Hey meiden,, Pff ik maak mezelf zo gek sinds we gestopt zijn met de pil,, ik zie alleen nog maar babyslofjes,, rompertjes,, en speelgoed,, steeds denk ik vanalles te voelen wat helemaal niet kan en valt me weer een nieuwe naam in,, om gek van te worden maar tegelijkertijd ook zo'n mooie roze wolk Nou vandaag in mijn pauze van het werk ging ik zoals gewoonlijk naar het winkelcentrum en dacht nu is het afgelopen,, ik heb een schrift gekocht en hier komt dus alles in wat mij bezig houd tijden het zwanger proberen te worden. Mijn eigen zwanger worden boek dus Kan ik nu alles van me afschrijven,, en leuk om over een tijd (als het gelukt is) nog eens terug te lezen Misschien een idee voor jullie? xxx
ik vind t idd een leuk idee....alleen ben ik bang dat ik dan de hele dag loop te schrijven haha en dat doe ik hier al . dus zou ik handen tekort komen maar nogmaals, vind t een heel erg leuk idee
Ik heb ook een zwangerworden boekje! Die heb ik een paar maanden geleden gekocht en ik schrijf er steeds in hoe ik mij voel, hoe mijn cyclus loopt en ik plak er mijn ovulatietestjes in. Als ik ooit zwanger wordt koop ik een zwangerzijn boekje! En als het kindje dan 18 wordt geef ik al die spulletjes aan hem.haar lijkt me zo leuk!
Hey muppet80 Ik heb wel al een zwangerschapsdagboek van mijn vriend gekregen toen we besloten met de pil te stoppen, staat voor elke week informatie in en kun je dan zelf dingen in schrijven en foto's bij plakken. te koop bij expo, vond het echt super lief van hem en heel handig natuurlijk!
Haaj Is leuk idee nikske! Ik mail inmiddels veel met een zwangerschapspaginagenootje: is voor ons ook een soort dagboek, maar dan 1 die terugpraat! @muppet: dat is natuurlijk een boek dat bedoeld is voor als je zwanger bent geworden, nog niet voor als je bezig bent met zwanger worden. Groetjes!
Misschien ben ik soms een beetje negatief op het forum (of noem het nuchter en eerlijk) maar zwanger worden is voor jou (en ons allemaal hier!) een erg spannend onderwerp waar we het liefst zo veel mogelijk over willen weten, en zo veel mogelijk over willen horen. Zo'n boekje lijkt me voor jezelf erg leuk, maar als je eerlijk bent, denk je dat je zoon van 18 jaar het leuk vind om te horen hoeveel rondes het heeft geduurd, en hoe je je voelde, hoe je cyclus liep en over wat voor testjes je toen hebt geplast? Ik denk dat de meeste jongens het een ranzige bedoeling, misschien wel zieke bedoeling zou vinden als hun ma dat aan hun zou geven.... Maar voor jezelf is het misschien wel heel fijn om het uit te werken enzo... Ik schrijf zelf alles in een schriftje op. Maar geen haar aan mijn hoofd om dat ooit aan mn kind te gaan geven. Tenzij... mn dochter net zo'n flutcyclus zou hebben als dat ik heb en er info uit zou willen halen.... dus dat we er dan samen naar zouden kunnen kijken, maar dat weet ik ook niet. Misschien zou ik dan liever gewoon wat vragen van haar gaan beantwoorden. Ik zelf moet er niet aan denken om zo'n schriftje van mn moeder te krijgen en ook niet van mn schoonmoeder, bah.
hihi ja daar heb je gelijk in, hangt ook af van het kind af natuurlijk.. haha ja nu je het zegt zie ik het nut er ook niet echt van in.. was meer een opwelling dat ik dat schreef! LOL
Volgens mij heb je muppet dr berichtje niet goed gelezen. Ze geeft ook aan dat ze nu een zwangerworden boekje heeft en als ze zwanger is een zwangerzijn boekje gaan kopen lol
yup! want ook als je zwanger wilt worden kun je best alles opschrijven.. (wel handig want ik kon voor mijn NOD checken hoe ik mij de voorgaande maanden voelde.. plus als je al wat langer bezig bent komen er zoveel dingen in je op die je dan gewoon even moet opschrijven.)