Ik zie nu al een beetje op tegen mijn zwangerschapsverlof. Ik hou erg van mijn werk en ben bang dat ik ga vereenzamen als ik zoveel thuis ben. De vorige keer was dit niet zo, omdat ik constant op een roze wolk, of in een soort van luchtbubbel zat samen met onze dochter. Ik ging helemaal op in haar verzorging. Kan ik ervan uitgaan dat het de 2e keer weer zo is? Ik ga vlak voor de zomervakantie met verlof en denk dat ik de leuke dingen (afscheid, persooneelsuitje) nog wel gewoon mee ga doen en daarna is toch iedereen vrij. Heb ook besloten dat ik tot 1 november verlof neem, omdat ik onze dochter de vorige keer (met 9 weken) zo jong vond op het kdv. Wie kan me een beetje geruststellen? Begin nu bang te worden dat ik de verkeerde keus maak...
Ik herken het wel een beetje. Ik kijk nu heel erg uit naar mijn verlof en zie tegen het wegbrengen van zo een kleintje met 10 weken op. Maar... Ben ook zo bang teveel te moeten missen op mijn werk, straks weer alles opnieuw op te moeten bouwen met de kids(werk op een kdv) en bang om me dood te vervelen thuis! Ben totaal geen stilzitter en mijn zoontje blijft straks gewoon 2 dagen per week naar het kdv gaan. Dus tweestrijdig, ik zie wel hoe het gaat, probeer gewoon zoveel mogelijk af te spreken en te gaan genieten van dit hummeltje. Toch denk ik dat deze 16 weken sneller zullen gaan dan bij mijn zoontje. Nu loopt mijn zoontje namelijk ook nog gewoon in de ronte, die zorgt er wel voor dat de tijd snel gaat! kus miek
ik had dat de eerste keer, ik ging 6 weken van te voren met verlof omdat ik een dik uur in de auto zit en dacht dat niet meer te redden zover in de zwangerschap, maar eigenlijk ging het werken me nog heel goed af. De eerste week heb ik me doodverveeld, maar daarna heb ik er eigenlijk heel erg van genoten, lekker uitslapen, rustig mijn dingetjes doen, koffie hier, babbelen daar. Geef je er lekker aan over als het zover is. Geniet ervan Annemiek
ik heb de vorige keer al vanaf week 28 thuis moeten zitten vanwege bi. aan de ene kant was ik er wel aan toen want de sfeer op mn werk was toen absoluut niet leuk, maar aan de andere kant miste ik mn collega`s en de klanten ook wel heel erg. nu ga ik er echt alles aan doen om zo lang mogelijk door te werken. de sfeer op mn werk is echt 100% beter als toen en er wordt nu al rekening gehouden met mn bekken dat nu al opspeelt. ik zie er ook wel een beetje tegenop op begin juni met verlof te gaan. ik zorg gewoon dat ik nog genoeg dingen te doen heb als ik thuis zit zodat ik me niet hoef te vervelen. ik neem mn vakantie denk ik achter mn verlof aan want ik vond het verschrikkelijk om alyssa al met 10weken naar de oppas te moeten brengen. liefs doris
Ik ben ook niet bang dat ik me ga vervelen hoor. Ik hoop gewoon wel dat ik weer helemaal opga in het babygebeuren, anders zal het zo leeg zijn... Ik ben echt erg gehecht aan mijn werk en aan mijn collega's...