Ons mannetje is geboren na geplande/toch nog ongeplande ks!

Discussie in 'Geboren' gestart door Mamasu, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Heerlijk om hier te kunnen melden dat op 16 februari 2010 ons kereltje is geboren!
    Er was al een datum geprikt voor een geplande keizersnede, op 23 februari 2010. Maar op 16 februari werd ik om 6 uur 's ochtends wakker van wel hele pijnlijke krampen, en ze bleven ook maar terugkomen. Heel anders dan de voorweeen die ik al weken had, dat had ik al vrij snel door. Ik moest ze ook al gauw echt wegpuffen. Heb mijn man wakker gemaakt en gezegd dat hij maar niet naar zijn werk moest gaan die dag.
    Daarna het ziekenhuis gebeld en we moesten maar gelijk komen. Eenmaal daar werd aan de CTG duidelijk dat ik inderdaad weeen had, gelukkig ging alles met ons kereltje helemaal goed. Bij het toucheren bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. De gynaecoloog kwam al snel vertellen dat ze de keizersnede dan maar een week eerder zouden doen, spannend dus!
    Daarna werd ik klaargemaakt voor de operatie en was het nog ongeveer 2 uur wachten tot het zover was, omdat er nog een andere operatie op het schema stond.
    In die tijd werden de weeen steeds pijnlijker en moeilijker op te vangen, man wat deed dat een pijn zeg! Er zat ook maar heel weinig tijd tussen de weeen dus ik had steeds minder tijd om bij te komen tussen de weeen door. Achteraf wel mooi vond ik, dat de natuur toch nog een beetje zijn gang is gegaan bij deze bevalling, maar op dat moment vond ik het echt niet leuk meer.
    Maar uiteindelijk is om 12:29 uur na een tsunami aan vruchtwater (bijna 2 liter, het OK-personeel moest wegspringen om het te ontwijken!) ons ventje, 3950 gram, ter wereld gekomen en het ging helemaal prima met hem! Na nog een aantal dagen ziekenhuis zijn we gisteren thuisgekomen. Ik laat me door de kraamhulp heerlijk verwennen en ben supertrots op ons mooie eigenwijze mannetje, die geen zin meer had om nog een week te moeten wachten om geboren te worden!

2. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, geniet er lekker van!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Geniet ervan.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje :D

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    gefeliciteerd!! Charlotte is ook met een ks geboren en ook om 12.29 dus vond je verhaal wel bijzonder :)Laat je maar lekker in de watten leggen!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    super gefeliciteerd en fijn dat het toch nog spontaan opgang is gekomen. Geniet van je kraamtijd

8. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd! toch nog een kleine verrassing dus,,,

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gefeliciteerd. Geniet ervan.

10. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    gefelciteerd,

lekker genieten en laat je lekker verwennen, een ks is niet niks spreek uit ervaring

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    gefeliciteerd en had mij verhaal kunnen zijn ook een week eerder dan de geplande ks meid laat je lekker verwennen

12. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Gefeliciteerd!!! Ga maar lekker genieten.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie zoontje! Nu al een eigen willetje haha!

Deel Deze Pagina