mooi om dat te lezen, sucses daar en met het vinden van werk voor jezelf en voor een vakantie woningruil hou ik me aanbevolen uurtje van ikea af
spannend zeg! Maar kan uit ervaring vertellen dat het ongetwijfeld een heel mooi avontuur gaat worden Succes!
wat geweldig leuk voor jullie.... tis jullie van harte gegund. ik hoop dat jullie het daar heerlijk naar jullie zin gaan krijgen. maar wel hier blijven op zp he?
Wauwie!! Wat super voor jullie! En wat een mooi appartement! Vind het echt heel stoer dat jullie dit gaan doen. Het gaat ongetwijfeld een hele verandering zijn, maar wat voor een! Super hoor!
wat een super beslissing. en wat een spannende tijd gaat er aan komen dan! enneh internetabbo. regelen he daar, want zonder zp (of eigenlijk zo kan niet zonder jullie) kan niet hoor..
Super! Ik wens jullie veel liefde en geluk toe! Geniet ervan! Zelf woon ik ook in het buitenland, dld om precies te zijn. Alleen wonen wij net over de grens, en werken we in nl. Heel dapper dat jullie alles op geven in nl!
Wat fijn voor julie! Ik wens julie het allerbeste en hoop dat julie het daar na julie zin zullen hebben!
Wat spannend! Er staan wel weinig foto's op. Het heeft toch wel een badkamer en keuken? 65 m2 is wel klein als het volledige oppervlak... of vergis ik mij? Wat leuk dat het omringd is met zo'n mooie natuur! Hopelijk is het volledig jullie smaak!! Het geluk is jullie van harte gegund!! (ik heb trouwens ook net eens zitten surfen naar huisjes in Frankrijk... best betaalbaar en zo'n mooie omgeving! )
Wat ontzettend gaaf ! Ik wens jullie het allerbeste daar, heel veel geluk ! Zelf zou ik het ook wel willen, maar durf het niet.