Ik heb zelf ook een bloeding gehad (met waarschijnlijk 7 weken zwangerschap), waardoor ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Met de kerst bleek ik al 14 weken zwanger! En nu mama van een heel lief en gezond meisje
Bij beide zwangerschappen heb ik in de eerste 9 weken bloedverlies gehad! Beide keren natuurlijk flink schikken, je weet maar nooit, maar beide keren was er niks aan de hand! ws innestelingsbloeding of wat restjes. kus miek
nou hier ben ik weer ik heb hem ook uitgelegd hoe ik me voelde en over elke dag da bloed in je onderbroek en zo en bij mij ja nog steeds bloed alleen toen k vanmorgen naar de wc ging had ik er ook wat slierten bij dus heb weer goed de schrik te pakken en heb ff een sms gestuurd naar de verloskundige dus hoop straks op een berichtje dat k kan komen of zo en bij jou nog geen veranderingen?
Kan er nog een positief verhaal bij plaatsen Vanmorgen werd ik wakker en ging half slapend naar de wc (ben 12w4d) en tot mijn grote schrik helderrood bloed en een flink stolsel! De vk gebeld, die is langsgeweest en ik heb het hartje gehoord alles is dus goed
@krysteleva: snapt ie het nu wat beter? Weer schrikken voor je deze ochtend! Heb je ondertussen al reactie gehad van de VK? Succes! @Napoleon: oei, ook voor jou een spannende ochtend, wat fijn voor je dat alles goed is. @Tinkerbell: wat fijn voor je dat het hartje goed klopt! En dat er een oorzaak is voor het bloedverlies. Dat geeft mij in elk geval weer moed en hoop op een positieve echo volgende week.
hey hey daar ben ik weer ja de verloskundige belde me op en die zij dus dat ik gewoon moest afwachten tot 7 okt die bloedingen kunnen te aken hebben met de baarmoeder die tegen je placenta aandrukt of je kunt een scheurtje hebben ergens in je vagina het kan van alles zijn en zolang het niet heel veel bloed is met krampen en hevige buikpijn was er niks om me zorgen over te maken dus ja ik moet gewoon nog een week of 2 wachten en dan zal ik het zien ik probeer me ook niet zo druk meer te maken stiekem doe je dat wel natuurlijk maar ja ik laat het maar op me afkomen en mocht het alsnog fout gaan dan proberen we gewoon weer opnieuw ik ga smiddags even liggen en dan val k wel in slaap als me dochtertje ook op bed ligt en verders doe k heel rustig aan met het huishouden doe nu elke dag wat maar ni alles in 1 keer dus ja afwachten maar en hoe gaat het nu bij jou dan? gr krystel
Fijn dat je van de vk toch wat geruststelling gehad, bedenk maar dat zij de professional is. Ik heb nog steeds bloedverlies, nog steeds geen heftige krampen of hevig bloedverlies. 2 oktober kan ik een echo laten maken, dan weten we meer, duurt alleen nog zoooo lang. Gelukkig vertrek ik vrijdag voor een lang weekendje weg, heb ik een beetje afleiding.. Hou je taai en hou me op de hoogte he!
hey hey ja was wel fijn maar stiekem toch nog wel ongerust probeer alleen positief te blijven ma ja moeilijk ik heb dus wel nog veel bloedverlies het lijkt wel alsof k gewoon ongesteld ben alleen dan minder soms heel weinig en dan een hele berg zeg ma ohhh wat fijn dat je 2 okt een echo hebt die van mij is pas 7 okt ma ja bij allebei zit het goed ik weet het zeker lekker dat je een weekendje weg gaat heb je zeker ff wat afleiding hoop dat het je goed doet ik hou je op de hoogte ja jij mij ook xx
nou hier ben ik weer ik kan dus niet meer langer wachten heb de verloskundige gebeld en het iets erger gemaakt als dat het is en gezegd dat ik naar het ziekenhuis wil dus vanmiddag gaat ze een afspraak voor me maken en dan hopen dat k goed nieuws te horen krijg dus zodra k wat weet laat k het weten inmiddels al 6 dagen bloedverlies en ook soms slierten erbij maar zoals ze zeggen het hoeft niks te betekenen dat hoor k dus vanmiddag xxx
Hallo meiden! Ook ik heb een positief verhaal over bloedverlies tijdens de zwangerschap. Toen ik zwanger was van Tamara heb ik met 10 weken en 1 dag een fikse bloeding gehad. Het bleef echt maar lopen, maandverbanden vol. Er zaten overigens ook stolsels bij. Het bloeden heeft bij mij de hele dag geduurd. Gelukkig kon ik diezelfde dag nog bij de verloskundigenpraktijk terecht voor een echo. Op de echo zagen we gelukkig een druk bewegende baby met een goed kloppend hartje. Bij mij zijn er waarschijnlijk meerdere vaatjes geknapt in de baarmoeder. Heb erna nooit weer bloedverlies gehad en tijdens deze zwangerschap ook niet. Maar het is helemaal goedgekomen met onze baby, ondanks de bloeding...die baby is nu namelijk een heel ondeugend peutermeisje! Liefs Elly.
nou de echo gehad en het hartje klopte nog wel maar k heb heel weinig vruchtwater dus ze zegt het is egt afwachten het is 50% wel of 50% niet ze had zelf ni zo veel goede hoop dus ik zit nog in de stress hopen op het beste ma ja ze zegt als het afkomt dan is het binnen 2 weken dus afwachten maar en blijven hopen xxx krystel
Wat een fijn topic. Zo zie je maar dat bloedverlies zo vaak voorkomt. Natuurlijk heb ik het ook gehad, afgelopen week, twee vegen helderrood bloed..ben me kapot geschrokken, zat er even doorheen. Ook zat er een stolsel bij.. ik hoop zo dat het nu wegblijft, over drie weken mag ik weer naar een echo. We blijven positief!
nou dames ik heb gisteren een miskraam gekregen vond dat k het moest laten weten allemaal heel veel sterkte en hoop dat het goed komt bij jullie zo zie je ma heb je der toch nog hoop bij na 3 keer een kloppend hartje en de dag na je echo gaat het toch nog fout veel succes allemaal xxx
Heel erg veel sterkte. Vanuit hier een hele dikke stevige knuffel. Ik hoop voor je dat het weer snel raak mag zijn. Misschien nog even een positief vehaal van mij, ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een miskraam en een maand later was ik alweer zwanger. En een hoop van mijn vrienden ook. Vrouwen schijnen heel vruchtbaar te zijn na een miskraam.
dank je voor de goede tip we willen het dus wel zo snel mogelijk weer proberen heb super veel verdriet ervan en is da kindje toen wel geboren of was dat weer een miskraam ik ben zo bang dat het nu dan weer een miskraam zou worden weet ni waarom want heb al een hele mooie dochter maar toch de schrik zit er wel in xxxx
Nee, het was bij mij nog een vruchtje. Ik zou toen eigelijk al 11 weken zijn, alleen bleek later dat het hartje was gestopt met 6 weken. Dus het zag er toen gelukkig nog niet uit als een kindje. Maar het komt vast snel goed. Ik snap ook wel dat je toch schrikt zelfs al heb je al een gezond kindje. Blijft toch verschrikkelijk. Klinkt nu misschien nog niet echt fijn dit maar je moet maar zo denken, de natuur heeft een beslissing genomen. Anders had je misschien een heel ziek kindje gehad, ook al had je er natuurlijk net zoveel gehouden (begrijp me please niet verkeerd) Sterkte meid. Was je trouwens helemaal schoon? Of krijg je nog curratage?
ik moet morgen naar het ziekenhuis en dan krijg k een echo om te kijken of alles weg is dus ben benieuwd maar als k niet meer bloed dan kan k gewoon weer proberen toch om zwanger te worden of moet je persee je eerste menstruatie weer afwachten?
Ik had toen wel curretage gehad en toen hadden ze tegen mij gezegd 6 weken wachten. Maar ik wilde heel graag weer zwanger worden dus toen het bloed gestopt was zijn we meteen weer begonnen. Je zou eigelijk even moeten kijken bij het forum gedeelte miskraam, daar staan een hoop verhalen waar je wat aan heb. Als je trouwens wel curretage krijgt maak je geen zorgen hoor, dat valt super mee. Laat je morgen even weten hoe het is afgelopen.