Balen Riv! Hoe was het in het ziekenhuis? Hier lekker avondje met manlief: wijntje, toastje etc. Heerlijk! Weekend weer werken!
hey allemaal, We gaan onderzoek doen, chromosomen, schilklier en bloedstolling. Eind dit jaar, volgend jaar pas uitslag. Maar we mogen nu wel gewoon zwanger worden. Dus werk aan de winkel hi hi hi. Alleen weet ik niet of ik nu echt al ongi ben al 5 dagen heel weinig bloed en daarvan ook 2 niks gehad. Dus tja wat moet je ermee? Fijn weekend ik heb werkweekend.
@ Riv, hopelijk zijn de uitslagen van de onderzoeken allemaal goed! Wel nog even geduld nodig zeg!, Nou ja we waren aan het duimen dat november een heel roze maand ging worden, hopelijk ook voor jou Over je ongesteldheid weet ik ook niet, ik heb ook wel eens dat het totaal niet doorzet en dan later ineens toch, maar dan heb ik tot die tijd toch steeds vraagtekens in mijn hoofd @ sONJAVt, ook voor jou: op naar een roze november maand. dat we allemaal maar een mooie positieve test vast mogen houden in november
Hier dan eindelijk ongi.. In juli gestopt met de pil, toen ongesteld geweest, en nu gelukkig eindelijk weer sinds juli ongesteld.. Ik weet dus helemaal nog niet hoe mijn cyclus is
Ik wil ook wel meedoen Ik heb weeral zin om te testen, terwijl ikij had voorgenomen om te wachten tot 6 november... Hrt zal een lange week worden denk ik
duurt altijd zo lang he dat wachten ik ben nu aan het wachten op mijn ei.. dat duurt denk ik nog wel een week; dan nog 2 weekjes tot NOD.. pfffft Hopelijk ben je de eerste roze! (of iemand nog eerder zijn NOD?)
Succes meiden! Hoop echt dat het voor jullie roze mag zijn in november. @hier, gaat zijn gangetje. Druk met studeren. Morgen termijnecho! Vind het zo spannend, ben er zo onzeker over of het allemaal wel goed zit. We zullen het zien. Fijne dag allemaal!
Zo..hier weer terug uit Turkije.. Heerlijk ontspannen...klusperiode in die dagen gehad...toch wel lastig in gehorige appartementjes...maar evengoed ervoor gegaan.. Gisteren mijn ei gevoeld...naar te moe om er wat mee te doen..hopen dat de legertjes er nog lagen van voorgaande dagen. Zie goed nieuws hier...jeetje jeniyah wat heerlijk! Hoop op mijn verjaardag....10 november een mooie test als cadeau te mogen ontvangen...maar we gaan het zien.. Ronde 11 oefff hoe hou ik het vol... Heb al een tijdje geen lijst meer zien voorbij komen... Wie zijn er nu dichtbij nod? Oww jeniyah wat waren jou vroege symptomen??? Dat is voor alle wannabe mammies altijd erg handig om te weten!
Is moeilijk genieten he als je je er onzeker over voelt! Spannend, duimen dat het allemaal in orde is en je ongerustheid weg genomen kan worden! Hoe laat heb je je echo?
He meiden, Als het goed is hier gisteravond mn ei gehad!Gisteravond een ovtest gedaan en die knalde!We hebben zaterdag en gisteravond geklust. Vanmorgen weer een test gedaan en die was een stuk lichter.Betekend dat dat mn eisprong is geweest?Had gisteravond echt krampen in mn buik.vandaag alweer een stuk minder. @Aggy,succes morgen met de echo!Altijd weer spannend.
Hihi leuke vakantie gehad?? Leuk zo'n enthousiast bericht hier Ik had dus bijna geen kwaaltjes.... in de eerste ronde dacht ik van alles te voelen en nu wou ik ook niks voelen omdat ik mezelf niet voor de gek wou houden. Maare gevoelige borsten eigenlijk alleen....
@ elfje: klinkt als of je gister idd je ei hebt gehad nu nog 2 weekjes geduld en dan dan weet je of je op roze mag
We hebben het vandaag ook nog even gezellig gemaakt . Nu 2 weekjes afwachten.we gaan duimen. Hoever zit jij nu in je cyclus?kun je binnenkort al testen?