We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Balen Sonja! Weet je wanneer je ei is geweest? Ik heb een late eisprong dus kan ook vaak pas later testen....
    (vrijdag/zaterdag eisprong gehad, dinsdag a.s. NOD)

2. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ahh, Beebs wat verschrikkelijk zeg!
    Al bekend wanneer je naar het ziekenhuis mag?
    Ik vind dit niet leuk voor jou! Doe rustig aan, neem lekker de tijd voor jezelf. Een kop thee met een extra stuk chocola erbij.

@ nieuwe mensen welkom. Hopelijk mogen jullie allemaal snel zwanger worden

3. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ Beeps: Knuffel!!!!! Wat erg joh :( Heb je al wat van de vk gehoord?

@ Sonja: Spannend nog even hoor... en idd die maanden duren zo laaaaanggg!!! Heb ik ook last van... pfff

@ Mamsie: Hihi ik zie ook overal vanalles, ben echt toe aan nieuwe kleren, draag alles nog van voor de zwangerschap van m'n ukkie. Maar kan het er nu niet aan uitgeven, want mocht ik zwanger raken jah... :D Hopen maar dat het gauw lukt!!

@ Hier: al m'n ingewanden trekken samen!! Volgens mij is half nederland grieperig? M'n buik goed van slag, krampen bleeeghh. Als ik nou eens een week of wat verder was, dan durfde ik het misschien nog wel te koppelen aan zwanger zijn ;) Maar ben d'r bang voor dat het nu toch echt een (buik)griepje wordt.. (had ik vorige keer trouwens ook een dikke week voor NOD, en weken daarna ook :p)

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    In september is volgens mij iedereen altijd ziek. Ze zeggen dat het er aan ligt dat de R in de maand zit. Hier gaat het wel op dat we alle drie verkouden zijn. Verder gaat het nog.

@ Hier. Vorige week me ouders verteld. Ik wou het zo graag. Ze gingen op vakantie en anders moest ik vier weken wachten. Ik vind dat ouders het al eerste horen te weten. (mits de relatie goed is). Dus wij onverwachts de dag voordat ze weg gingen zijn we er langs geweest. Vorig jaar ook gedaan, en toen verteld dat ik zwanger was. Dus nu weer. Me moeder raden het gelijk ik zei alleen maar: We willen graag de traditie in eren houden om voor jullie vakantie leuk nieuws te brengen.
    Heerlijk om het vertelt te hebben. Van het weekend me schoonouders. Ik ben benieuwd hoe zij gaan reageren...

5. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    beebs,
    jemig wat krijg je dan een klap. Ik leef met je mee.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.
    Heel veel sterkte meis en we duimen voor je.

6. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Son,

Ik heb ook toen die test gedaan 4 dagen voor mijn ongi maar die was ook negatief.

En 1 dag later van de kv was positief. Dus zet hem op.

7. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @beeps, vreselijk he dat gevoel van er zit nog wat dus kan het niet afsluiten. Ik heb het ook gehad met een leeg vruchtzakje, moest wachten maar er gebeurde niks. Wilde het eruit hebben, werd er gek van. Ik hoop dat je snel wat hoort van de vk, anders even bellen hoor!

@blauwespeen, leuk dat jullie het verteld hebben! Wij wachten nog even, eerst maar een echo.

@sonja, wat riv zegt, het kan nog, ik teste ook later positief!

@sanjor, ook spannend, je ging het weekend testen toch?

@hier, steeds zo'n buikpijn, denk/hoop groeipijn. Hebben anderen hier ook last van?

8. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik had het vorige week ook heel erg. Ineens was het weg. Net als de misselijkheid. Dus ik hoop voor jou dat hetook zomaar ineens weg is.

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ Blauwespeen: Zeg dat wel ja, de R in de maand, tis meteen raak haha. Nou ja, ik werk in de zorg dus kom ook veel bij mensen die griep hebben op het moment. Ik kan d'r natuurlijk niet omheen!! Hopelijk zet het niet al te veel door.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ik word nu al gek van mezelf. We gaan pas sinds afgelopen vrijdag voor een 2e maar vind het zo ontzettend leuk en spannend!
    Pfff ben echt nergens anders mee bezig.....
    Herkennen jullie dat?

Hier trouwens 1,5 week geleden alledrie buikgriep gehad. Heerst echt hé!

11. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    @ Mamsie: Ik herken het wel wat hoor... bij de eerste had ik dit helemaal niet! Toen we de beslissing hadden genomen zijn we maar op goed geluk aan de gang gegaan. Wist wanneer mijn ei was, en that's it! Gelijk raak, en toen pas alles uit gaan zoeken...
    Maar nu...??? Pfff haha echt erg hoor. En wat al eerder gezegd is, eerst moet je zo'n 2 weken wachten op je eisprong, dan nog es 2 weken op je NOD, echt zooo gemeen, je geduld wordt zo getest op deze manier haha.
    Gelukkig wel gezonde spanning hoor.

Maar jij mag al bijna testen... ga je wachten tot je gewoon overtijd gaat? Of gaat er al eerder een test tegenaan? Of een vroege test? :p
    Ik heb voorgenomen gewoon maar richting overtijd te gaan mocht het raak zijn, maar kan het niet laten om te testen, dus ik ben bang dat ik voor de vroege (soms misleidende) test ga...

En ja, buikgriep heerst echt ja. Maar het wil maar niet doorzetten hier. Steeds kleine lichte krampen, ook wat hoger richting ribben, vaag allemaal... dat het dan of doorzet, of weg gaat! Maar niet zo er tussen in blijven tobben :(

Nou ik ga nog eventjes wat doen hier! Zou liefst heel de dag hier reageren enzo, maar ik weet van mezelf dat ik er dan helemaal teveel mee bezig ga zijn, dus vandaar dat ik ook niet zo heel vaak reageer!! :p

12. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Nou wanneer mijn ei is geweest weet ik noet.. ik had een hrle week dat slijm en heb noet krom gelegen van de pijn die ik normaal heb.. dus ja.. afwachten maar!!!

13. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Lastig he dat wachten... maar dat slijm zegt gelukkig ook wat! Alleen had je niet echt dat het 1 dag op z'n ergst was toch? Dan is het meteen weer wat lastiger...
    Wanneer ging je weer testen?

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja aan de ene kant wel maar aan de andere kant denk ik ook dat het een goed teken is! haha...lastig al die onzekerheden!;)

15. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Ik ben gelukkig aan het werk tot 23.00 de testen liggen veilig in de kast.. ik hoop dat ik het zo lang mogelijk kan uitstellen.. maar ik krijg allllltijd testdrang.. al probeer ik het uit te stellen.. t lukt me maar niet..

16. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Getverdemme.. zit ik net naast een zwangere collega te eten.. die zit aan de soep.. haring.. zure bom en een stuk appeltaart.. hoe ze het naar binnen krijgt weet ik niet.. whaha.. hopelijk is het een goed teken dat ik misselijk van haar word.. whaha

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    hahaha ik wil je hoop niet de grond in boren maar ik zou er ook misselijk van worden. Wat een combi zeg!

18. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    Daarna at ze nog mijn stukje wat ik daarvoor liet staan.. een stuk komkommer en een broodje.. mannnn haha..

19. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    @sonja, het kan nog steeds hoor, die testen die zijn helemaal niet zo gevoelig!

@Blauwespeen, leuk dat je het verteld hebt! Mooi moment is dat he..

@Mamsie, zo herkenbaar! Bij mij is het ook het enige waar ik mee bezig ben, en dan duurt een ronde laaaaaaaaang!

@ hier, nou de paniek was god zij dank voor niets, vanmiddag bij de gynaecoloog was mijn baarmoeder prachtig schoon! geen restje te zien!!! ik was zo bang, de vk had me uitgelegd van de pillen en vd curretage en ik wist echt niet welke ik moest kiezen, allebei ellende, allebei nog nasleep.. allebei tijdrovend wat cyclus betreft! Maar nu mogen we gewoon door! Echt een geluk bij een ongeluk. Het verdriet is er nog natuurlijk, maar wat fijn dat mijn lichaam haar werk goed heeft gedaan en dat het klaar is voor een nieuwe zwangerschap!! Ben ontzettend blij!

20. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat ontzettend fijn Beebs! Tuurlijk is het verdrietig dat het niet zo mocht zijn maar toch fijn dat de nasleep hierbij lijkt te blijven.
    Op naar een nieuwe ronde dan! Succes met klussen!

Deel Deze Pagina