Hallo dames Nou vandaag moest ik ongi worden, maar tot nu toe nog niks. Heb ook helemaal niet het idee of ik het ga worden. Gister nog getest,(s'middags) maar negatief. Misschien heb ik wel een langere cyclus. We wachten het nog maar even af. Groetjes
nou meiden schijnbaar ken ik me lichaam niet goed, dacht de 14de mijn ei gevoeld te hebben... sinds afgelopen zaterdag steekjes in me buik! dacht laat dan toch maar ovu test doen en was vet positief! pff
Gisteren een afspraak gemaakt bij de HA. Zwanger raken gaat toch een stuk moeilijker als je cyclus nergens op lijkt he? Hopelijk wordt ik al naar de gyn gestuurd.
nou ik zit ook nog te wachten op een ei...heb geen flauw idee wanneer die komt....voordat ik zwanger werd, voelde ik steken in mijn buik...ik ben benieuwd wat het nu zal brengen....
Hallo meiden Nou ik heb vanochtend getest met CB digitaal met indicatie ZWANGER 1 of 2 weken!!!!!! BEN ZOOOOOO BLIJ
ooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO wWAUW.....ik ben ook blij voor je.............................!!!!!!!!!!! super zeg....en spannend!!! GENIET ERVAN
en gister nog een nega test toch??? heb je nu op nod getest of nog ervoor??? gefeliciteerd meid geniet ervan! ik nega test... gisteren
ik heb vanaf me 15de de pil... toen gestopt direct zwanger...en nu dus weer gestopt en 4de ronde... voel wel steken, maar ja... weet nou niet of het dat is hahaha s6 meid
Heb 1 dag na nod getest en een positieve uitslag. Zondag en maandag negatief getest.. Vind het erg vaag haha. Ik had ook allemaal steekjes achter het schaambot, was dus positief. Hoop dat het voor jullie ook snel raak is. Bedankt voor jullie reacties
bij ons was de eerste ook in 1 keer raak, maar ja hoeft bij een volgende natuurlijk niet zo te zijn, al zou dat wel fijn zijn!
Hoeft inderdaad niet zo te zijn. Vorige keer was het ook heel erg schrikken dat ik gelijk zwanger was...
bij ons ook, zat echt op menstruatie te wachten...ging er totaal niet uit dat ik weleens zwanger kons zijn en was er ook helemaal niet mee bezig. totdat me nichtje zei, jij bent zwanger! ik volgende dag test gedaan en ja hoor 2 dikke strepen,was toenal 9wk! dus nu let ik overal op, omdat ik het niet weer wil missen! s6
Vanmidag op mijn werk: Een collega ziet mijn ketting met maansteen... oh leuk zegt ze! Die heb jij niet voor niets! Ik; hoezo dan? Ze zegt; je wilt weer zwanger worden! Ik dus toegegeven... nou zegt ze ik heb het altijd goed! in febr.2011 ben jij zwanger! Dus dat wordt afwachten, ze heeft reiki cursussen gevolgd... maar 2011 dat duurt wel erg lang!
@Ilse: als je volgende maand zwanger zou raken, zou je in februari 2011 ook nog zwanger zijn he? Dus het hoeft niet lang te duren!
Nog vandaag hier ff een ovutest gedaan ivm veel afscheiding en omdat ik zoekende ben naar me ei...maar 1 streepje dus helaas nog niks te zien, weet iemand hoeveel dagen je vantevoren (je eisprong) een licht streepje kan zien???? liefs van mij
@annekavdz; idd, dus ik hoop er maar op! maar zei zei dit jaar raak je niet zwanger, afwachten maar! @marriele79; ik heb geen idee meid...s6!