We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Minniej.. ik zit nu dan in ronde 4.. dus ik hoor niet te piepen.. maar dat gevoel heb ik ook.. bij de eerste wist ik nieteens meer wanneer ik ongesteld was geweest.. kreeg een zere borst.. test.. hoppa 7 weken zwanger.. Was al 2e ronde raak.. bij de tweede had ik dus ook de hoop dat het zo zOu gaan.. maar is dus niet zo hihi.. en als vrouw zijnde.. als je dan iets heel graag wil.. en je bent op het punt ervoor te gaan.. dan duurt het voor je gevoel zo lang.. omdat je het liefst de volgende dag al zwanger zou willen zijn..
    wij hebben besloten lekker te vrijen wanneer we zelf willen.. Ik ga proberen er niet meer op te letten.. en we zien het wel.. Mn ventje is nu 15 mnd.. Ben heerlijk aan het genieten.. we zien het wel.. vol goede moed!

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Sonjavt hier hetzelfde liedje, was 2e ronde zwanger en ging er ook vanuit dat het wel even zo gepiept zou zijn. Niet dus. Ach ik ga er maar vanuit dat het nog een jaar duurt, dan is er nog steeds een mooi leeftijdsverschil van 3 jaar, en zelfs 4 jaar leeftijdsverschil heeft weer z'n fijne kanten (zoals alle tijd hebben voor baby als zoonlief naar school is), en alle tijd voor zoonlief als hij uit school komt

3. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    #1603 Valley82, 23 sep 2012
    Laatst bewerkt: 23 sep 2012
    Hier hetzelfde probleem dames...
    Nu ronde 10... Had zo gehoopt met de koude dagen een bolle buik te hebben.
    Mijn dochter wordt in februari 11... Was tienermoeder dat ik haar kreeg..
    Inmiddels een relatie verder willen we heel graag een kindje van ons samen.. We gingen er echt voor..
    Maar op een gegeven moment werd het klussen een moetje...niet heel sexy waardoor we er niet echt meer van genoten...:(
    Klussen omdat het nu tijd is...;)
    Nee dit gooien we overboord en gaan weer genieten van elkaar.
    Tis wel moeilijk om het plannen los te laten...ik weet precies wanneer me ei is...maar goed..:p

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Valley dat vind ik ook zo onmogelijk, dan zeggen mensen tegen me; laat het los, denk er gewoon niet aan. Maar hoe kan je er nou niet aan denken, je weet precies wanneer je eisprong is en je gaat er niet omheen sexen om het te ontwijken, de enige manier zou zijn eventjes een pauze inlassen en condoom gebruiken, maar dat is ook weer zo zonde van de tijd, maar het zou misschien wel even relaxt zijn...

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

wat is het lastig he, als zwanger worden op zich laat wachten!
    Bij mij hielp het om sex weer leuk te maken. een spannend smsje aan manlief, mooie lingerie etc.

We hebben in de periode dat we in het ziekenhuis liepen op verplichte tijden seks moeten hebben. Dan is het plezier helemaal weg kan ik je zeggen.

Ik zou willen dat ik jullie dé tip kan geven maar helaas, jullie zullen zelf de knop om moeten zetten.

Meiden dikke knuffel voor jullie én vooral moed houden!

6. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Dat zenuwachtige gevoel heb ik ook een aantal dagen voor NOD. Dan eerste dagen van menstruatie heel verdrietig. En dan hop vol goede moed naar de groene dagen.
    Ik moet wel zeggen dat ik me deze maand iets relaxter voel omdat ik al op voorhand wist dat mijn ei zou vallen in de periode dat ik weg was. Dus ik hoop dat dat lastige gevoel ook niet ga hebben voor mijn NOD.
    Ik ben er trouwens ook meer op gebrand dan bij de eerste. Gewoon zodat het leeftijdsverschil dat ik voor ogen had altijd maar groter wordt.
    Achja, het zal er wel eens van komen -> je ziet ik voel me relaxt, voorlopig toch ;)

Veel succes allemaal en de moed niet opgeven!

7. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Ik voel mn ei ook goed.. maar de afgelopen maanden leverde dat ook niks op.. en sperma blijft redelijk lang leven.. dus gewoon vrijen als je er zin in hebt.. en het geluk heb ik dat mijn man al zin krijgt als ik bij hem kom liggen.. en ik ook echt extra zin heb tijdens de vruchtbare dagen.. haha.. we zullen zien..
    al zeg ik dit wel wijs.. maar denk dat ik voor mn nod hem toch wel ga knijpen.. haha..

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dikke knuffel voor alle wachtende dames!

9. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Ik wou alleen even deze foto met jullie delen. Het kwam vanuit het niets zo'n lieve kus van mijn kleine man.
    Super toch.
    Fijne dag allemaal.

Bijgevoegde bestanden:

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    :) wat lief!!

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heey meiden....

Ik voel me ei ook heel goed hoor maare wij kunnen soms wel elke dag sex hebben en soms vaker dan 1x en t is toch helemaal leuk! Momenteel is t nog helemaal opwindend t idee dat je gaat voor een kleine!

Ik weet nog niet hoe t is als we over een paar maanden nog niet zwanger zijn... Smsjes, lingerie, lekker koken doet al een boel goed!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Superleuke foto Riv!

13. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wat een prachtige foto riv! Zo puur! Heerlijk genieten van je ventje!

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Mooie foto riv, heerlijk he zo'n kusje van je kleine man:)

15. LianneB

LianneB Lid

19 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie foto Riv!

16. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Dames wat voor spelletjes enzo doen jullie met jullie peuters als het dit soort weer is? Hier is zoonlief wat hangerig en wil hij niet echt zelf spelen afgelopen dagen, dus dan lees ik maar voor, zing ik een liedje, laat ik zien hoe je wat bouwt met duplo, en verder...ik weet het niet, iemand een idee?

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik heb een pak gehaalt van koopman... Lekker kruidnootjes gemaakt enz.... En t leukste is t snoepen.

18. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    lekker vingerverfen, met de houtentrein spelen, met de auto''s spelen, lekker buiten wandelen. tv kijken, muziek luisteren, houten blokken spelen, binnen op de tractor racen, kleuren, met de bal overrollen, lekker uitgebreid badderen, lekker heel veel knuffelen,
    genoeg te doen hi hi hi

19. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Vingerverfen vond hij dat luek Riv?? Ik heb het in huis maar ng niet geprobeerd!

20. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    riv: wat een mooie foto, geweldig!

iedereen: Zijn er nog testers binnenkort?

Hier: vanmorgen tweede echo gehad. Alles gelukkig goed. Kindje is goed gegroeid, hartje klopt mooi regelmatig. Handjes, voetjes, neusje...zo klein en zo compleet al. Blijft bizar :) Uitgerekende datum staat op 21 april 2013.

Deel Deze Pagina