Stom, stom, stom! Kom er net achter dat we in 2010 recht hadden op zorgtoeslag terwijl we dat dus niet wisten. Niet veel, maar alle beetjes zijn leuk Heb net zitten kijken, maar kan dat nu niet meer aanvragen met terugwerkende kracht zie ik. Heeft iemand enig idee of dat dit verwerkt is in onze belastingaangifte over 2010? Dat we daardoor misschien wat meer hebben teruggekregen met die aangifte?
nee volgens mij niet! volgens mij kun je dat niet terug vorderen. anders kun je miss beter even bellen?? dan weet je dat gelijk!
dat krijg je vanzelf terug als je aangifte inkomstenbelasting hebt gedaan heb dit jaar zelfs nog van 2008 teruggekregen ik hoefde er niks voor te doen, kreeg automatisch een brief van de belastingdienst dat ik geld terugkreeg van de zorgtoeslag in 2008.. kan dus wel een aantal jaar duren voordat je geld terugkrijgt
Mijn 'belastingmannetje' kwam erachter dat ik er ook recht op heb en ik krijg het van 2010 gewoon terug en vanaf nu elke maand...
Daar krijg je automatisch een briefje over van de belastingdienst. Ik heb hem deze week gekregen en kreeg nog bijna negentig euro terug. Let geopend wel op. Als je geen aanvraag ingediend hebt kan het wat langer duren, maar ook: ze gebruiken deze gegevens ook weer voor teruggaaf in een nieuw jaar. Dus kan het ook voorkomen dat je straks maandelijks geld gestort krijgt. Als je dat niet wilt, moet je er wel even over denken het weer stop te zetten.