Goedemorgen meiden; ik had gister ongesteld moeten worden maar tot op nu nog niets spannend! Strakjes toch maar een test halen denk ik
Nee nog niet getest, mijn man zei vanmorgen, wel wachten he tot ik er weer ben Ik ga vanavond denk ik een test doen, (vanmorgen opgevangen in een bakje en in de koelkast gezet, ) Mijn man vind het volgens mij nog spannender als dat ik het vind anders morgen ochtend. Had mijzelf eigenlijk voor genomen om tot woensdag te wachten maar ik denk niet dat dat me lukt spannend MamsieM, wie weet.. zal ook voor jou duimen
Haha dat herken ik! Heb boven nog een testje liggen maar wil ook wachten. Late eisprong, vorige keer ook pas 4 dagen na nod positief getest etc. Maat ja, dat wachten he.....
bovenstaand berichtje was geen reactie op je laatste berichtje, had'm nog niet gezien maar knap als je 4 dagen kan wachten! Gaat je dat deze keer ook lukken denk je? Dat wachten is idd moeilijk haha ik zeg wel 100 keer tegen mijzelf dat een test niet veranderd, je bent wel of niet zwanger. Maar ja, haha wil zo graag NU weten hoe het zit
Oewww... Ik duim voor jullie allemaal! Hier dus weer op naar een nieuwe ronde en ik ga ervoor dat ik op mijn 30e verjaardag een bloedmooie test in handen zal hebben! Ondertussen is goed nieuws van hier uit altijd fijn! Dus kom maar op met die positieve testen dames!
Jaaaaaa.... We zijn eruit! Ook wij gaan voor een 2e. Hopelijk krijgt onze kleine boef een brusje. Wat is het weer spannend, we hebben geen haast doen lekker rustig aan en zien wel. Owwwww die kriebels in mijn onderbuik, wat voelt dat weer fijn.!!!!
welkom spannend he @ MamsieM, ik hoop het ik hoop het.. geduld.. pfffft ik heb echt geen geduld. wil vrijdag (eventueel) pas weer testen, proberen het even los te laten
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB---------------13 juni Bezig voor een tweede NOD Sanjor---------------? Valley82-------------19 sept Jeniyah--------------23 sept Lica-----------------04 okt Pleak----------------14 okt MamsieM--------------15 okt ricmar94-------------16 okt SonjavT--------------23 okt MinnieJ--------------27 okt MiniMe81-------------27 okt groen29-------------- ? Gezellige meekletsers 2g4e-----------------(wachten op huisje) elfje82 riv Volgens mij is dit de laatste!
hey hey.. Pleak jammer van je test! hopelijk krijg je alsnog een mooi 2e streepje.. Ik was vandaag in de supermarkt en kreeg gewoon drang om te testen..gelukkig lagen er alleen early predictors.. Volgens mn banner kan ik over 8 dagen testen, maar die is ingesteld op 33 dagen,, en mn cyclus is tussen 28-33 dagen.. dus bij 28 zou ik 3 dgn voor nod zitten.. ik ben mezelf weer gek aan het maken.. En tuurlijk heb ik weer "kwaaltjes" jeuk aan tepels.. borrels in de buik.. ene keer moeilijk dan weer te makkelijk poepen.. Keelpijn.. snotterig.. Gister had ik ineens een grote wit/gelige klodder in de wc liggen.. vrijen was 3 dagen trug.. leek me sterk als het restjes waren.. En gister op het werk.. begon ik keihard te janken over iets heel onbenulligs.. be-lach-e-lijk voelde ik me.. haha.. Ik hoop gauw mooie streepjes te kunnen showen! Succes aan alle dames!