Over een jongensnaam zijn we uit, maar de meisjesnaam.... Er zijn zoveel leuke namen! Grote zussen heten F.aya en L.oïs. De namen waar we tussen willen kiezen zijn: Nora Sophie Danae Wat vinden jullie?
Danae! Echt superleuk. Sophie en nora vind ik ook heel leuk (sophie leuker dan nora) maar zo populair. Zeker nora is nogal een hype de laatste tijd.
Oo zie nu de namen van he andere kinderen. Hebben beiden op mn lijsje gestaan. F.aya is echt favoriet bij mij. Dan zou ik zeker gaan voor danae.
Dané! Vind ik mooier staan bij de namen van je dochters En anders zou ik voor Nora gaan. Eden of June (op z'n Nederlands) vind ik er ook heel mooi bij! (Of Néve, Yael, Elva, Alba, Sela, Imma, Dani, Nika, Cari, Kira, Mila, Nila, Sari, Riva, Nova, Ziva, Gabi, Gisa, Cadi, Mika/Mica, Nina, Sara, Gina, Roxy, Jody, Suzy, Izzy, Zoey... )
Ik stem voor Danae. Leuk in combinatie met de andere meiden en hij is aparter dan Nora en Sophie. Nora en Sophie beiden ook leuk, maar te populair.
dit... ik zou normaal niet zo snel voor Danae kiezen - maar gezien de andere namen vind ik dit het leukst