Ik zou het omdraaien, veel minder lastig en klinkt ook mooier. Romée Lorèn loopt beter, bij Lorèn Romée struikel ik over de r'en zo dicht bij elkaar.
Ik vind het ook logischer om de roepnaam als eerst te zetten. Bij mijn nichtje kregen we twee namen door. Iedereen heeft haar drie dagen bij de eerste naam genoemd tot we hoorden dat de roepnaam de tweede naam is. Moesten we nog omschakelen ook Ik vind Lorèn ook meer een jongensnaam dan een meisjesnaam. Lauren vind ik dan echt VEEL mooier, als dat je bedoeling is hoe ze genoemd wordt.
Precies. Mijn roepnaam is niet eens een van mijn officiële namen.. het is inderdaad even opletten, als je op bv reispapieren je roepnaam als voornaam zet kun je daar een hoop gedoe mee krijgen. Maar daar wen je aan ik weet niet beter. Overigens ben ik nog nooit aangesproken met mijn eerste officiële naam..
Bedankt voor jullie leuke reacties! Altijd leuk natuurlijk. Nu nog een tijdje wachten tot ze komt! Maar idd heerlijk om daar alvast uit te zijn, is toch altijd best een ding en voor mijn gevoel wordt 't wat concreter als je ook een naam hebt.