Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------9 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------3 juli Bezig NOD ricmar94-------------10 nov Valley---------------10 nov Elfje82--------------11 nov MamsieM--------------20 nov Pleak----------------25 nov SonjavT--------------? Eiland---------------? Riv------------------?
Aangepast! Als mensen zichzelf missen dan moet je je even weer toevoegen. Denk dat er nog wel wat uitkunnen maar weet niet zo goed wie.
Zwanger!!! Leeuwtje83----------25 Maart 2013 mamamooimeisje------16 april 2013 grietje 77----------13 april 2013 krabbeke------------21 april 2013 blauwespeen---------26 april 2013 FEE88---------------27 april 2013 Sleepy84------------30 april 2013 aggy----------------9 mei 2013 Tinkerbell1987------15 mei 2013 Kimmy---------------? mei LianneB-------------13 juni Groen29-------------? Jeniyah-------------3 juli Bezig NOD ricmar94-------------10 nov Valley---------------10 nov Elfje82--------------11 nov Pleak----------------17 nov MamsieM--------------20 nov SonjavT--------------? Eiland---------------? Riv------------------? even mijn NOD aangepast.. is wat eerder dan ik had gedacht
Fijn z'n aangepaste lijst! Vooral omdat het meeste al op roze is. En hopelijk binnenkort nog veel meer roze!!! Ik duim voor de tiende twee keer roze Heel iets anders. Ons huis is maar klein. Nu zit ik er over na te denken om een ledikant te kopen of maken waar ze boven elkaar slapen. Een stappelbed ledikant zeg maar. Ik ben benieuwd naar jullie mening!
@Pleak, fijndat je je ei eerder hebt gehad!Nu duimen draaien @blauwespeen, Dat klinkt wel als een goede oplossing,een stapelledikant. Heb het eigenlijk nog nooit gezien. @hier, geen last meer van krampen,af en toe s,avonds.Deze week gaat lang duren denk ik.Hoop dat het snel zaterdag is
@blauwespeen: super idee, zoals ze die bij de kinderopvang hebben bedoel je toch he? Ruimte besparen en gezellig zo een bedoel je toch: http://decapiteintjes.jouwweb.nl/upload/9/7/4/decapiteintjes/dsc04363.large.jpg?0.9902949432807857 @ elfje, lang he dat wachten! nog even en dan kan je hopelijk op roze
Klopt zo bedoel ik. Ik kom er alleen nu achter dat ze best duur zijn... En mensen noemen het ook wel konijnenhokken voor kinderen
Ja ze zijn wel onwijs duur. Heb je ook via marktplaats gekeken? Veel kinderdagverblijven hebben hun deuren moeten sluiten en ook zij bieden regelmatig dit soort bedjes via Marktplaats aan. Omdat wij al zo snel voor een tweede gingen heb ik ook gekeken voor een oplossing mocht nummer 2 erg snel komen (we woonden toen nog in ons flatje) Ik vond het ook een erg leuk idee. Alleen nieuw eigenlijk wel onbetaalbaar, soms via marktplaats wat beter te doen (maar vaak nog redelijk duur hoor).
Kan jou het wat schelen hoe mensen het noemen? Zolang je kids er maar lekker in kunnen slapen Bespaart in ieder geval ruimte.
@blauwspeen, zou het niet zelf te maken zijn?het onderste ledikant kun je dan naar je toe schuiven? ik zie dat je uit gelderland komt,grappig ik ook
ricmar, Valley, Elfje: al een idee of november jullie maand is geworden? Jullie mogen bijna testen. Spannend hoor!
Ik heb gisteren(hoe dom) een test gedaan.Negatief natuurlijk. Heb me nu voor genomen om zaterdag pas te testen.Vind het wel weer spannend hoor! @Ricmar,Valley, hebben jullie al getest?
Hoi dames! Hier nog niet getest... Ik heb mezelf beloofd me dat niet meer aan te doen... Daar komt bij dat ik mijn nod verwacht op 10 november...dan wordt ik 30... Zou een heel leuk verjaars kado zijn.... Ik wacht dus minimaal tot zondag denk ik.. Verder helemaal geen symptomen deze maand...normaal wel.. Maar let er ook minder op merk ik. Tis ronde 11.. Heb het afgelopen jaar zo een beetje alle symptomen al eens gehad en zie hier...ronde 11... Overigens draaien mijn duimen wel overuren....
Dat zou zeker een mooi verjaardags kado zijn!Ik ga voor je duimen! Hier ook geen symptomen,alleen vorig weekend wat buikkrampen gehad verder helemaal niks! Nu weet ik dat het allemaal niks zegt,bij mn dochter ook nergens last van gehad.De vorige zwangerschap wel misselijk,pijnlijke borsten.Dat liep uit op een miskraam.Zo zie je maar weer...
Valley en Elfje: Spannend hoor! Ik hoop zo dat het echt een roze maand gaat worden! Elf:begrijpelijk van je test hoor, maar het zegt natuurlijk nog niets. (al voel jeje vaak toch teleurgesteld dan he) Ik ga duimen voor een positieve test zaterdag! Valley: Dat zou een heel mooi verjaardagkadootje zijn! Spannend weekend voor jullie hoor!!
@Valley: Als je eerst wel symptomen had, en niet zwanger, en nu geen symptomen... Wel zwanger? We wachten af Duim, duim, duim!
dan ben ik niet de enige over ruim een weekje mag ik testen.. en ik ben u al een beetje zenuwachtig. hoe hard ik me ook voorneem om niet te veel er mee bezig te zijn; mislukt steeds borsten doen zeer buik is opgezet (zegt niks heb ik ook regelmatig als ik gewoon ongesteld wordt) en dan denk ik toch bij elk dingetje: zou het??!! maar ik zal toch echt nog geduld moeten hebben Hoe is het met de andere bijna testers? Valley elfje en richmar?