we hadden het echt opgegeven, maar nu ineens spontaan zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door beehappy76, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Jeetje, wat een verrassing!

Zo zie je maar weer....Nooit de moed en hoop opgeven. (Al is dit wel al het zoveelste verhaal van iemand die zo goed als uitbehandeld bleek te zijn en dan nog spontaan zwanger wordt....).

GEWELDIG!

GEFELICITEERD!

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Ik denk dat ik het onbewust heb voelen aan komen en dat ik daarom gister ook de kliniek gebeld heb.
    Net bij de toiletgang zag ik dat ik bloedverlies heb, volgens mij weer het begin van het einde.

Ik geloof al niet meer in een goede afloop, helaas hebben we dit al te vaak meegemaakt....:(

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    neeeeeeee dat meen je niet??????blijf hoop houden misschien is t nu toch wel goed???????

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Beehappy Wat vreselijk (ik kan er wel betere woorden voor vinden, maar die zijn op zijn zachtst gezegd niet netjes)! Ik hoop en duim met je mee dat het een extra bijzonder wonder wordt en dat het toch nog goed blijft gaan.

5. beehappy76

all, vanaf vanmorgen 6:15u naast het bloed ook hevige krampen gekregen en flinke rugpijn en net 2 grote stolsels verloren...nu zakt de pijn, maar het bloedverlies zet hevig door...ik denk echt einde oefening voor ons :(

Ik vertrek over 15 min naar de kliniek, maar eigenlijk weet ik het antwoord al.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    oh lieverd, dit MAG niet waar zijn!!!! (ik heb ook behoorlijk bloedverlies gehad en ook stolsels, wie weet is het bij jou ook nog goed!!!)

7. beehappy76

Ik kom net terug van de kliniek, voor nu ben ik nog zwanger, zo'n 5 weken...de gyn geeft ons nog 25% kans dat het goed zal komen. Voor nu kunnen we alleen maar heel hard duimen en afwachten tot vrijdag dan heb ik een controle echo.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nee meid !!
    ik ga duimen voor je ! dat het goed komt.. !

sterkte

9. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Wat ontzettend gaaf! Ik weet hoe je je voelt! Super zeg!

10. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    :) Oooh meis, stuur ik net mijn felicitaties.... lees ik net dit nare bericht... ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan... heel veel sterkte!

11. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Ik ga HEEEL hard voor je duimen, hou je taai meid.
    Heel veel sterkte!

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ik ga heel hard duimen en aan jullie denken! Dit mag niet waar zijn... heel veel sterkte aankomende dagen!
    heel veel liefs

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ga duimen, hopen en bidden dat dit kleintje gewoon lekker blijft zitten de komende 8 maanden.

Sterkte de komende dagen.

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    och meis... lees het hele toppic en wilde je laten weten dat ik voor je duim... en bid! sterkte...

15. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    :$ :$ :$

Ik ga duimen, tot ze dr bij afvallen, dit mag gewoon niet zo zijn.

Je hebt nog een 25%, ik begrijp dat je positieve gevoel zo goed als weg is, maar er is nog hoop.

Pfff

16. beehappy76

Meiden, lief dat jullie allemaal meeduimen.

Ik heb vanmiddag nog een testje gedaan en deze is nog positief, we proberen gewoon hoop te houden. 25% is toch nog iets waar we ons aan vast proberen te houden!

17. mijody

mijody Lid

18 apr 2009
    56
    0
    0
    Ik zal voor je duimen!

18. Trees

Trees Niet meer actief

Oh wat een naar bericht :(. Ik ga nog eigenwijs voor je doorduimen!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben er stil van, zo ff spontaan een super iets en dan toch weer deze shitzooi (understatement)..

Ik duim en hoop en brand kaarsjes voor je in de hoop dat jij tot de goede 25 procent gaat horen...

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lieve Beehappy!

Ik brand een kaarsje voor jou en je wondertje! Gebruik je geen Utrogestan? Mocht je die willen hebben, heb ze nog liggen.

DIt beebje moet blijven plakken!!!! Wellicht was het een tweeling? Hoe is het met het bloedverlies>

Ik duim meissie!

Deel Deze Pagina