Wij hebben ook besloten voor een tweede kindje te gaan.. Ik ben sinds juli gestopt met de pil (was 8 maanden weer aan de pil sinds de bevalling van onze zoon) en toen gelijk na het stoppen ongesteld geweest, en daarna helemaal niet meer, de boel is dus nog lang niet op orde dus ik denk dat het nog wel even zal gaan duren voor ik weer zwanger ben. Toch vind ik het wel moeilijk, twijfel soms ineens heel erg. Ik heb na de bevalling een lichte postnetale depressie gehad en heb een paar maandem antidepressiva geslikt.Lastige start met koemelkallergie en reflux in combinatie met een zeevarende man die veel van huis is vond ik het erg pittig. Ik ben heel gejaagd en snel kriebelig en erg onrustig. Ik ben juist blij dat onze zoon wat ouder is, die babytijd vond ik erg zwaar. Ik vind het moeilijk dat ik een groot deel van mijn sociale leven kwijt ben, ik werk nu ook niet aangezien mijn man veel weg is dus ik voel me erg opgesloten, de muren kwamen soms erg op mij af. Nu gaat dat beter, maar ik vind het erg moeilijk om de lege dagen te vullen en elke dag maar weer te bedenken wat te doen die dag. Dus ik ben blij dat Thijs nu ouder is en er meer regelmaat is. Maar als er een baby bij komt, beginnen we weer opnieuw. Ik ben zo bang dat ik weer terug zal vallen.
he meiden, even een ego berichtje. Nog steeds niet ongi dus vanmiddag weer een test gedaan. Nog steeds negatief. Bleh, wat baal ik ervan zeg. Allerlei symptomen en dan niet zwanger! ga maar even met een zak chips op de bank, voel ik me misschien wat beter daarna
Je mamsie, Wat balen zeg! En wat een onzekerheid!Vooral als je dan ook nog duidelijke symptomen hebt. Hopen dat je positief gaat testen!en anders je ongie doorzet.Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.... liefs
@groen gefeliciteerd!!! @hier.. mn lijf heeft besloten ook te gaan voor de roze november.. ben gister ongesteld geworden.. had het helemaal verwacht.. dus baal nieteens zo.. we gaan vrolijk verder..
gaan we dus met zn allen voor een roze november.. zal een leuk verjaardagscadeautje zijn.. ben de 15e jarig.. mn man wist al geen cadeau.. zal zeggen dat ik een posi test wil voor mn verjaardag.. kost hem veel plezier en 5euro.. haha
Jaaa groen gefeliciteerd!!!!!! Toch nog iemand op roze Sonja en MamsieM.. duurt nog even voor ik mijn ei weer heb (lange cyclus ) maar heb er al helemaal zin in. November wordt onze maand haha.. als ik dan zwanger ben heb ik op mijn zoontjes verjaardag een wel heel leuke verassing voor de opa/oma's duim duim duim (ik begin gewoon nu al ) @ Eiland, welkom! Eng he voor een tweede gaan! Een kennisje van mij die heeft ook een postnatale depressie gehad en is nu zwanger van een tweede. Wat ik begrepen had wordt ze nu extra in de gaten gehouden, maar zij was nog niet eens weer de oude voor ze weer (gepland) zwanger raakte, maar het gaat wel goed voor zover ik weet. Na de bevalling wordt het even af wachten Waarom is je man veel van huis? (of heb ik daar overheen gelezen?) lijkt me zwaar om het grotendeels zonder je man te doen! Mijn man helpt ontzettend veel, en wij hebben ook een pittige start met mijn zoontje gehad en toen was ik erg blij met al zijn hulp. Heb je wel mensen in je omgeving die even bij kunnen springen als het even te veel wordt?
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Bezig voor een tweede NOD Sanjor---------------? Lica-----------------04 okt SonjavT--------------23 okt Jeniyah--------------23 okt MinnieJ--------------27 okt MiniMe81-------------27 okt ricmar94-------------10 nov Valley---------------10 nov Elfje82--------------11 nov MamsieM--------------20 nov Pleak----------------25 nov Rody-----------------? SonjavT--------------? Eiland---------------? Gezellige meekletsers 2g4e-----------------(wachten op huisje) riv
zo, lijst even weer bijgewerkt! Ben wel blij dat ik nu ongi (klinkt een beetje gek) maar heb eindelijk duidelijkheid. Op naar ronde 2!
eiland zei dat haar man op de boot werkte.. dat is vaak maand op maand af.. dus idd best pittig.. maar eiland.. je geeft ook aan dat je niet werkt.. nou had ik geen depressie.. maar voelde me soms ook opgesloten.. overal waar je heengaat staat compleet volgens de agenda van je kindje.. en thuis was het elke dag hetzelfde ritme.. daarom vind ik het fijn dat ik ook werk.. iets voor mezelf.. of gewoon een vaste mama dag.. lekker een dag dat je oppas hebt en je dan je eigen ding kan doen.. mijn schoonzus belt ook welleens of haar kids even bij mij kunnen.. dan kan ze lekker een paar uurtjes wat leuks doen.. scheelt heel veel..
Hier ook een schorpioentje! Ik ben 10 nov jarig...word 30 dit jaar...en heb dan ook mijn nod... Zou ook voor mij een onwijs leuk verjaardagscadeau zijn.. Maar na ronde 11 durf ik nergens meer op te rekenen... Ik ga jullie nu eerst een weekje verruilen voor Turkije... Heerlijk genieten.. Volgend weekend mijn ei...op vakantie... Wie weet doet de rust wat met me.. Tot volgende week dames...hoop volgende week weer wat positieve verhalen te mogen lezen... Groetjes
Een vraagje trouwens aan de alweer zwangere dames..... Waren de kwaaltjes die jullie hebben met je 2de zwangerschap het zelfde als de eerste zwangerschap??? Ik voel momenteel niet heel veel namelijk... maar wel me borsten, af en toe steken en vooral hele gevoelige tepels (pijnlijke) Ik kan over twee dagen pas testen en aan de ene kant verwacht ik niks.. ja dat ik ongesteld wordt. Maja... zolang ik niet ongi ben zou ik natuurlijk ook zwanger kunnen zijn. Alleen weet ik niet of ik weer hetzelfde ga voelen of juist heel anders.
hey dames, groentje gefeliciteerd. Hier nog niet ongesteld misschien wel zwanger geen idee. We moeten vrijdag weer naar het zh. Leeuwtje hoe gaat het met jou? Groetjes Riv