We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

@ Riv Sterkte...

@ Sanjor... zeker heel spannend.

@ Saja voor jou ook spannend dus... hopelijk is t gauw raak voor je.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja behoorlijk.

Merk dat ik het wel dubbel vind.

De wens voor een 2e is zo veel groter en de wens om zwanger te raken ook. En ben dus extra bang voor een teleurstelling maar ook extra bang voor een zwangerschap.

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Saja dat kan ik me goed voorstellen.... hoe lang was je zwanger???

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ze vermoedde 7 weken.

Ik wist zelf niet precies hoe of wat omdat ik gewoon ongesteld geworden was ( voor mijn idee dus ) En ik was met ovutesten bezig en die waren vanaf dag 6 al positief toen zei iemand hier op het forum zou je geen zwangerschapstest doen.. En die was toen positief..

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

heh das echt vervelend... bah!
    Nou hopen op een goede volgende ronde heh ;)

Ik duim voor je meis

6. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    @ riv wat erg meid ik weet precies hoe je je voelt dit is voor mij nu ook al de 7de zwangerschap dus ik hoop nu ook echt dat het gelijk goed mag gaan want al die miskramen elke x is best zwaar. Heel veel sterkte.....

@de nieuwe welkom!!

@hier niet veel veranderd alleen hele gevoelige tepels gekregen pfff vooral avonds. Ik hoop dat het snel donderdag is dan krijg ik weer een echo en kan ik zien of alles wel goed is ....

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @sasja, welkom!

8. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Alle nieuwe dames welkom!

Hier naar ronde 10!
    De duivels hebben me weer gevonden...een dag te vroeg zelfs...
    Oeffff weer opnieuw beginnen...begin zo langzamerhand de moed een beetje te verliezen hoor!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere

Dikke knuff!! Ik duim voor je dat het deze ronde wel lukt!!
    Hoe is je cyclus?

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Sterkte Valley... mijn duimen draaien dat de volgende ronde wel gaat lukken.

11. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @ Valley, Balen zeg! Ronde 10 heb je inderdaad al even gedult. Lijkt me erg lastig! Hopelijk volgende ronde beter. Was je de vorige keer ook niet eerder ongesteld geworden? Zie je het nog wel zitten?

@ Riv, hoe is het nu? En me je man/vriend? Voorlopig even geen zwangerschap meer of helemaal niet? Lijkt me inderdaad erg lastig allemaal op dit moment na zoveel verdriet...

@ Leeuwtje, fijn een goede echo! Geeft mij moed dat het ook goed kan gaan! Want merk dat ik dat bij de tweede minder heb. Ben sneller bang dat het mis gaat. Maar fijn zeg dat alles goed is. Krijg je nog meer echos? En die hematoon was die nog te zien?

@ Jeniyah, welkom! Pas getrouwd, gefeliciteerd! Een een grote meid al, leuk zeg! Grappig intresses heb je zeg!

@Saja, vervelend zeg! Hopelijk is er snel een plakbaby

@ hier: vandaag me schoonfamilie vertellen. Toch wel zin in! Ik heb een tshirt gekocht en met strijkpapier de teskt: ik word een grote broer. Ik ben erg benieuwd hoe snel ze het door hebben. Daarna lekker naar vrienden. Die mogen het ook weten. Dus word een leuke dag.

Iedereen een fijne zondag gewenst!

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @nieuwe meiden welkom!

@blauwespeen, leuk vertellen! Heb je al een echo gehad?

@valley, kan me voorstellen dat je de moed verliest, ronde 10 is ook niet niks! Hoe lang waren jullie voor de eerste bezig?

@tinkerbell, laat het idd maar snel donderdag zijn!

@hier, gaat zn gangetje. Heb 's avonds wel een plofbuik, het valt mn man zelfs al op! Iehhh wijde kleren dragen maar, al heb ik die niet heel veel! Ga morgen de vk maar eens bellen, ben benieuwd wanneer ik terecht kan! Spannend!

Fijne zondag allemaal!

13. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee, krijg pas over drie weken een echo. Maar ik vind niet dat ik daar op moet wachten. Want als het mis mocht gaan, waar ik niet vanuit ga, wil ik ook graag steun hebben! dus vandaar nu

14. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Welkom nieuwe dames!

@ Aggy: hier savonds nu ook al een plofbuik, haha..

@ blauwespeen: en, hoe reageerde je schoonfamilie? Leuk om het nieuwtje te vertellen!

Zijn er nog dames met komende week nod?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja as donderdag is mijn nod

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Riv, wat een ontzettend naar bericht, sterkte.
    Avvy, ronde 10 dat is heftig, of niet?

Rimcar, succes met wachten op je NOD!

Blauwespeen, hoe reageerde iedereen vandaag? Jij schreef een tijdje geleden toch dat mensen in je omgeving, die nog niet wisten dat je zwanger was, er op tegen waren om snel een 2de te krijgen.

Tinkebel, zwangerschapskwalen zijn begonnen!

Hier sinds deze ronde begonnen met tempen maar zit pas op CD9 dus er is nog niets over te zeggen, ovutest ook nog witter dan wit. Oftewel nog afwachten

17. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Hoimdames
    Heb altijd cyclus van 28 dagen...nu inderdaad al 2 maanden eerder ongi dan verwacht...tja..
    Ronde 10 dan maar..
    Mijn eerste was op mijn 18 e een verassing!
    En daarna nog een keer heel snel zwanger geraakt maar die zwangerschap heb ik af moeten breken:(

en nu dus ronde 10.
    Ik blijf ervoor gaan...maar de moed zinkt je wel in de schoenen..
    Al die symptomen vooraf weer...naja genoeg gepiept hihi.

Hoest hier? Hoe reageerde de fam op het goeie nieuws?

18. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Ten eerste alle zwangeren gefeliciteerd!!!

saja en riv.. heel veel sterkte..

hier is morgen mijn nod.. maar ik durf niet.. denk dat ie nega word.. had vorige week voor mn gevoel allerlei symptomen.. maar nu voel ik niks.. ja iets in mn boobs.. maar dat kan ook mn nod zijn..

ik wacht denk ik gewoon tot volgende week.. geen bloed.. dan testen..

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Valley: *Knuffel*

@Nieuwe dames: Welkom en succes gewenst :)

@Hematoom: Er werd niets gemeld, dus ik ga ervan uit dat-ie verdwenen is :D

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Poeh er is veel geschreven :$ Even proberen weer bij te reageren ;)

@ Leeuwtje; vast wel verdwenen idd; over het algemeen bij echo's: geen nieuws is goed nieuws :)

@ Sonja, ik ga voor je duimen :) :) je weet maar nooit! Bij mijn zoontje had ik juist ook helemaal geen symptomen..

@ Valley: ronde 10 poeh! Dan zakt de moed je idd vast even in de schoenen! En die 'valse' symptomen zijn irritant he, denk je vanalles te voelen.. haha en dan toch weer ongesteld ;)

@ groen; nog even geduld dus ;) ik heb me ook al een paar keer voor genomen te gaan tempen; maar dan vergeet ik het weer een paar keer en dan geef ik het al weer op ;)

@ Blauwe speen: Hoe was het vertellen??

@ nieuwe meiden welkom :)

@ hier: ruim een week na mijn ongesteld worden nog steeds ongi-krampen af en toe en een zere rug.. raaaar en irritant! :x Maar ja :)

Deel Deze Pagina