@MinniJ, hoop het ook voor jou, dit is ook niks. Ik heb ook eens acupunctuur gehad en idd sommige naaldjes doen best pijn. Yoga heerlijk, lijkt me ook wel wat. @tinkerbell, ja dubbel feestje dan! @valley, lastig he als je precies weet wanneer je ei is. Dan voelt het ook een beetje als moeten misschien voor jullie beide. Maar goed het is wel voor een goed doel! Succes meid! @hier, gaat zn gangetje. Ben erg moe en steeds weeïg op de maag. Wel vervelend maar goed hoort erbij! Nog een dagje en dan lekker weekend! Mams jarig zondag dus weer iets om naar uit te kijken. Maandag sollicitatiegesprek! Lekker handig als je zwanger bent maar ja het is wel wat ik wil. Eerst maar afwachten wat het wordt!
He meiden, hoe is het met iedereen? Even geen tijd om alles te lezen en te antwoorden. Hier dagje vrij, even schoenen voor T gekocht. Wasjes draaien etc. Weekend weer werken
en wat voor schoenen heb je gekocht mamsie? Ik heb pas online lekkere warme winterschoenen gekocht, deze: Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes!
MinnieJ, neen ik voel nog niets echt. Een beetje gekmakerij wel natuurlijk. Ik denk ook dat de kans klein is deze maand aangezien er maar 1 klus is geweeest, 3 dagen voor ei. Maar het kan voldoende zijn natuurlijk. Is er bij u al nieuws?
Schoenen zijn leuk zeg! Hier hard opzoek naar slofjes/zachte schoentjes die aan blijven. Maar dat is nog vrij lastig zeg... De tijd van tanden is weer aangebroken. Er zijn er 2 boven door. En twee staan er in de startblokken. Ik hoop en gok dat het nog drie dagen (en nachten....) gaat duren voordat die ook door zijn. Hopelijk zijn we er dan vanaf. Ik ga genieten van me enige dag weekend, en wel samen! We hebben allebei deze week te veel gewerkt en te weinig elkaar gezien. Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je elkaar alleen goede morgen zegt en weltrusten? Nog testers?
Regelmatig. Manlief en ik werken allebei onregelmatig. Vandaag heb ik gewerkt (overdag). Manlief kwam even thuis om te eten en is daarna weer gaan werken. Voordeel is wel dat wij regelmatig doordeweeks een dag vrij zijn samen
Hier werken we allebei gewoon kantoortijden. Manlief werkt echter wel in de detachering dus het komt wel eens voor dat hij op een project verder weg zit, en dan dus laat thuis is. Gelukkig is 19.00/19.30 uur tot nu toe het laatst geweest, dan kan hij zn zoontje ook nog even welterusten wensen.
Helemaal vergeten te vertellen: Gisteren een hartje gehoord. Met de angelsound!(gekocht want ik vond het in het ziekenhuis met de bevalling zo geweldig geluid) Ik moest een traantje laten en manlief had een dikke glimlach op zijn gezicht! Heerlijk. Het voelt gelijk een stuk echter!
@blauwespeen: heerlijk, hartje horen! Dat is altijd fijn @MinnieJ: *Duim, duim, duim* @Lijst: Zal zo wat data bijwerken @Tinkerbell: Awwww! *Smelt* FF de mijne spammen (12+4)
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei Bezig voor een tweede NOD Sanjor---------------? Valley82-------------19 sept Jeniyah--------------23 sept MinnieJ--------------25 sept MiniMe81-------------01 okt LianneB -------------04 okt Lica-----------------04 okt Pleak----------------14 okt MamsieM--------------15 okt ricmar94-------------16 okt SonjavT--------------23 okt groen29-------------- ? Gezellige meekletsers 2g4e-----------------(wachten op huisje) elfje82 riv
Wat een mooie dingen hier zeg! Hartjes die mooi kloppen, echo's die er prachtig uit zien! Geweldig meiden, geniet ervan! Meiden die nog niet zwanger zijn, positief blijven. Onze tijd komt nog wel! Hier alles behalve fit, bah! Vanmiddag nog werken, een slaapdienst (om 16.00 beginnen en morgen om 9.00 vrij). Hmmmm geen zin maar ja..... Eerst maar even lekker een rustige ochtendje met m'n kleine man!
Mooi echo, Leeuwtje! Wat groeit het snel he! Geweldig om te zien @Hier: Vanochtend getest maar helemaal omo-wit helaas. Temp was ook wat omlaag gegaan, dus nu wachten op mn ongi. Zal vannacht of morgenochtend wel komen (heb al een beetje bruin verlies). Wil iemand mn NOD aanpassen op de lijst? Ik ga nu naar 27 oktober. Op naar ronde 4
Nou mijn nieuwe NOD is 27 oktober! Gister helaas ongesteld geworden, zoals verwacht, ronde 7 here I come! Wat een prachtige echo leeuwtje, wow echt heel duidelijk!! En fijn dat je het hartje goed kon vinden met de angelsound blauwespeen. Allemaal goed nieuws hier