Iets voor boven de bank

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem79, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Wij zijn begonnen met verfen en sausen van onze woonkamer. Voorheen hadden we beige/ creme en nu wordt de kleur leisteen (grijs/bruin) met leliewit.
    Nu wil ik ook graag wat dingen veranderen wat aan de muur hangt. Er hingen dus foto's etc in bruine lijstjes, maar dat staat niet bij de nieuwe kleur. Dus dat moet anders..... (wat vervelend;)).
    Nu wil ik boven de bank iets waar je schilderijtjes, kleine spulletjes etc in/op kan zetten. Ik zat zelf te denken aan 2 smalle plankjes met zo'n opstaand randje of houten kubussen of zoiets (natuurlijk moet ik het wel in kleur kunnen schilderen).
    Wat hebben jullie boven de bank hangen. Heb jullie ook nog met kleur gewerkt...??
    Kortom kom maar op met jullie tips en ideeen!!!

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Wij hebben toen 2 meter printbehang besteld, en daar 2 vierkanten van geknipt (zie foto)

Wat dan ook mooi is, om die planken te bevestigen voor het behang, of een kubus om het behang heen

Bekijk bijlage 133874

3. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben een fotowand. Dus allemaal kleine lijstjes met foto's van ons moppie erin. Voor haar had ik een canvas schilderij hangen.

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    een vriendin van ons schildert en heeft een foto van de Golden Gate Bridge nagemaakt.

Portfolio

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Wij hebben een mega grote foto van New York erboven hangen, op de foto hieronder kan je hem redelijk zien, heb niet echt een duidelijke foto. Hij hangt bij ons op een hele lange muur, dus vonden het wel mooi om er ook iets groots erop te hangen.

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij hebben een rvs fotorail van 2,5 mtr, dat is zo'n smal 'plankje' met opstaand randje.
    Hierop staan 6 lijsten, waarvan de inhoud regelmatig wisselt.

7. Only me

Only me Niet meer actief

Wij hebben 2 grote canvasdoeken van onze kleine meid. 1 doek toen ze net geboren was, en 1 doek toen ze 4 maanden was. De doeken van toen ze 8 maanden en 1 jaar is geworden zijn in bestelling en zullen erbij gehangen worden.

8. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    We willen een canvasdoek laten maken net zo groot als de bank van de kinderen maar dan in sepia kleur dus bruin/ wit

Deel Deze Pagina