we gaan voor wonder 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door yasgok, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiraMe

MiraMe Lid

12 jul 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amai, dat vind ik ook een flauwe opmerking hoor. En dan mag jij de moed niet laten zakken...
    Ik ben zelfstandig, dus moet aan niemand verantwoording afleggen. Kheb al meerdere malen ondervonden dat dat een echt voordeel is. Ik vind het gewoon triestig dat mensen zo kunnen reageren en zich niet eens een klein beetje kunnen inleven in een andere situatie.

En waarschijnlijk zijn het dan die mensen die vanaf ronde één, zonder problemen zwanger geraken en dan nog een kindje krijgen die vanaf week 1 doorslaapt.
    Maar ons kindjes zijn tòch veel mooier en liever en schattiger en slimmer... ;)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja toch wel een beetje maar durf het niet te hopen...
    Heb nu nl. veel helder slijmverlies en blijf krampjes houden.
    Heb al wel weer maandverband in mocht het gebeuren maar ik zou toch eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden...
    Ik heb besloten pas volgende week weer te gaan testen als er niks gebeurd. De vorige keer getest nadat ik 4 dagen overtijd was en toen een knallende test. Ik kan beter nu wachten.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    helemaal mee eens!

4. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Hoi hoi,

Wij zijn ook voor nummer 2 aan het gaan. nou ja....eigenlijk vanaf de geboorte van nummer 1 al want ik ben nooit meer terug aan de pil gegaan hihi. Voor de eerste hebben we 7 iui pogingen gehad en de laatste was raak! Toen stonden we al op de wachtlijst voor ivf.
    Spontaan is bij ons dus helaas nog nooit gelukt. Ze vermoeden dat ik een te korte LF heb omdat de laatste poging een poging met utrogestan was en dus wel slaagde...maar ja het blijft een gok van hun. We zijn nog niet heel druk ermee bezig hoor maar we hebben gewoon lol en klussen rond die tijd wat extra ;)

Greetz Mik

5. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    succes voor ons dames:))

Deel Deze Pagina