Waar ik eerst dacht hier nooit een berichtje te plaatsen, wordt dit al de derde en laatste, hierna zullen we toch echt zelf de knoop door moeten hakken! Vorige keer een poll gemaakt met twee namen, Malou en Jente, we raken nog steeds niet helemaal overtuigd. De poll kwam uiteindelijk op de meeste stemmen voor Jente, de reacties waren meer gericht op Malou! Inmiddels is er nog een derde naam bij en proberen we op allerlei manieren te kijken wat het beste bij ons en ons meisje past, schrijven, hardop uitspreken, geboortekaartjes ermee maken en kijken of het bij haar grote zus past L.ise (niet steeds herhalen aub )en steeds komt dan een andere naam naar voren.. Grrr..! Dus willen jullie voor ons nog één keer zeggen welke van deze drie namen jullie het mooist vinden en waarom: Jente, Malou of Fenne? Of/en er nog één zelf bij verzinnen, Hollands en kort? Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!!!!
Malou! Lieve en chique naam Andere suggesties in hetzelfde straatje als jullie namen: Marlou / Milou / Fenna / Fiene / Fieke / Sanne Succes met kiezen!
Malou. Andere twee namen vind ik ook te veel voorkomen tegenwoordig. Malou is een lieve, speelse naam.
Ik vind tussen Fenne het leukst in vergelijking met Jente. Maar ik zou bij de oudste dochter niet weer een naam kiezen die eindigt op een doffe -e. Daarom Malou, of eerder Marlou (zoals ik hier ook al las) of Milou.
Zeker Malou!! Ik zie veel te veel jentes bentes fennes etc voorbijkomen hier... En vind ze echt lelijk! Dus als het aan mij lag, zeker Malou! Past ook prachtig bij grote zus!
Ik vind Fenna leuk... Malou doet me te veel Denken aan mamalou, fenne vind ik niet zo leuk en jenthe vind ik niet echt een naam
Fenn ipv Fenne! Malou en Jente zijn al weer zo normaal vind ik omdat je ze vaak hoort. Fenn net wat stoerder en aparter dan Fenne!
Malou! (nog liever Marlou maar dat zei ik vorige keer ook al geloof ik ) Ik vind Fenne wat te hard / kattig en Jente wat te populair. Bovendien ken ik ook jongensJentes en dat vind ik dan ook wat minder. Dus ik ga absoluut voor Malou / Marlou Vrolijke, lieve maar toch krachtige naam! Als ik nog één suggestie mag geven, dan ga ik voor Anniek.
Fenna! Ik vind het namelijk niet leuk dat de naam weer op een -e eindigt. Als je Fenna niks vindt zou ik voor Malou gaan, maar daarvan liever Milou of Marlou.
Bedankt zover dames!! Grappig dat Jente hier en daar al zo populair is, wij kozen deze naam juist, omdat je die hier helemaal niet hoort en ik werk nog wel op een basisschool Malou hebben we afgeleid van Malu, maar die spelling vond mijn man niet mooi. Fenne is er van de week bijgekomen en vind ik het minst leuk, omdat je die bij ons op school wel vaker hoort net zoals Fenna. Ik vind persoonlijk Fenna iets leuker, maar doet mijn man teveel denken aan de serie moordvrouw Fenn ga ik ook even onthouden! Dat is wel stoer! Lastig, terwijl bij de eerste de keus zo makkelijk was, lijkt het nu toch veel moeilijker. Zonder rekening te hoeven houden met een grote zus, zou ik zelf denk ik voor Jente kiezen, maar ik twijfel dus over de namen samen. Aan de andere kant vinden veel meiden hier dat juist weer goed passen! Mijn hersens kraken nog even verder..