gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! juist als je er niet veel mee bezig bent dan komt het he!!! nou succes en hoop het voor jullie dat je zo lekker mag gaan genieten eerst van je zwangerschap en dan van jullie baby!!!
Nee, ik gebruik nu helemaal niets...we waren er ook helemaal niet meer mee bezig zwanger te worden. Van een tweeling ga ik nu niet uit, omdat het spontaan is gebeurt. Het bloedverlies is echt minder geworden, sinds gisteravond alleen nog bij het afvegen bruin/rood verlies, ook geeft me hoop...
hebben ze naar je baarmoedermond gekeken? ik heb ook behoorlijk bloedverlies gehad, maar bij mij zagen ze dat het baarmoederslijmvlies uit de bmm kwam en dat gaf heel makkelijk (af en toe flinke) bloedingen. Ik blijf je volgen!
Ja, daarom zeg ik . Neem mijn Utrogestan (die sluit je bm mond af). Desnoods vraag je aan de arts of je het mag gebruiken . Ik duim hoor meis!
Ik heb je weer een pbtje gestuurd taliaa, nee daar hebben ze niet naar gekeken...maar ik zal het vrijdag meteen vragen! Wat fijn te lezen dat jullie wondertje ondanks de bloedingen lekker is blijven zitten...wonderen bestaan echt!
Wat fantastisch! Ik was al even niet hier en dan lees ik dit prachtige nieuws Gelukkig bestaan er nog wonderen! Van Harte gefeliciteerd! Ik hoop met heel mijn hart dat alles heel voorspoedig gaat Heel veel geluk en gezondheid toegewenst!! Liefs Flam en ik stuur af en toe een priveberichtje om op de hoogte te blijven
Hier vandaag weer wakker geworden met bloedverlies helaas...net de ass. van de gyn gebeld, ze gaat even met de gyn overleggen of hij me vandaag nog wil zien.
ik wilde je net feliciteren maar toen las ik over je bloedverlies. hoe is het nu met je?? Liefs Inger
Hoi meiden Heb net contact gehad met Beehappy Helaas is het niet goed Ze heeft een miskraam gehad. Ze is net terug uit het zh en de echo gaf niks meer aan..... Voorlopig wil ze even rust, dus vandaar dat ik het hier even neerzet Lieve Beehappy Ik vind het heel erg voor jullie, had zo gehoopt dat het deze keer wel goed zou blijven gaan Dikke knuffel en heel veel sterkte Ik denk aan jullie!
Beehappy, ik wens je en jouw gezin heel veel sterkte met het verwerken van weer een verlies. Het was je zo gegund.
Sjesus wat een klote nieuws zeg... Als je al zo lang bezig bent en er vanalles aan probeert om maar zwanger te mogen worden en blijven en het gaat dan ineens spontaan....dat is een groot wonder. Dan is het opeens weer weg... Wat een ongeloofelijke klote zooi , echtwaar ik ken je niet maar als ik dit zo lees gun ik jou met aller liefde een kind! Een hele dikke knuffel voor jullie