Vakantiebestemming gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sann, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Wij willen er na alle stress van het afgelopen jaar graag in september nog een weekje tussenuit. normaal houden wij altijd hele actieve vakanties in oostenrijk, maar we willen nu een keer wat andes doen. New York wilden we graag, maar dat blijkt te duur te zijn. Ik wil het toch wel erg graag onder de 1000 euro houden met zn tweeen.
    Verder lijkt me een stad heel leuk, maar iets in de warmte lijkt me ook heerlijk. Ik wil in ieder geval niet zo'n vakantie waar je niks anders te doen hebt dan aan het strand hangen met de rest van nederland.
    Iemand nog tips voor een mooie bestemming die niet al te duur is?
     
  2. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wij zijn in oktober naar Djerba, Tunesie geweest. Het was heerlijk! We hadden een hele leuke gids die ons heel veel van het eiland heeft laten zien. We hadden geboekt bij de vakantiediscounter, ging heel goed!
     
  3. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Istanbul? Ik vind het een prachtige stad, die bruist. Veel te zien en te doen.
     
  4. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
  5. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wij waren in icmeler in Turkije heerlijk, en prachtige omgeving! Schildpadden gezien, modderbaden bezocht oude opgravingen gezien...ik wou zo wel terug!
     
  6. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hihihihi, als Turk zijnde wilde ik niet gelijk Turkije promoten, maar zo te zien valt het toch goed in de smaak!
     
  7. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    haha. Ik twijfel nog over Turkije. Is dat niet overmatig toeristisch?
     
  8. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Uhm.. Hangt er vanaf waar je heengaat.. Ga je naar Alanya Antalya Kusadasi enzo, ja dat is erg toeristisch. Maar als je naar de minder bekende plekken gaat, valt het reuze mee..
     
  9. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    en welke zijn minder bekend dan?
     
  10. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Als je in zo'n 5-sterren all-inclusive resort gaat zitten wel!
    Maar er zijn genoeg mooie plekken daar. En in september gegarandeerd prachtig weer.
    En zo te zien zijn er hier genoeg mensen die je van tips kunnen voorzien, mocht je besluiten Turkije te kiezen... ;)
     
  11. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Fethiye vind ik prachtig.
    Maar ik ben verliefd op Istanbul, daar is zoooooveel te zien.
     
  12. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dan vraag je me wat. Voor mij is het heel anders natuurlijk, wij boeken soms alleen een vliegticket en gaan naar familie, of wij gaan wel naar toeristische oorden, maar beleven het heel anders.

    Zo zijn wij met mijn mannetje in Alanya, Antalya, Istanbul en in Didim gweest. Wel toeristisch, maar wij zaten of in een hotel waar weinig niet-turkse toeristen zaten of we zaten in vakantiehuisjes van familie. En we gingen ook naar de plekken waar geen toeristen komen in die steden. Komt ook omdat wij natuurlijk de taal en cultuur beheersen.

    Met mijn ouders hebben we de hele Zwarte Zee Kust afgestruind. Geen toerist te bekennen, maar zo mooi!

    Maar, ik zou je aanraden om het eens te vragen bij een reisburo. Of de andere Turkse dames hier nog tips?
     
  13. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Ik ga het allemaal eens bekijken. maar ga nu eerst maar eens onder de douche. Zie dat het al bijna 12 uur is. tijd vliegt als je zo aan het rondneuzen bent.
     
  14. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Waarom ga je niet naar Vegas?
    Die tickets zijn ook niet zo duur.
     
  15. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Ik ben in een reisgids La Palma tegen gekomen, 1 van de minder toeristische canarische eilanden. Klinkt wel erg goed.
     
  16. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ik ben er geweest, idd zeker minder toeristisch dan Gran Canaria. Maar prachtig. Vooral groener dan Gran Canaria. Ik zat (nadat ik Istanbul had geopperd) later ook aan de Canarische eilanden te denken. Of Madeira. Bij La Palma en bij Madeira wel een huurautootje erbij doen, kan je op je gemakje het eiland rondrijden. Beiden zijn geen strand-bestemmingen hoor!
     
  17. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Sann! Leuk je weer eens tegen te komen! Alles goed?! Hope so!

    La Palma - veel goede dingen over gehoord, kun je actief zijn en lekker releksen ;)

    Verder is het nog altijd een droom van ons om naar het zuiden van Spanje een stedenreis te doen (lekker warm tot heet én een stad)

    Ook een absolute aanrader voor als je wat avontuurlijk bent aangelegd is Gambia (vaak redelijk goedkope aanbiedingen) - prachtig land! (kan je overigens meer Afrikaanse bestemmingen aanraden, maar dan blijf je denk ik niet onder de 1000 euro - wat betreft verblijf spotgoedkoop, maar tickets aan de prijs).

    Verder hoor ik ook veel goeds over Oost Europa - lekker weer, mooie steden (bijv. Praag), prachtige natuur én niet duur!

    Wij gaan lekker ouderwets met het autootje en tent door Frankrijk crossen ... ook best aan te raden hoor ;)
     

Deel Deze Pagina