gefeliciteerd !!!! Ik hoop dat alles helemaal goed gaat en jullie over 8 maanden een mooi wonder in jullie armen houden !
Moest even 3 keer kijken of je het echt was... Wow Beehappy kippenvel van je berichtje. Nog maar kort geleden je verdrietige afscheid en dan nu dit wonder. Ik hoop en duim heel hard dat alles goed is en zal gaan. Voor nu gefeliciteerd meis!
Wat super joh dat jullie toch nog zwanger mogen zijn. Geniet ervan het is jullie meer dan gegund. Duim mega hard dat alles goed mag gaan
Wonderen bestaan dus toch. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ga hopen, duimen en bidden dat dit kleintje veilig bij jullie mag blijven.
Wat een lieve berichtjes allemaal, kan bijna niet geloven dat die felicitaties voor ons zijn. Met knikkende knieën tellen we nu af naar maandag hopen dat wondertje zich op de juiste plek genesteld heeft dan zijn we weer een stapje verder.
Wat een geweldig nieuws Beehappy! Ik wens je heel veel succes voor maandag en ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben. Het is je in ieder geval dubbel en dwars gegund.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga heeeel hard voor jullie duimen dat de kleine blijft plakken!! super hoor!!
Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie wondertje!!! Het is jullie super gegunt en hopelijk kan je de hele zwangerschap op een grote roze of blauwe wolk gaan liggen