Hoi hoi, Vandaag ben ik bij de verloskundige geweest en deze keer had ik een perfecte bloeddruk, de verloskundige ging proberen of we onze Ukkiepuk al konden horen. En ja hoor luid en duidelijk en weer rolde onze tranen over onze wangen, wat is dat gaaf ! Ook werd mijn buik onderzocht en weet je wat de verloskundig zei........ Dit maak ik niet erg vaak mee maar ik heb hem nu al gevoeld voel maar zei ze ze legde mijn hand op het plekje en jawel hoor ik heb het gevoeld. En dat na 10 weken en 2 dagen. Ongelooflijk wat een snelle ukkiepuk is dit liefs Monique
Wat geweldig he als je het hartje hoort. Ik zal het ook nooit vergeten. Dat is idd wel heel bijzonder dat je het kindje nu al voelt! Ik heb het ook nog niet eerder gehoord. Nou meid, lekker genieten hoor!
Wat geweldig. Mooi he! Toen wij de eerste keer het hartje zagen moest ik ook even slikken. Later heb ik het nog een keer gehoord bij 14 weken. Echt geweldig. Fijn ook dat je de baby al kon voelen. Dat heb ik nog niet gehad. Geniet ervan,
Wat mooi zeg, en helemaal dat de VK de baby al voelde. Mn schoonzusje heeft ém met 12 weken gevoeld en ik met 13 weken. Dat het nog vroeger kon wist ik niet. Of zou je misschien iets verder kunnen zijn?
Misschien ben je wat verder, aangezien je baarmoeder nog achter je schaambot zit meestal met 10 weken...
Hoi hoi, Je zou het zeggen dat ik verder ben dat gevoel heb ik af en toe ook. Maar ik heb mijn 1e echo 4 weken geleden al gehad en de gyn. heeft daarop gezien dat het toen 6 weken en 1 dag was dus ik weet het op het moment niet. groetjes Monique
Bij zo'n hele vroege echo is exact het aantal weken bepalen vaak erg moeilijk, het vruchtje kan nl. wat in elkaar gedoken zitten, een mm is geloof ik al een dag ofzo, dus het gaat echt op mm's. (vertelde mn gyn. toen bleek dat ik met 8 weken meer dan een week achter liep, inmiddels blijkt de baby gewoon exact op schema te liggen) Je zal het met je vlg. echo wel weten, ben benieuwd.