We hebben bezoek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kim11, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De kans is groot dat de bedrading naar de haaien Is.

Ik zou toch proberen te vangen als hij door. Dat gat kan komt hij echt wel op die plek. Dus dan zou je een val met pindakaas neer kunnen zetten dan komt hij wel

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Volgens mij vinden ze dat juist fijn. Hier lag steeds muizenpoep in mn gootsteenkastje naast de boiler.

Ik heb trouwens geen stank gehad van kadavers oid.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Hmm als je bedrading naar de haaien is lijkt het mij niet handig dat je dan de lampen laat branden (kon je het zelf ook nog wel eens heeeeeel heet krijgen).

Haal gewoon gif, strooi daar flink wat van in het gat zodat hij en eventuele familie leden het loodje leggen

4. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Nee, maar dan weet ik of het aan de bedrading ligt, of dat ik gewoon net een verkeerde lamp in mn handen had.

Als de bedrading stuk is, moet het plafond sowieso open, dan kan ik ook een vriendelijke val zetten. Ik zie wel net dat ik geen lampen meer heb liggen in dat formaat, dus straks maar even halen.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben echt benieuwd of dat werkt die val, ondanks alle muizen hier geen 1 die in een klem liep haha.. Rare beesten.

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

muizen zijn bijna nooit alleen ook al hoor je er maar 1 denk je. ze hebben 1 cm nodig om doorheen te gaan he.

7. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Toen wij net verhuist waren, kwam 1 van mijn katten ineens met een "kadootje" aanlopen. En de katten komen niet buiten.
    Gelukkig is het bij die ene gebleven en we hebben ook nergens sporen van muizen gevonden. Maar ik denk dat ze snel hun rugzakjes hebben gepakt toen wij hier met 3 katten kwamen wonen, haha.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Als je een val zet dan moet je de kaas of net wat jet erop doet wel vastmaken met dubbelzijdige tape ofzo..
    Ik heb me kapot gelachen toen mijn man wel ff een muis in de val kon lokken met zo n klem.. Eerste keer kaas weg geen muis, tweede keer ook, derde keer uiteindelijk gelukt met dubbel zijdige tape ;)

Deel Deze Pagina