We gaan voor een tweede! Wie ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sanjor, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Lang niks van me laten horen, maar ik lees wel dagelijks mee hoor. Ik heb alleen niet zoveel te melden. Het gaat op zich prima, buik wordt langzaam wat boller. De misselijkheid is even weg geweest maar is weer terug :( Ik kan zelfs amper een krantje van de supermarkt doorkijken of de misselijkheid komt al opzetten. Bah, al die etenswaren :D

werk: Ik werk ook in de zorg. Op een school voorbereidende groep en op een nso voor het speciaal onderwijs.

2. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Hahaha hier ook in de zorg.. Ben medium care verpleegkundige!
    Wat een gezelligheid met al die zorg collegas.
    Maar uiteraard zijn alle mensen buiten de zorg ook van harte welkom toch meiden?
    Riv hoe gaat het met je? Kun je het al een beetje een plekje geven...en ga je er weer voor of nog even niet?
    Hier weer de afwacht weken..blehhh heb zo weinig geduld.

Ff vraagje voor de groep...ik ben al serieus bezig met behangetjes...meubeltjes enz voor de babykamer...is dat gek?
    Ben ervan overtuigd dat het wel gaat lukken...maar kan niks anders dan op zoek naar babykamer stylen enz...
    Heb het hele kamertje al in me hoofd hihihi..

3. Melaniee

Melaniee Nieuw lid

3 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten nog te twijfelen.
    Ik ben 8 weekjes geleden bevallen van onze prachtige zoon.
    Maar we willen er niet te veel leeftijd tussen hebben.
    Maar je weet natuurlijk nooit wanneer je zwanger raakt?!
    Al te vroeg om het te proberen of er gewoon voor gaan?

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou zou er nog wel mee wachten... Je lichaam heeft ruim tijd nodig om te herstellen hoor.

Je kan t proberen maar ik zou toch een paar maanden wachten.
    9 maanden op en 9 maanden af werd mij altijd verteld

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wat leuk al doe zorgmensen! Ben officieel vpk maar vanwege mn rug niet meer aan het bed, momenteel voor de klas maar mis de werkvloer vandaar!

@leeuwtje, zou dr ook wel willen wonen! Volgens mij erg mooi daar!

@sonja, gezellig gehad?;)

@melaniee, nou na 8 weken zou ik nog wel even wachten. Weet niet hoelang jullie er bij dit kindje over hebben gedaan?

@krabbeke, vervelend he al die luchtjes. Ik heb momenteel zelfs moeite met de poepluiers van mn dochter!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Gefeliciteerd met je zoon!
    Ik zou ook nog even wachten. Ik merkte zelf dat ik inderdaad 9 maanden nodig had om te ontzwangeren voordat ik weer een beetje "mezelf" was.
    Maar goed, het is aan jullie natuurlijk! Er zijn hier ook welke topics waar meiden kletsen die snel weer zwanger zijn geraakt.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

leuk, al die zorg- mensen onder ons. En tuurlijk zijn alle andere beroepen (thuismoeder incl.) van harte welkom!

@leeuwtje, klinkt wel goed hoor, de zorg in nieuwe-zeeland! Kun je ook een pretecho oid laten doen? Willen jullie bv weten wat het wordt?

@sonjavT, leuke avond gehad? Goed "geslapen" uiteraard :D

@krabbeke, vervelend hé die luchtjes! Had ik bij T ook zoveel last van..... Bleh!

@valley, hmmm ben nog niet bezig met inrichten. Denk dat we ook grotendeels dezelfde kamer houden. Zie in je banner dat je al in ronde 10 zit. Is misschien ook niet gek dat je daaraan denkt. Jullie geduld wordt ook flink op de proef gesteld!

@hier, volop aan het klussen deze dagen. Alleen nog weinig signalen van een eisprong maar goed we klussen gezellig door!

8. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hey als je er goed bij voelt gewoon doen voor een tweede gaan.
    Hier ook zin om weer aan de klus te gaan. maar toch voelt het wel dubbel.
    Het lijkt net of ik het andere beebje wil vervangen maar dat is niet zo. Denk dat we toch nog maar effe moeten wachten.

Hoe is het verder met de dames?
    ik ben echt jaloers op die mooie zwangerschapsbuiken.
    Prachtig.

Liefs

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Lijkt me ook moeilijk hoor. Heb (gelukkig) nooit een mk gehad maar kan me voorstellen dat het moeilijk is om er weer voor te gaan.
    Ook voor jou geldt: als het goed voelt.....
    dikke knuffel!

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Gefeliciteerd met je zoontje! Ik had ook al heel snel weer de wens om zwanger te raken maar we hebben dat toch even uitgesteld tot 6 maanden (voor de meeste mensen nog heel vroeg ;)) Enerzijds vind ik het jammer dat ik nog niet zwanger ben, maar een gedeelte van me beseft wel dat het misschien ook wel een beetje goed is. Ik had ook zo rond de negen maanden dat ik me realiseerde dat ik weer een beetje mijzelf begon te worden. Nu is mijn lichaam er misschien nog meer klaar voor en ik heb mijn bevalling wat meer een plekje gegeven.
    Maar als het voor jou en je partner goed voelt om natuur nu al zijn gang te laten gaan, waarom niet? Dat is toch het aller belangrijkst!

@ hier, dacht echt dat zondag mijn ei er aan zat te komen, maar toen toch gaan twijfelen.. vanmorgen weer rekbaar slijm, dus ook hier lekker aan de klus. (helemaal niet erg ;)) geen idee hoe het nu met mijn ei zit, maar ach we zien wel ;)

@ Valley; wij denken ook al na over de babykamer hoor (in ons geval waarschijnlijk bij zijn/haar grote broer) haha ik heb zelfs al een ontwerp voor een babykaartje gemaakt toen ik even niets te doen had :$ heb ik maar niet aan mijn man verteld, twijfel of hij dat begrijpt ;) haha (maar het is ook zo leuk om te doen :))

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Herkenbaar hoor! Ik heb al namen bedacht, aan kraamzorg gedacht etc. Ideeën op doen kan nooit kwaad toch :D

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heel herkenbaar. hier voordat ik zwanger raakte al een kinderwagen uitgezocht. Maar nu eigenlijk niet mee bezig af... Stom eigenlijk..

Iemand vroeg over een angelsound. 32 euro inclusief verzendkosten. Op mp heb je ze tussen de 10 15 euro.

nog twee nachten dan de echo's leef er echt naar toe. Hoop zo dat alles goed is!

Een tweede. Wij krijgen vaak de opmerking dat het snel is. Er zal 16 mnd verschil in zitten. Daarbij is twee weken wel echt snel. Maarjah dat vinden andere ook van ons, dus wat valt er oover te zeggen. Iedereen zijn eigen keus.

fijne dag in dit honde weer

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Tja, de buitenwereld heeft altijd een mening! Als jullie er happy mee zijn, is het toch goed!
    Succes met de echo vrijdag. Hopelijk een mooi, bewegelijk kindje!

14. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Inderdaad doen waarbij je u goed voelt. Ik weet niet of je nog op nacontrole moet bij de gyn? Misschien daar eens vragendat het medisch ok is?

Mijn dochter is ziek. Alsmaar overgeven. :( Hopelijk krijg ik het niet over

15. lica

lica Actief lid

27 mei 2011
    320
    0
    0
    Negatieve test :(

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Balen zeg! Al tekenen van ongi? Anders toch wat moed houden meid! Ik testte ook pas 4 dagen na NOD positief!

17. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    @lica, bah, maar wie weet! Beterschap voor je dochter!

@hier, heb zo'n offday!:( Manlief is al 2 dagen weg, ben ontzettend moe, vannacht ook weer weinig slaap door een wakkere dochter om half 4. En tot overmaat van ramp heeft mn dochter waarschijnlijk iets van krentenbaard! Mn grootste nachtmerrie aangezien ik er ook last van had als kind en nu nog koortslippen. Heb al zalf van de dokter. Pff..voel me echt bleehhh....Sorry moest het even kwijt!

Nog meer testers hier?

18. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zag een negatieve test voorbij komen, balen. Maar wie weet

Een baal dag had ik gisteren ook. Zal wel aan het weer liggen.

Vanmorgen een echo gehad. gelijk een kloppend hartje te zien. Helemaal blij!
    Ik ben nu 11 weken 3 dagen. Dus ietsjes verder dan ik dacht.
    Vanavond vertellen op me werk. Morgen aan me zussen. Net kaarten op de bus gedaan. Met een rebus er op met: wij zijn in verwachten! Voor vriendinnen. Heerlijk weekend tegemoet dus! Hopelijk jullie ook!

Groetjes

19. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    hai blauwe speen geweldig ben blij voor je. Hier eindelijk geen bloedingen meer. Nu wachten op ongesteldheid en hopelijk is het snel hierna weer op gang.

Fijne dag allemaal.

20. LianneB

LianneB Lid

19 sep 2012
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blauwespeen gefeliciteerd met je goede echo! Leuk al die bekendmakingen!

Riv fijn dat het bloeden voorbij is, knuffel!

Sorry meiden, ben even afwezig geweest, wel gelezen maar wist niet wat te posten.... Ik heb namelijk maandag postief getest! En woensdag en vrijdag weer! Maar ik vind het zo eng.... Bij mijn eerste waren de tests heel duidelijk en nu zijn de streepjes zo licht.... Duurt ook even voor ze er staan, wel binnen de tijd maar toch. Ik hoop zo dat dit niet betekent dat het niet goed zit maar gewoon dat de innesteling laat was of zo... Het is zo welkom! Duimen jullie voor me?

Deel Deze Pagina