oke meiden ik ben dus zenuwachtig had gisteren ongesteld moeten worden ben misselijk zere tepels:] wacht morgen nog af als morgen nog niets is dan ga ik woensdag testen:]
SPANNEND !!! ik duim ook .. haha dat checken herken ik wel van de vorige keer..hahaha zowat om de 5 minuten..dan dacht ik heuh ik voel toch echt wat ''lopen'' maar nee..en idd zere boobs had ik ook toen
haha ja zeg net tegen vl voel me zoals me eerste x zwanger zijn kan het niet verklaren voel me anders hopelijk houdt me lichaam me niet voor de gek houdt
doe ik als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden haal ik woensdag een test haha heb kriebels in me buik voel me net een klein kind in de snoep winkel dat kriebel gevoel haha
hahaha jaaa zou zo graag willen haha nu de moed nog verzamelen hahaha kom je me ff een virtuele schop geven naar de winkels haha
hahaha ben zo bang dat tie positief is haha zou blij zijn maar dan ist weer 3 maanden in de knoop zitten van gaat het dit keer wel goed pff een voordeel krijg dan vroege echo van de gyn
doe ik ook wel alleen de angst blijft wel maargoed dit keer wil ik op me roze wolk zitten haha bluhh voel me kotsmisselijk nog een bakkie thee dan slapen en morge ga k toch maar een test halen haha duimen maar hihi