mobiele spoednummer bellen..

Wat blijkt.. de echovrouw wist niet goed wat ze zag, dus ik moet zo snel mogelijk naar de gynaecoloog. Dat wat er zit zit hoog in mijn baarmoeder, en is dus gevaarlijk blijkbaar en moet er zo snel mogelijk uit.

Ik ben op van de zenuwen.. het was nu te laat om nog het ziekenhuis te bellen, dus dat doet ze morgenvroeg.. Het ergste is, manlief vertrekt morgen voor 2 dagen, dus ik ben ook nog eens alleen.. mijn ma komt wel hier logeren, maar ik had liever gewoon dat mijn man mee kon, en s nachts hier zou zijn, maar ja.

Balen he, vind het ook zo erg dat mijn cyclus zo overhoop ligt.. had zo'n mooie cyclus met duidelijk eitje.. alles in duigen..

ik ga even in bad, al weeeeken niet gedaan ivm de kleine.. even lekker alleen liggen en nadenken..

Bedankt voor jullie medeleven, jullie zijn lief!!

5. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Ik weet noet wat ik moet zeggen.. vind het echt heel erg voor jullie! een knuffel van ons!!!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat ontzettend kl*te beebs! Hopelijk morgen snel duidelijkheid hoe nu verder.
    Sterkte!

7. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Pfff Beeps..ik ben er stil van! Wat ontzettend naar dit, en dat ook nogeens iets wat misschien gevaarlijk voor je is. Hopelijk kunnen ze je hiermee morgenvroeg snel verder helpen. Heel veel sterkte en dikke knuffel!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Beeps.. Ik ben sprakeloos!! Hele dikke knuffel meis! Wens je alle kracht, sterkte en liefde van de wereld toe!! Xxx

9. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Geen woorden voor...

Je had zelf dat idee ook al toch..

Jeetje meis...heeeeeeel veel sterkte ermee...en praat het lekker van je af hier..kunnen wij je miss beetje opvangen...

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Beebs: :( :( Ach meissie toch.. he wat rot.. had zo ongelofelijk gehoopt op beter nieuws voor je!! :( en dan is je man ook net weg. Gelukkig dat je moeder bij je is, maar op dit soort momenten heb je toch het liefs je man he..
    Heel veel sterkte en een heele dikke knuffel

11. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Jeetje wat naar nou! Pfff... zo akelig dit!
    Meid veel sterkte en succes met alles.
    En schrijf het idd maar van je af als je wilt!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mamsie: Welkom bij de club! Hopelijk hoef je nu geen 23 maanden te wachten. Succes!

@Valley: Spannend hoor!

@Beeps: Och meis, wat erg voor je! :( Ik had zo gehoopt dat het gewoon goed zou zijn.
    Veel sterkte in het ziekenhuis en de komende tijd om dit te verwerken :( Dikke knuffel!
    En wat Valley zegt: je kunt hier van je af praten, daar zijn wij voor. Wellicht dat het je kan helpen.

13. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    hey meiden..

ik weet ben vroeg.. maar kon me niet inhouden.. omdat ik me zo gek voel.. die 1malige koorts.. misselijk.. en heb dus bij de kruidvat kv2v5 gekocht.. en wilde eigenlijk tot morgen wachten.. maar kon me daar ook niet van inhouden.. dus toch maar gedaan.. en wat zie ik.. een ieniemiene licht roze streepje.. ik heb wel 500 fotos gemaakt.. met telefoon maar die is zo beschadigd dat je overal wel strepen ziet staan..
    mn man zag hem ook!
    morgen krijg ik de sensitest binnen.. die worden dus gelijk in gebruik genomen.. misschien laat die het wel toe om een degelijke foto van te maken.. ooh ik hoop het zo!

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @MamsieM: Welkom :)

@Sonja: Spannend!

@Beeps: Oh lieverd toch :( Een hele dikke knuffel voor jou!

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Spannend Sonja!!

Hier nog steeds geen ongi..

16. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @sonja spannend zeg, een licht streepje is ook een streepje!

@hier..
    Bedankt voor al jullie berichtjes, superlief!
    Ik voel me zo raar! ik heb ook het idee dat er nog geen ruimte is voor het verdriet omdat ik nog geholpen moet worden, ik voel nu spanning, spanning omdat ik niet weet wat er komen gaat en wanneer, het enige wat ik nu weet is dat ik iets in mn baarmoeder wat zo snel mogelijk weg moet, en wat een nieuwe zwangerschap in de weg staat.

Manlief is net vertrokken, voel me super leeg.. kleine is gelukkig op de opvang vandaag dus voor hem hoef ik me niet groot te houden. Echt bizar, ik denk steeds dat ik nog wel wakker word uit deze nachtmerrie. Ik was zo overtuigd dat het wel goed zat op het laatst, mn borsten werden maar groter en groter en doen nog steeds onwijs pijn.. man wat een klap.. en had dan maar gewoon een goede miskraam geweest, nu al deze ellende nog joh, en hoe gaat het met mijn lichaam hierna?

Denk dat een 2de echt op zich moet laten wachten, enerzijds omdat mijn lijf overstuur is en anderzijds omdat ik bang ben dit nogmaals mee te moeten maken, ik durf niet meer..

Ik hoop maar dat de vk snel belt, dat ik snel naar het zh moet en dat ze het gelijk weghalen.. ik wil niet met een pil naar huis en maar wachten op de krampen.. ik wil dit afsluiten!

17. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Beebs, wat een ontzettend naar nieuws , sterke

Sonja, spannend.

18. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    hier vandeweek eindelijk weer ongesteld geworden na 95 dagen, ik denk ik word het nooit meer, maar gelukkig maar! eindelijk weer een nieuwe ronde!!! (sorrie ik zit op de verkeerde, want dit is voor mijn eerste en niet voor een tweede kindje)

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Sonja, wat spannend zeg! Heb je de test al binnen?

Beebs, hoe is het? Weet je al meer?

Hier even lekker geshopt vanochtend. Wel wat leuke kleren voor mezelf gezien maar niets gekocht. Vind het leuker om straks zwangerschapskleding te kopen :)!

20. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Nou.. ik vol goede moed de sensitest gedaan.. die kan 4dagen voor nod.. hardstikke nega.. ik ga weer aftellen naar mn periode.. blegh!
    word ronde 4.. mag niet klagen natuurlijk.. maar het voelt zo lang.. Toen we noet met babies bezig waren was ik voor mn gevoel om de week ongesteld.. haha..
    nou duren die maanden zo laaaaang.. :p

Deel Deze Pagina