haai meiden! ik ben inmiddels 2 dagen overtijd. en kan me zenuwen niet in toom houden heb gister ochtend een test gedaan helaas nog negatief Maar heb wel last van me boobs. en had net wat doorzichtige afscheiding wat waterig. Zucht.. waar ben ik nou aan toe en wanneer is het verstandig om weer te testen? of afwachten? liefs xxx
Ik denk dat je morgenochten er wel weer een testje tegenaan kunt gooien! Moeilijk hé, die onzekerheid... Ik duim voor je!
Moeilijk is het zeker aangezien dit onze 6e ronde is. en elke maand een teleurstelling was. Maar nu ben ik dus zeker al overtijd en je kan aan mijn cyclus zien de laatste 2 maanden was regelmatig. Zucht van die onzekerheid wordt je soms toch wel een beetje moe.. xxx
Jee wat een spanning. Ik zou denk ik zelf twee dagen tussen de testen laten zitten, je hCG hoort te verdubbelen elke 2-3 dagen (volgens mij). Ik hoop voor je dat het raak is! En nog een tip van mij (mocht het nou niet raak zijn): ik vond het zelf heel fijn om echt precies te weten wat mijn NOD was (nou ja, ik ging uit van een regelmatige LF van 14 dagen), en heb in de derde ('rake') ronde ovulatietesten gebruikt. Ik had mijn ei vroeger dan het gemiddelde van mijn cyclus zou voorspellen, en heb getest op NOD (dag 30).
Super spannend! Ik snap precies wat je bedoelt. Zoals je kunt zien in mijn banner ben ik vandaag 10 dagen overtijd. Toen ik zes dagen overtijd was heb ik een test gedaan en die was negatief, heb er nog een gedaan toen ik 8 dagen overtijd was maar deze was wederom negatief. Nu 10 dagen en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Als ik 14 dagen overtijd ben zal ik nog een testje doen en dan naar de dokter ..
Heel spannend en ik begrijp precies wat je bedoelt! Kan je je NOD goed bepalen (ben je geregeld)? Bij mij is dat altijd een raadsel omdat ik onregelmatig ben, ben nu wel ovutesten aant doen... Succes meid!!!
@Carien23 Ik zie dat je in januari je spiraal heb laten verwijderen, ik heb zelf september '08 mijn spiraal laten verwijderen en ik dacht na 2 mnd dat alles weer bij het oude was maar bleek niet zo te zijn ik was ineens 4 dagen overtijd en was er van overtuigd dat ik zwanger was maar helaas het was niet zo mijn cyclus was de 1e 5 mnd 24 dagen daarna 26 en nu al 3 mnd 28 dagen ik dus misschien is dat bij jou ook zo ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger ben hoor meid sucses! xx linda
Hey Carien... Ikke ook...ben overtijd, maar vanochtend geen ++ test. Ik probeer tot eind van de week te wachten, en dan nog eens te testen... Succes deze week... XXX
En, heb je nog getest?? Trouwens, bij Mirena is het bij iedereen verschillend hoe snel je weer regelmatig bent. Bij mij was het meteen in orde, bij een vriendin van me duurde dat 3 maanden. Ik heb ook Etos Zwanger Worden gebruikt (het is maar een idee), daar zit Vitex Agnus Castus in (Monnikspeper), en dat schijnt te helpen om de boel wat te reguleren. Geen idee of dat bij mij geholpen heeft
hey meiden! hier nog steeds geen rode duivels te bekennen heb heb nu ook wat last van me borsten! en had zostrax wat steekjes onderin me buik. heb ook lichte ongesteldheids krampen gehad maar geen rode duivels.. we wachten af! xxx
Meiden!! nog steeds niet in de rode feestdagen! ga vandaag weer testen . met de digitale! ben zooo zenuwachtig! af en toe heb ik eens een behoorlijke vlaag misselijkheid! en steken onderin de buik! gister ook ontzettend last van me onderrug. hou jullie op de hoogte! DUIMEEEEEN!!!! liefs xxx
Super spannend! Ik ben erg benieuwd of je al getest hebt! Ik ben zelf nu 12 dagen overtijd en nog geen ongesteldheid te bekennen.. de laatste dag dat ik testte was toen ik 8 dagen overtijd was maar toen helaas negatief. Ik ga straks weer een test halen.. ben zooo benieuwd!!
spannend dames ik denk dat ik donderdag ga testen dan zit ik op 17dagen na lf ben normaal wel regelmatig maar voel me niks anders ik hou het in de gaten hier.
Nou meiden! ik heb getest 2x! aan het begin van de middag met CB digitaal met die weken erin. Die wees uit dat ik niet zwanger zou zijn. mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben dus heb ik nog een test gedaan maar dan de normale CB met streepjes. en daar komt een heeel licht streepje naar voren wat met het blote oog te zien is. nou weet ik ook niet meer waar ik aan toe ben.. Zucht.. wat denken jullie dames? xxx
Ik weet het niet, ik had meteen een duidelijke test. Maar een heel licht streepje is er ook niet zomaar denk ik? Doe es een foto? Die moet je wel snel nemen, want eigenlijk moet de foto ook binnen de afleestijd van de test genomen worden! En anders... gewoon overmorgen weer een test. Als je zwanger bent, blijf je dat heus wel tot die tijd