En weet niet of ik t al gezegd heb Leeuwtje!! Maar echt super leuk een jongetje!!! Gefeliciteerd vast!
@Sonja,misschien dat je eisprong toch eerder is?Doe je nog een ov test? Wie herkent dit,hen na mn eisprong last van slijmverlies.net zoals voor de eisprong.Ik weet zeker dat mn eisprong is geweest dmv ov testen.Kan me niet herrineren dat is het vorige maand ook had.
Nee.. ik doe geen ov testen.. ik ken mezelf... dan heb ik er zo een verslaving bij! en ik en mn man houden van klussen.. de hele maand door.. en aangezien ik volgens mij geen problemen heb met zwanger worden.. hoop ik dan.. doen we gewoon rustig aan en zien wel wanneer het komt..
Hahaha idd... wij ook hoor en we gaan ook vrolijk verder Al ben ik wel extreem moe nu.... t wordt met een dag erger! Ik slaap gewoon om 9 uur al!!! en schrik wakker van me wekker kwart voor 7 (kind naar school en werk) Heb mijn tafeltennis maar afgezegd.. no way dat ik het redt tot 23:00 te staan pingpongen.... GAAAAAP
Haha ja dat hoort erbij.. straks lekker braken.. misselijk.. dikke voeten etc etc.. Ik zou het zo weer doen! graag zelfs!
Hey meiden! gezien mijn mega lange cyclussen heb ik in mijn achterhoofd dat waarschijnlijk volgende week pas mijn ei voor bij komt.. had ik ineens allemaal superrekbaarslijm vanmorgen. niet te missen. Toevallig had ik (toch maar) ovulatie testen bij zwager&kids besteld; testje gedaan, was net niet net zo donker, maar scheelt niet veel, betekend dat dat ik dan morgen waarschijnlijk mijn ei heb? Dat is voor mijn doen dan best vroeg! Ik moest wel een beetje lachen om Sonja.. hihi, klussen is toch ook leuk, zou er vanavond toch wel van komen denk ik, had alleen nog helemaal niet verwacht dat mij ei ook al zou kunnen komen. @jeniyah: Juist leuk toch Ik maak me altijd druk om mijn buik, toen ik zwanger was heb ik zo genoten dat ik me even niet druk hoefde te maken over mijn buik haha.. (maar oke in het begin is het niet handig, als je het nog even voor jezelf wilt houden ) Nog een vraagje, ik ben gister bij de tandarts geweest en moet eind volgende week terug komen voor een wortelkanaalbehandeling; ze vroeg of ik zwanger was of zou kunnen zijn want er moeten dan foto's gemaakt worden. Nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet, ik dacht eerst, ach mijn ei is dan toch nog niet geweest, maar als hij nou nu al komt kan ik dan wel al een bevrucht eitje hebben.. hmmm nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen.. behandeling opschuiven tot ik zekerheid heb of kan het zo vroeg geen kwaad? Moeilijk.. behandeling is wel nodig en bij mijn vorige zwangerschap was ik al snel zo ongelofelijk misselijk dat bij de tandarts lang op een stoel liggen geen optie was.
Ik ben bij mijn vorige zwangerschap gewoon naarde tandarts geweest.. kon geen kwaad zeiden ze.. verdoving ook niet.. het is ook maar alleen je mond he.. ik zou me er persoonlijk niet druk om maken.. hier vanavond weer aan de klus.. moest net niesen.. leek wel of ik in mn broek pieste.. whaha.. Bah..
haha.. nou klusse dan maar en ik zal me proberen niet te druk te maken over de tandarts op naar een roooooooooze november maand
@pleak, zou me er ook niet zo druk om maken hoor! Stel dat je ei vandaag komt dan moet het eerst bevrucht worden om vervolgens dan nog in te nestelen. Dat duurt geloof ik wel een week dus gewoon naar de tandarts gaan.
Hoi hoi, hoe is het met iedereen? Nog een weekje wachten en dan kan ik testen! Heb sinds gisteren een soort van lichte ongie krampjes in mn onderbuik.Dat had ik vorige maand ook. Dus denk dat het weer niet raak is.Ach we zien het wel...
@elfje, druilerig daagje he! Hier lekker luieren vandaag, even helemaal niets doen. Nog een weekje wachten, spannend mijn duimen draaien vast hoor ik zal zo de lijst weer eens opzoeken.. heb hem al een tijdje niet meer voorbij zien komen.
Sorry deze is nog recenter Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------? Bezig voor een tweede NOD Sanjor---------------? Lica-----------------04 okt MinnieJ--------------27 okt MiniMe81-------------27 okt ricmar94-------------10 nov Valley---------------10 nov Elfje82--------------11 nov MamsieM--------------20 nov Pleak----------------25 nov Rody-----------------? SonjavT--------------? Eiland---------------? Gezellige meekletsers 2g4e-----------------(wachten op huisje) riv
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------8 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------3 juli Bezig voor een tweede NOD Sanjor---------------? Lica-----------------04 okt MinnieJ--------------27 okt MiniMe81-------------27 okt ricmar94-------------10 nov Valley---------------10 nov Elfje82--------------11 nov MamsieM--------------20 nov Pleak----------------25 nov Rody-----------------? SonjavT--------------? Eiland---------------? Gezellige meekletsers 2g4e-----------------(wachten op huisje) riv aangepast Moet er nog meer aangepast worden?
Oh riv! Veel succes!!! Mijn nod weet ik idd niet.. Ik had mn banner ingesteld op 33dqgen van mn vorige cyclus.. Maar volgens mij is mn ei geweest.. Dus ik wacht gewoon rustig af..