We hebben al baby's & geesten, maar wat is jou verhaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Geesten... Vind het zoo intressant, vooral omdat ik eigelijk niet beter weet dat ik dingen zie, meemaak en ervaar van kleins af aan die niet iedereen snapt:) We hebben al een topic over babies en geesten, maar hoe zit t hier met de mannen en dames en hun ervaringen..

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Mijn man is paranormaal begaaft, die hoort mensen fluisteren die overleden zijn en soms duidelijk..

ook ik kan soms mensen zien.. niet altijd hoor maar heel soms zie ik mensen hier in huis dit zijn vaak bekenden maar soms ook onbekende..

3. MamaVanGilani

Ik ken t;) Hebben jullie beide het ook al van kleins af aan?

4. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    hier ook al van kleins afaan er mee te maken.

horen, zien voelen,voorspellende dromen en noem maar op.

ook heb ik foto's gelezen van overledenen, dieren en plekken van eventuele aanwezigheid.

5. lautjuhhh

mjja ik heb het altijd al gehad maar nooit bij stil gestaan voor mij was het normaal.. Totdat we in ons oude huis steeds meer mensen gingen zien en voelde en er rare dingen gebeurde. toen hebben we een 2 tal mediums ingeschakeld en warempel die zeiden hetzelfde als wat wij voelde hoorde en zagen.

Mijn man heeft het pas sinds 3 jaar dat hij er actief mee bezig is.. Zich leert afsluiten en openstellen enzo.. wel heel bijzonder en ook niet leuk :p want hij wist dus al met mijn zwangerschap dat het een meisje was...

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    "Vroeger" (dan bedoel ik tot een jaar of 5-7 geleden) hoorde en zag ik ook wel eens 'dingen'. Dan hoorde ik bijv. herhaaldelijk mijn reeds lang geleden overleden opa mijn naam fluisteren terwijl er niemand was en er gewoon echt geen verklaring voor te vinden was. Of dan zat ik op de bank een boek te lezen en zag ik vanuit mijn ooghoek iemand door de gang lopen of op een fauteuil zitten, terwijl ik gewoon alleen in huis was. Allemaal dingen waarvoor ik tot in den treure andere verklaringen voor heb gezocht, maar die er simpelweg niet waren. Ook in mijn dromen had ik geregeld contact met overledenen (wel alleen bekenden, zover ik nog weet). Op een gegeven moment ben ik me daarvoor gaan afsluiten. Niet zozeer bewust, maar ik had het niet meer nodig, de zorg en troost van mijn overleden grootouders' aanwezigheid, en daarna heb ik ook niets meer meegemaakt.
    Waarschijnlijk ben ik er nog steeds wel gevoelig voor en misschien als ik ze nog eens nodig heb zullen ze zich nog wel laten zien/horen. Gelukkig heb ik nooit enge dingen meegemaakt en heb ik het alleen maar als iets troostends ervaren in moeilijke tijden.

7. MamaVanGilani

Op een gegeven moment moet je jezelf wel een beetje gaan afsluiten voor bepaalde dingen! Want anders heb je geen leven meer.. en het moet wel leuk blijven. Maar het blijft een verhaal apart;)

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij hebben teveel meegemaakt in ons vorige huis, werden we ook weggepest.

Gordijnen die spontaan 3 meter wijd open gaan, iemand horen rennen boven van de ene kamer naar de andere kamer terwijl je duidelijk op de overloop alle deuren dicht ziet zitten en daarna weer knoerhard terug hoort rennen.
    Aanwezigheid als je op de bank zat, koude lucht in je nek, aanwezigheid als je in bed lag, in bad.. overal werd je bekeken.
    Ergste moment vond ik toen ik savonds alleen thuis was en boven nog even tv ging kijken op bed, was half in slaap gevallen en voelde iemand duidelijk in bed komen, voelde ook een aanraking op mn buik, dus ik dacht dat mn man thuis was, tot ik mijn ogen open deed en wel een 'deuk' in het matras zag liggen maar geen man....
    Ben toen gillend uit bed gegaan en bij de buren op hem gewacht, ik durfde echt niet meer in bed die nacht..
    Elk moment dat je in het huis binnen stapte was het kil.. zomer, winter.. altijd een kille sfeer.
    bah krijg weer rillingen....
    Ben zo blij dat het in ons nieuwe huis niet zo is.

9. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Woow ik zou ook echt niet in dat huis kunnen wonen.. de tranen schieten spontaan in mn ogen bij dit verhaal. Dood en doodeng..

10. MamaVanGilani

Dit zijn echt de mindere dingen ja. Daar zou ik zelf ook gestoord en bang van worden. Fijn dat je nieuwe huis rustig is!!

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Je wilt ook niet weten hoe vaak wij elkaar aankeken en dat we wit wegtrokken.
    Toen we de sleutel hadden van het nieuwe huis hebben we zelfs nog overwogen om gewoon al daar volledig te gaan wonen zo eng was het op een gegeven moment.
    In 2 weken tijd hebben we het huis toen opgeknapt en zijn daar met spoed ingetrokken.
    Wat waren we blij zeg dat we niet meer in het andere huis hoefde te slapen.

12. lautjuhhh

oh jakkes das eng.. wij hebben ook behoorlijk wat mee gemaakt maar gelukkig niet wat jij hebt gevoeld.. jakkie..

bij ons werden meubels verschoven lijsten schuin gehangen. Tv plots aan.. echt bizar..
    toen bij ons de mediums waren had 1 van hun een aparaat bij zich waarmee zze konden zien of er energieen waren.. die sloeg rood uit en nog geen 2 seconden later werd dat ding uit zn handen geslagen.. dooodeng echt waar.. ik was heeel blij dat hun er waren..

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ja dit was echt een negatieve...

Toen ons buurjongetje overleed 2 jaar geleden ging bij iedereen spontaan de deurbel rond 8en in de ochtend, een jaar na zijn overlijden.
    We weten gewoon zeker dat hij het was.
    Derek is toen bij zijn ouders geweest en die bevestigde het dat hij nog steeds bij ze is.
    Dat voel je ook als je bij hun in huis komt, vrolijke warme energie.

Die kille energie van dat huis wil ik echt nooit meer meemaken.. Je gaat dan gewoon aan jezelf twijfelen of je het wel echt voelt en hoort.

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Oh gets dat is ook niet lekker nee, inmiddels opgelost of nog niet?

15. lautjuhhh

@Corina ja gelukkig wel.. t bleek dat manlief ooit een pentragram geopend had maar nooit afgesloten had..dus al wat daar geopend was bleef hem achtervolgen.. toen hebben we hem afgesloten en daarna werd het rustig..
    we zijn een paar maanden daarna verhuisd en hier is het opzich wel rustig met de nodige momenten maar ach das leuk haha

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Gelukkig maar dat het is afgelopen.
    Ach de leuke momenten zijn niet erg haha als het maar niet eng/doodeng wordt.

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Zelf ben ik geïnteresseerd in het paranormale en spirituele. Als kind had ik soms het idee meer te zien/voelen/horen dan andere kinderen (vooral alleen in bed als ik rustig lag). Inmiddels denk ik wel iets te kunnen voelen/horen maar wat precies weet ik niet.

Een aantal voorbeelden:
    - Ik voel wel eens iets in mijn omgeving. Koude rillingen heb ik regelmatig en ook kippenvel is mij niet vreemd ondanks de behaaglijke temperatuur in de kamer. Vaak kreeg ik dan een gevoel van wie het was (mijn vader is een aantal keer geweest), maar soms voel ik ook niet wie het is.
    - Dromen en spreken tijdens deze droom met mijn overleden vader en oma (inmiddels heb ik dit al ruim een jaar niet meer gehad).
    - Ik droom regelmatig dingen die ik dan later in mijn leven mee maak (meestal is dat maximaal 1 jaar vooruitgedroomd). Bijvoorbeeld dromen over een kamer met 2 bedden, ik lig in een van die bedden en kijk naar de witte muur. Een paar maanden later lag ik in diezelfde situatie tijdens een reis.
    - Mijn man en ik kenden elkaar net en ik bleef bij hem slapen. Hij vertelde mij over zijn overleden tante. Dus ik deed mijn ogen dicht en krijg ik een beeld te zien van een gebouw deur in het midden, ramen links en rechts en een van de ramen rechts was belangrijk (zo voelde/hoorde ik). Navraag bij mijn man bleek dat ze daar overleden is en opgebaard had gelegen en dat het raam rechts bij haar kamer hoorde.

Of ik echt paranormaal begaafd ben... Geen idee, maar ik zou het wel graag willen weten :D

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
  19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heb wel iets meegemaakt. Ik lag op een avOnd in mijn kamer te slapen. Mijn man was in de woonkamer tv aan het kijken. Ik zag hem via mijn kamer. En toen ik effe op mijn zij ging draaien, zag ik ineens mijn man op de grond in mijn richting naar mij kijkend zitten. En ik wist gewoon dat mijn man in de woonkamer was, ik rende richting de woinkamer en mijn man zat daar gewoon en ik zweer dat ik het niet gedroomd het was echt. Het was ook geen verbeelding.Het as zeker weten een geest.

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mira85: alle voorbeelden die je noemt, behalve de laatste, vind ik eerlijk gezegd absoluut niet op iets paranormaals duiden. Rillingen, ook als het warm is, zijn normaal (die heb ik ook regelmatig en ik zou er nooit wat paranormaals achter zoeken: waarom zou ik?), dromen zijn dromen (jij zoekt er iets achter, maar het zijn gewoon dromen), en deja vu's zijn ook niet paranormaal. Ik denk dat mensen de dingen vaak ook wel erg opzoeken hoor en daarom dingen zien die er helemaal niet zijn. :)

Ik ben altijd zo verbijsterd als ik de verhalen op dit forum lees. Binnen mijn vriendenkring maakt niemand dit soort dingen mee (niet openlijk althans).

Deel Deze Pagina