We hebben al baby's & geesten, maar wat is jou verhaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ze kunnen wat van je energie gebruiken om zich zichtbaar te maken,vandaar de kou..als het daarna weer warm wordt is het vaak een bekende.

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Okej, maar ik ken dr maar 2 die het dan evt zouden kunnen zijn.. Maar vraag me dan af, waarom ik?

Heb soms wel dat ik echt heel lang koud en kippenvel heb, maar me niet akelig ofzo voel. Juist heel relaxd ondanks de kou. Zit dan ook niet te rillen....
    En hoe zou ik die verscheiningen vanuit mn ooghoeken meer na me toe kunnen trekken??? Wil er graag voor open staan, maar hoe... Want vind het zo maar n beetje griezelig.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Het kunnen ook prima onbekenden zijn,of voorbijgangers zeg maar.
    Je kan je er wel bewuster voor openstellen,maar open sta je al anders zag je ze niet.Als het zo moet zijn zoeken ze wel contact met jou ;)
    Laat het over je heen komen en als je het idee hebt dat er echt contact gezocht word kun je beginnen met begroeten of aangeven dat je diegene opmerkt..luister goed naar je gevoel.

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whaha.. *schreeuwt ff door t huis dat ik eenzaam ben* (zie toppic over eenzaam voellen)
    Wie weet eindelijk n beetje aanspraak :p
    Thnx iig :)

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hahahah ik roep ook altijd ik ben nooit alleen maar soms voelt het ver*** eenzaam hoor;)

even offtopic: het is echt donker hier!

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nu gelukkig n stuk lichter.....

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    :$ Jakkes zeg!!
    Als ik jou verhaal zo lees krijg ik er kippenvel van....

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Dat heb ik ook een paar keer meegemaakt. Soms word mij gewoon ingefluisterd wie er gaat overlijden :( als laatst had ik dat bij de oma van mijn man, ik werd wakker en zei tegen mijn man check je telefoon kijk eens even of er iemand heeft gebeld want er is iemand 'snachts overleden tis een vrouw en ze noemen haar ... was de bijnaam van zijn oma (dat wist ik niet) , en idd ze was echt 's nachts overleden. :(:(:(

Daarvoor had ik dat bij iemand waar ik logeerde , had het gevoel dat de dood dichtbij was en idd de buurvrouw was overleden die nacht:(

en nog een paar keer eerder is dat gebeurd

9. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Volgens mij heb ik ook wel een paar keer iets gevoeld :(

Een arm om me heen toen we voor de laatste keer afscheid gingen nemen bij de kist waar mijn nicht in lag. En er stond rondom mij (2 meter) niemand bij me.

En afgelopen winter... onze uk was thuis (na zkh bevalling en 3 weken daar) ik zat er helemaal doorheen door constant huilen van uk.
    Ik stond in de keuken groenten te snijden en vriend stond in de keuken ingang met ukje en zei "weltrusten mama" Waarop ik nors antwoorde... "ja, truste" meteen daarna voelde dat ik een duwtje in mn rug kreeg. Ik draaide me om of mijn vriend dat was maar die stond nog steeds 2 meter van me af en had me geen duwtje gegeven.
    Alsof er werd gezegd "kom op! Zeg je baby eens fatsoenlijk weltrusten!

Ik ben daar behoorlijk van geschrokken! Niet om dat duwtje of dat er misschien "iemand" was... maar om mijn eigen negatieve en sombere houding.

Ik heb nog veel meer voorbeelden...

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    By the way... ik vraag me wel eens af hoe dat met kindjes van vroege miskramen gaat...
    Zouden die ook onder ons zijn, terwijl de zwangerschap al mis ging tussen 4 en 6 weken?

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wauw, bijzondere verhalen hoor!

Ik heb 2x mijn aura laten lezen en beide keren werd mij verteld dat wat ik 'zie'/denk te zien ook wel echt is.
    Ik heb ook vaak dat ik 'denk' iets of iemand te zien vanuit mijn ooghoek. Uiteraard is er dan niemand. In de babykamer heb ik me ook wel eens ongemakkelijk gevoeld. Heb wel eens gehoord dat je dan gewoon kunt vragen of 'ze' weggaan. Heb dat ook gedaan en daarna voelde het dan wel wat rustiger. Ook kraakt onze trap vaak 's avonds wanneer ik op bed lig. Overdag hoor/merk ik het niet en meestal hoor ik het alleen als mijn man er niet is.
    Maar ja, voor deze dingen kan een plausibele verklaring zijn: een trap die kraakt is gewoon het hout dat werkt. Een ongemakkelijk gevoel en iets zien in je ooghoek kan ook verbeelding zijn.
    Ik weet t niet zo goed hoor, maar vind het wel interessant! (en ook stiekum een beetje eng)

12. Only me

Only me Niet meer actief

Hier heb ik ongeveer 2 weken geleden nog een aparte ervaring gehad. Ik sta onder de douche, maar vanwege een verbouwing hebben wij even geen glazen wand. Ik sta te douchen en op de grond zie ik natte voetstappen staan.... maar niet van mij. Ze waren duidelijk kleiner! Man lag te slapen, dochter was bij opa en oma aan het logeren. Ik vroeg of er iemand was en kreeg opeens een heel vredig en blij gevoel!

Dat was echt super om te ervaren! Verder gebeuren er hier regelmatig simpele (voor ons simpel want we zijn er aan gewend) dingen. Spullen verdwijnen en duiken op, op de meest vreemde plekken, ovendeur die ineens open staat, klokken die allemaal tegelijk stil staan en weer verder beginnen te tikken, vreemde geuren, gefluister, voetstappen en geroep.

Ik sta er voor open en ben absoluut niet bang (meer). Het voelt ook vaak goed.. negatieve energie ervaar ik eigenlijk bijna nooit!

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    wat betreft rotte eieren geur heb ik zelf alleen maar negatieve ervaringen mee. In het ouderlijk huis wist ik dat er een oudere vrouw was die liep altijd het hele huis op en neer inclusief mijn eigen slaapkamer. Naast die vrouw was er nog iets maar mee een donkere energie die er echt op uit was je angst aan te jagen. Ik was een keer op mijn slaapkamer bezig om schoolspulen uit te zoeken en kan mijn deur naar de gang stond open toen er vanuit het niets iets met een grom vanuit de gang op me af kwam.

In het dorp waar ik opgegroeid ben was ook een spookhuis en toen ik voor het huis stond zag ik boven een klein meisje van een jaar of 7 staan met golvende blonden haren. Waarna er even laten een ijzingwekkende gegil uit dat huis kwam.

In het huis waar we nu wonen zag ik de eerste nacht een oudere man aan het eind van ons bed staan.

Afgelopen weekend hoorde ik nog iemand door de kamer heen lopen terwijl ik in de keuken was.

Zo heb ik nog een hele scala meer aan verhalen maar kan er dan ook wel een heel topic aan vol schrijven. Heb dit soort ervaringen al van kinds afaan.

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He jakkes, die enge verhalen! Brrrr...hoop nooit een negatieve energie in m'n huis te krijgen.

Voor diegene die hem wel hadden (Multi en nog een paar), hoe zijn jullie ervan af gekomen?

Ik geloof dus ook echt in geesten. Ben er zelf ook wel een beetje bang voor :) Ik zie ze gelukkig ook nooit.
    Ik ben ook niet paranormaal begaafd zover ik weet. Ik heb wel 2x m'n oma "op bezoek" gehad in m'n dromen. Ze is inmiddels 4 jaar overleden. Heel bijzonder was dat. Geen gesprekken mee gehad, maar ze kwam zich even laten zien en het voelde goed. ;)

15. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Was toen zelf nog niet 'bekwaam' genoeg om er zelf van af te komen was toen nog een schijtlijster wat dat betreft:) Kan er nu wel beter mee om gaan. Maar we hebben er toen niets aan gedaan door scheiding van me ouders werd het huis verkocht en ik woonde een half jaar erna samen.

Het beste wat je kan doen om het kwijt te raken is om een bekwaam paragnost in te schakelen die weet wat ie doet. Zij zuiveren het huis van negatieve energie.

16. Saartje1

Saartje1 Actief lid

12 aug 2009
    199
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik raar vind. Ik heb een keer meegemaakt dat ik alleen was maar ik hoorde mijn man mijn naam fluisteren, terwijl hij niet thuis was! En laatst (paar weken terug) zei hij precies hetzelfde tegen mij. Hij hoorde mij zijn naam fluisteren terwijl ik er niet was??? En dat terwijl ik hem eignelijk nooit verteld heb dat ik ook n keer hem heb gehoord. Gek he? Kan het niet verklaren.
    Ik dacht dus dat het aan mij lag, maar niet dus.

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    @Mutti: Ok, niet te hopen dat de nieuwe bewoners er dan last van hadden ;) Heb je wel een idee waar het vandaan kwam? Had het huis een geschiedenis of iets?

18. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Geen idee eigenlijk, ik denk dat ik hetzelf op de een of andere manier toen heb aangetrokken. Wanneer je er gevoelig voor bent dan ben je voor hun net een vuurtoren.

Het huis had niet echt een geschiedenis alleen dat mijn vader zijn tante daar gestorven is wat die oude vrouw dus was.

Ik heb in mijn studententijd ook nog tegenover een park gewoond waar erg veel gebeurd is in de 2e wereldoorlog je kon de kogelgaten terug vinden in de muren. Vroeger woonden er rondom het park veel joodse mensen. En je kan al raden wat er daar mee gebeurd is:( Ik hoorde daar s'avonds altijd mensen door de bossen heen lopen en veel gefluister krijg er nog rillingen van als ik er aan denk. We gaan nu weer terug naar NL verhuizen en gaan waarschijndelijk in die stad/dorp wonen, denk dat ik er maar met een grote boog om te ga:)

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Haha, nee dan ga je niet even 's avonds gezellig je hond uitlaten daar :DHoor je ook wat ze zeggen of is dat teveel? Lijkt me een hele bizarre gewaarwoording. Ik ben enerzijds nieuwsgierig, maar ben echt een schijterd. Nu zei iemand laatst dat er maar weinig slechte geesten zijn, maar ik weet het niet...:) Zolang ze bij mij maar wegblijven :p

Had toen met een vriendin Paranormal Activity 1 en 2 zitten kijken..heb echt weken niet lekker geslapen en scheet in m'n broek ;)

20. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Het waren er te veel door elkaar heen dat je je er niet van gewaar kon worden wat er nu gezegd word.

Wat betreft slechte entiteiten ik denk dat mensen die slechte dingen in het leven deden moorden enz dat die in de afterlife niet opeens bekeren. Dus wat betreft weinig slechte entiteiten ik denk het zelf wel ben in mijn hele leven maar een paar slechte tegengekomen en het grote deel waren goede.

Deel Deze Pagina