We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Het is een gedoe om iedereen te leren kennen in dit topic en ik ga niet 13 pagina's terug lezen als jullie het niet erg vinden. is het een optie om in het lijstje het paginanummer neer te zetten waar je je hebt voorgesteld? Lijkt me wel handig.

2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik laat ook nog even een vraagteken staan want ik weet niet wanneer mijn nod is aangezien ik vaak mijn pil vergat en dan gelijk ingesteld werd 2, 3 dagen later en dat ook zo was toen ik besloot geen pil meer in te nemen, weet ik dus niet precies hoe of wat.
    Bij de andere 2 keren dat ik gestopt was met de pil was het gelijk in de eerste ronde raak, alleen eindigde ze allebij in een miskraam.
    Dus ben benieuwd deze ronde.

3. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanjor--------------31 juli
    MiniMe81-----------07 aug
    Moon81-------------?
    Guusje27-----------?
    riv------------------30 Juli
    Kimmy-------------22 Juli
    Krabbeke-----------?
    Doortjuh------------?
    BellaNoa------------25 Juli
    blauwespeen--------13 Juli, overtijd
    Muisje88------------?
    2g4e-----------------? (wachten op huisje)
    Leeuwtje83----------24 Maart 2013
    Beeps----------------20 juli
    flippo----------------14 juli, overtijd
    Naad24--------------?
    Senna999------------?
    Stando---------------10 Augustus
    aannaa---------------?
    mamamooimeisje---9 Aug
    angellinda------------?
    FEE88-----------------18 juli
    Pleak-----------------29 juli
    Ros84----------------28 Juli
    beebje082011-------?
    aggy-----------------28 juli
    Tinkerbell1987------?
    MoessieLin----------2 aug
    mammamia---------17 Juli, overtijd
    ricmar94------------28 Juli
    fredje---------------?
    Redrose82----------20 Juli

Sta er nu ook bij! Wat veel heftige bevallingen! Ik heb ik m'n handen mogen knijpen; weekje overtijd en ik dacht datik wat last had van 'oefenweeën'.;) Besloot maar even te gaan douchen, maar dat hielp ook niet echt. Proberen te slapen, man beneden nog een spelletje aan het spelen en die hoorde mij wel heen en weer stommelen. Hij besloot toch maar eens boven te kijken en zei droog 'schatje, je oefenweeën komen om de drie minuten.. Zullen we het ziekenhuis maar eens bellen?'. Mochten gelijk komen, onderzocht, acht centimeter ontsluiting :$ Vliezen gebroken, oef! Half uurtje later kleine man op de buik!

4. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Moon81-------------?
    Guusje27-----------?
    Krabbeke-----------?
    Doortjuh------------?
    Muisje88------------?
    Beeps---------------JEEEEEEEEEE ZWANGER !! 30 maart
    Naad24--------------?
    Senna999------------?
    aannaa---------------?
    mamamooimeisje---9 Aug
    angellinda------------?
    beebje082011-------?
    Tinkerbell1987------?
    fredje---------------?

Ik kon me niet bedwingen vanmorgen, heb een testje gedaan en ik ben ZWANGER JOEHOE!!

Mijn vorige zwangerschap ging super, net als de bevalling, echt volgens het boekje, 12 uur over gedaan, zonder pijnbestrijding, ik vond het prachtig!

hopen op een soortgelijke zwangerschap/bevalling!!

@Stando, klinkt ook als een heerlijke bevalling zeg! Heb je er wel ook van kunnen genieten als je het in het begin niet echt door had zeg maar?

En nu snel volgen jullie!! op naar die roze lijst!!

5. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb me trouwens nog nergens voorgesteld.

Ik ben Bianca, ik word vrijdag 31. Ben 6 jaar samen met mijn vriend, woon in Den Haag, en heb Master of Science in General Management gestudeerd aan Universiteit Nyenrode, daar ook mijn vriend leren kennen. Mijn vriend is half Spaans, vandaar dat ons zoontje een spaanse naam heeft ivm de achternaam..

en nu dus op zoek naar opnieuw een spaanse jongens en meisjes naam!! jee, suggesties zijn welkom!!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Beeps gefeliciteerd!!

7. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Joepie! Beeps gefeliciteerd!!!!! :-D Gelijk raak in de eerste ronde, wat een wonder!

8. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Moon81-------------?
    Guusje27-----------?
    Krabbeke-----------?
    Doortjuh------------?
    Muisje88------------?
    Beeps---------------JEEEEEEEEEE ZWANGER !! 30 maart
    Naad24--------------?
    Senna999------------?
    aannaa---------------?
    mamamooimeisje---9 Aug
    angellinda------------?
    beebje082011-------?
    Tinkerbell1987------?
    fredje---------------?
    Senn 24 Juli

Ook ik sta er bij!;)

9. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt meiden, ja het is echt een wonder, want mijn eisprong was 7 juli, en mijn vriend was 6 en 7 juli met een mannenweekendje weg!
    dus die donderdag 5 juli en zondag 8 juli geklust, en blijkbaar was dat genoeg.. ik baalde zo van dat weekendje maar gelukkig!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    beeps heb je een foto van je test?? je zit nog geen 2 weken na ei dus ben nieuwsgierig hoe duidelijk hij is,
    Geeft al weer kriebels om ook vroeg te testen

11. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Gefeliciteerd Beeps!:-D

12. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet eerlijk zeggen dat:
    a. Het een beetje dom van me was dat ik het niet in de gaten had, heb samen met man de cursus 'Samen bevallen' gedaan (écht leuk!), en daar was mij al verteld dat het begin van de bevalling vaak lijkt alsof je heel erg moet poep'n.
    b. Ik natuurlijk al een week overtijd was en al twee weken vóór de uitgerekende datum hoopte dat onze jongen eruit kwam...

Kortom is was er wel aan toe, en heb het alsnog wel heel bewust meegekregen hoor!
    Ben helaas niet zo thuis in Spaanse namen... Misschien Fernando voor een jongetje? Of Mercèdes?

13. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    tja hormonen doen rare dingen met je he, laten we het er maar ophouden dat je niet zo scherp meer was!
    Whahah poep'n haha, nou dat gevoel heb ik helemaal niet gehad.. raar dat ze dat zo sterk hebben benadrukt.

Bedankt voor het meedenken vwb de naam, ik zal binnenkort even een topic openen in de namen-sectie.. maar nu eerst even genieten hoor! ik blijf naar die test kijken haha!

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Beebs, gefeliciteerd!! Dat zijn er al twee :) hopelijk volgen er snel nog meer positieve testen :D

Ik heb ook nog niets over mijzelf verteld... Ik kom uit Dordrecht, ben 27, 9 jaar samen met mijn man waarvan 9 samenwonend en 2 getrouwd (heel snel gaan samenwonen ja ;))

Mijn eerste bevalling was een snelle. Mijn vliezen waren 4 weken voor de uitgerekende datum gebroken. 's avonds om 11 uur ben ik in het ziekenhuis opgenomen ter observatie, maar er werd gezegd dat, omdat ik geen weeën had, ik er niet op moest rekenen dat de bevalling al zou beginnen. In de loop van de nacht kreeg ik wel weeën maar heel onregelmatig. er werd nog steeds gezegd dat ik dus niet zou gaan bevallen. Rond 6 uur werden de weeën echt heftig, maar tot 9 uur 's ochtends bleven ze in het ziekenhuis vol houden dat de weeën te onregelmatig waren om mee te 'kunnen' bevallen. Maar ik trok het echt niet meer, dus gingen ze toch maar checken of ik ontsluiting had (hadden ze eerder niet gedaan omdat ik nog geen 37 weken zwanger was) bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben. Mocht ik onverwacht toch naar de bevalkamer.. 50 min weeënstorm later dacht ik, dit trek ik niet nog een paar uur, maar bleek ik 9 cm ontsluiting te hebben, een paar weeën later mocht ik persen en na een kwartiertje lag mijn zoon om mijn buik.
    Mijn eerste gevoel was vooral een soort van ontzetting dat hij er toch al was. Ze bleven maar zeggen dat ik niet zou gaan bevallen en het laatste stukje ging zo snel.
    Maar verder een ongecompliceerde bevalling, dus daar ben ik erg blij mee :)

15. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Beeps gefeliciteerd, geniet ervan.

Mijn bevallingsverhaal (had me al voorgesteld)
    Ik ben op maandag ingeleid d.m.v een ballonkatheter, heel de dag en nacht nergens last van gehad dus kon nog even lekker relaxen en me voorbereiden (hoever je je voor kan bereiden) op de bevalling. Volgende ochtend kwamen ze de katheter eruit halen en voelen of ik ontsluiting had, ik had bijna 4 cm:$ zonder ergens last van te hebben....dus eten en douche en naar de verloskamer. Ze hebben daar m'n vliezen gebrokenen en aan de opwekkers gelegd, om 10.30 kreeg ik weeen en m'n dochter is om 16.40 geboren (40 minuten persen). Geen slechte bevalling vind ik.
    Hoop dat de volgende (als die ooit mag komen) ook zo is:D

16. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik zal ook nog even wat over me zelf vertellen.

Ik ben 25 jaar mijn man is 27, ik ken hem 8,5 jaar en we wonen bijna 6,5jaar samen.
    We hebben een zoontje van net 3jaar.
    Zoals ik eerder vertelde heb ik dus in het totaal 5 miskramen gehad, raak heel gouw zwanger maar verlies het ook heel snel op 1 of andere manier.
    We hebben ook allerlei tests gehad maar daar kwam niks uit, alles was gewoon goed en na de laatste test was ik zwanger van ons zoontje en dat ook ging dus gelukkig goed.
    Voorderest een super zwangerschap gehad had nergens last van.
    Alleen is ons zoontje geboren met een keizersnee omdat hij i een stuit ligging lag en ik wou absoluut geen gewone bevalling daar door ivm de risico's van een stuit bevalling.
    En wat ik anders zou willen doen.
    Ik denk niks, ik hoop op dezelfde zwangerschap in iedergeval haha want dan kan ik alles lekker zelf blijven doen tot het eind ook fijner voor me zoontje.
    Het enige wat ik nu anders kan doen is een babykamer maken want toen me zoontje geboren was woonde we heel klein en hadden we maar 1 slaapkamer.

17. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    jeeeh weer eentje erbij! GEFELICITEERD!

hier nog een ongi en geen positive test. Dus ik wacht nog even af!

Mijn bevalling is prima gegaan! Heerlijk snel en fijn. Ik wil er nog wel eentje.
    Mijn vl zegt nog steeds: het stinkt en ik kon niet eens tussen door mijn puzzel maken! ( hij had zich voorgenomen om zijn puzzelboek nu maar eens vol te maken...Hij ligt klaar voor de tweede;))

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Beeps! gefeliciteerd heerlijk! :) ik ben zo benieuwd... denk met mijn gevoel wel dat ik zwanger ben maar mijn verstand zegt van niet... zitten in de eerste ronde na de pil en hebben vandaag als NOD gesteld... alleen zijn mijn testen nog niet binnen haha ook wel goed anders had ik veel te vroeg en teveel getetst ;) maar heb wel urine bewaard dus zodra ze binnen zijn en ik heb getetst horen jullie het...

Zou het niet heel erg vinden hoor om nog 2 maandjes te wachten ;)... we gaan eind augustus naar de Efteling 5 dagen en de vorige keer dat ik naar de Efteling ging en zwanger was (wist ik toen nog niet dus in alle attracties) kreeg ik een miskraam ik weet dat het niks zegt maar toch ;)...

Maar we zullen zien zou het natuurlijk heel gaaf vinden als ik wel zwanger ben!!!!!! ;) nog nooit zo zitten wachten op de postbode ;)...

Iemand vroeg nog wat de testen van zwanger en kids zijn.... dat zijn gewoon zwangerschapstesten maar heb ze nog nooit geprobeerd dus was benieuwd naar ervaringen... als ze het goed doen scheelt het veel geld... en ook geen verzendkosten etc.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    beeps; gefeliciteerd!!! wauw geweldig hoor!

fee88; zoeffffff hier komt de postbode aan. hahah, hoop dat hij snel komt.

hier; vanochtend de bekende buikpijn, dus denk dat ik van het weekend wel ongesteld zal worden. meestal krijg ik die buikpijn 3 a 4 dagen voordat ik ongesteld wordt. dussss.

20. FEE88

FEE88 Niet meer actief

@Senna dankje :) haha het heeft niet gewerkt waarschijnlijk pas rond 14.00 uur kan je urine zo lang bewaren? Heb het wel in de koelkast gezet... hoop zo voor je dat het snel lukt!

Deel Deze Pagina