@leeuwtje, spannend, ben erg benieuwd! @sanntje, jezelf niet gek maken hoor! Al weet ik hoe latig soms! @hier, meissie vanmorgen weer koortsvrij, nu bij de oppas. Kan ik even studeren vandaag!
@ Leeuwtje, spannend!!! Weet je al wat meer?? @ Aggy: fijn dat je meissie koorts vrij is... studdieze!! Tja mezelf gek maken haha ik vind het gewoon weer zo spannend. Ach en 't is al weer bijna weekend, weekend werken, woensdag pas weer vrij dus tot die tijd heb ik toch geen tijd om er aan te denken haha.
Vanmorgen voelde ik de angst dat het niet goed zat. Heb een echo gehad en het kindje is overleden. Nu wachten totdat het vanzelf eruit komt of toch een curratage.
Leeuwtje, ben ook benieuwd hoe het is gegaan! @hier, mega ongesteld!! Heb een cyclus van 36 dagen. Veelste lang!!! maar ik kan nu wel wat beter en gerichter klussen! @aggy, ik heb net ook zitten studeren. Toevallig!!
@Riv: Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd! *Knuffel*
@ riv, moet je nog terug komen? Hoop echt dat alles snel achter de rug is voor jullie! @hier, beetje dipje vandaag. Niet zo goed in m'n vel. Denk vanalles te voelen wat op een zwangerschap kan duiden maar wat net zo goed wat anders kan zijn. Manlief net ook nog vertrokken. Slaapt vannacht in een hotel omdat hij morgen al vroeg moet werken (ruim uur rijden vanaf ons huis). Zelf moet ik morgennacht werken dus zie hem zondag pas weer. Bah, ben er emo van!
Riv wat ontzettend verdrietig nieuws, dikken knuffel en ik hoop dat je er niet te veel nasleep van hebt.. bah ben er stil van
hey dames, ik ben er zo verdietig onder kan het gewoon niet bevatten. Ons 5e vlinderkindje gewoon. In november een bbz en nu dit weer. Ik weet niet of ik er ooit nog voor wil kiezen... Heel veel succes iedereen.
Riv toch dat je dit al zoveel keer heb moeten mee maken een heeeel dikke knuffel en nogmaals heel veel sterkte!
ach Riv toch, voor de 5e keer al dat jullie dit mee moeten maken. WAt ontzettend heftig meid! Sterkte meid, dikke knuff