Goedemorgen! hoe is het met iedereen? Hier een poetsdagje thuis. Wilde ik eigenlijk gister doen maar toen had ik geen zin . T helpt erg goed....Wattenstokjes de badkamer door bijvoorbeeld Morgen weer met hem naar CB, ben benieuwd hoe lang hij is!
@lianne, welkom! @blauwespeen, jakkes niet leuk van je bmi, maar zoals er al eerder gezegd is, er zijn er zoveel meer en nog wel veel zwaarder volgens mij. Geen ervaring met angelsound, heb een stethoscoop thuis en daar kon ik het hartje ook mee horen! @sonja, blijft toch wel een beetje spannend dus. Veel plezier morgen! @mamsie, hier al sinds april niet meer bij het cb geweest en hoef pas eind november! Veelste laat maar goed maakt me ook niet zo veel uit. Al ben ik wel benieuwd naar gewicht!
Die van ons slaapt al om 19.00 uur, dus dan hebben de hele avond nog voor ons tweetjes En anders in het weekend tijdens zn middagdutje
Even een ego berichtje. ik was dinsdagavond om 10 uur s avonds begonnen met de pillen. Woensdag ochtend begon het om 6 uur te bloeden. De hele dag heel veel bloed veloren. 3 keer thuis flauw gevallen. Weer naar het zh, moest opgenomen worden. Uiteindelijk in het zh ook nog weer heel hard flauwgevallen in het toilet/badkamer. hele dikke bult op mijn hoofd. Uiteidelijk toch nog geopereerd. Mij hb is heel laag 5 dus nu heel rustig aandoen en pillen slikken om mijn hb op te krikken.
Jeetje riv, wat heftig allemaal! Moet je dat ook nog meemaken! Is nu alles goed dan? (afgezien van die hb?) Rustig aan meid, sterkte!
Riv,wat verdrietig allemaal. Hoop dat je snel weer opknapt en snel opnieuw een (plak) wondertje in je buik hebt.
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------22 april 2013 ? blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 naad24--------------? aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------? mei 2013 Kimmy---------------? mei Bezig voor een tweede NOD Mammamia-------------25 aug Sanjor---------------10 sept Froggieh-------------11 sept Valley82-------------19 sept SonjavT--------------21 sept Jeniyah--------------23 sept MinnieJ--------------25 sept MiniMe81-------------01 okt LianneB -------------04 okt Lica-----------------04 okt Pleak----------------14 okt MamsieM--------------15 okt ricmar94-------------16 okt Groen29-------------- ? Gezellige meekletsers Guusje27 2g4e-----------------(wachten op huisje) Elfje82 Riv
Ik heb mezelf even op ? gezet. Zoals jullie in mijn onderschrift zien is mijn cyclus nog van slag. Ben begonnen met ovulatietesten en tempen, alleen gaat dat laatste niet heel goed zit nu op CD13 maar heb sinds 2 dagen 39 graden koorts in de ochtend. Ovutesten ook nog niet positief. Wanneer ik mijn ei gespot heb zal ik me NOD doorgeven. Lees trouwens trouw mee, maar reageer niet altijd ivm telefoon. Nu dus even achter de laptop
Wat vervelend allemaal zeg Riv! Het is al zo moeilijk en dan ook nog op deze manier alles moeten doorstaan. Sterkte voor jullie!
Nog 5 dagen wachten voor mij, maar ik heb zo'n gevoel dat het weer niet raak is. Ach ja...geduld is een schone zaak! PMS slaat hier wel weer flink toe, bitchy!!!
Riv heel veel sterkte! hier is bruin gespot.. ben eigenlijk wel een beetje opgelucht.. beter ongesteld dat je weet waar je aan toe bent dan constant nega testen en overtijd.. Nu dus cyclus van 33 dagen ipv 28.. hou de langste maar aan.. Mn man begon gelijk over "klussen" dus die kijkt er al naar uit.. haha.. op naar een volgende ronde! ronde 4..
Riv: wat ongelofelijk rot voor je dat het zo gaat!! Sterkte en hopelijk voel je je snel iets beter @ Sonja: op naar de volgende ronde, ik heb dat ook vaak hoor, wat ik al zei, als je ongesteld wordt weet je tenminste waar je aan toe bent.. @ MinnieJ Spannend!! Wie weet joh, zegt allemaal nog niks @ hier; dinsdag de bruiloft van mijn broer gehad, woensdag voelde ik me overdag nog oke en 's avonds ziek vreselijk, mijn man ook. Mijn ouders opgebeld, ook beiden ziek, mijn broer is ziek (arme jongen net getrouwd) en ongeveer de helft van de aanwezige gasten zijn ook ziek. Mijn vader zei iets over de GGD uitzoeken en dat ze denken aan een virusje, nou ik denk dan toch eerder aan voeding. Volgende week moeten we verhuizen, er moest nog zoveel gebeuren en nu zijn we ziek Ik voel me wel iets beter gelukkig maar wel onwijs balen zo!
Ja ik denk telkens dat ik me zwanger moet voelen maar het stomme is dat ik me bij mijn zoontje tot 6 weken helemaal niet zwanger voelde, en eigenlijk na 6 weken ook amper. Maar goed we zullen zien.. @Pleak wat gek zeg je zou inderdaad denken aan een voedselvergiftiging want zo snel verspreidt een virus zich toch niet en dat het bij iedereen ook zo duidelijk merkbaar is zegt dan wel wat, met een virus reageert iedereen heel verschillend erop en merken sommige er niks van. @Sonjavt, ik snap wat je bedoel tmet dat testen enzo, weet je ik ga deze maand voor het eerst niet meer vroeg testen, ik kap ermee, want ik heb gemerkt dat die negatieve test veel harder aankomt dan beginnen met menstrueren
Spannend weer Minniej! Ik ben nooit zo van het vroeg testen geweest (had ook een late eisprong dus voor NOD had vaak toch geen zin). En inderdaad, het is toch altijd weer "een klap" als hij negatief is. Ongi worden is toch anders (terwijl de uitslag hetzelfde is: niet zwanger). Hier zo met Thijn naar CB, ben benieuwd! Ongi bijna voorbij dus de komende 2 weken maar aan de slag!
Spannend altijd weer als je aan de slag kan he? Ik ga ook voglende week naar het CB, ben benieuwd met het slechte eten van N