ik heb dus al gezocht of ik hier iets kan vinden over miskramen maar kan niks vinden en ik was egt bang dat dat curretage erg was ben blij dat je ff zegt dat het meevalt had al zenuwen pffff ik wil dus ook heel graag weer zwanger worden en als k ni meer bloed dan gaan we der weer tegenaan en natuurlijk laat ik morgen even weten hoe het is afgelopen ik moet om 3 uur dus daarna ben ik er weer xxxx ga nu ff bankhangen samen met mannetje lief tot morgen
hoi hier ook een positief verhaal...ben in augustus 2007 zwanger geraakt positieve 1e echo gehad met 7 weken 5 dagen en vanaf de 8e week constant bloedingen gehad door tot aan de 23e week van mn zwangerschap.2x in de week zat ik bij de gyn voor een echo,heb er nu zoveel dat ik er een muur mee kan behangen bijna. met week 32 kreeg ik weer een lichte bloeding met weeen...dus aan de remmers gezeten tot week 34 zonder bloedingen overigens..na week 34 zonder de remmers en mn zoon bleef zitten tot 38weken en 5 dagen mijn zoontje is nu bijna anderhalf jaar oud en kern gezond.... maak je niet al te druk tenminste probeer dat in ieder geval niet te doen...en als je denkt dat het niet goed is meteen aan de bel trekken en dan krijg je wel een echo...niet wachten tot je afspraak die je al had staan....
hey ja het gaat wel nou bij het ziekenhuis zagen ze nog wel een streepje maar dat ging er vanzelf wel uit ik heb vanaf gisteravond geen bloedverlies meer gehad dus het zal wel goed zitten en hoe gaat het met jou dan ik had aan de verloskundige gevraagd wanneer ik weer zwanger mocht worden en die zei je mag er gelijk weer voor gaan als je lichaam der klaar voor is dan word je wel weer zwanger en ik heb vita kruidenelixer moeten halen om aan te sterken want ik ben egt super veel bloed verloren heb bijna 3 weken gebloed xxx
nee gelukkig niet pff daar was k wel bang voor maar goed dat was niet het geval en ja ik hoop ook dat het weer snel raak is maar zogauw dat het geval is laat ik het weten alleen vertellen we het nu pas met 3 maanden weet wel dat dat het niet is maar toch voor het gevoel haha ondertussen blijf k hier wel mee lezen hoor dus dan weet je dat xx krystel
Wat een fijn topic is dit!Ik ben nu voor de 3e keer zwanger dit jaar en heb al een paar dagen bruinverlies.Het is nu constant....wel kleine beetjes.Ben vandaag bij de HA geweest en mijn baarmoedermond is iig dicht en hij kon niet zien waar het dan wel vandaan kwam.Heb dinsdag een 6wekenecho en dit topic geeft me weer een beetje moed.
Whoooow wat ben ik blij met dit topic! Al zoekend kwam ik het tegen. Afgelopen zondag bloed verloren en sindsdien veel bruinverlies, ook met stolsels. Zondag direct een echo gehad en deze was goed..Morgen weer een echo, ik word gek van de spanning dus positieve verhalen graag!!!
@ Yustin meisje meisje toch wat zal je geschrokken zijn. Ik ken het gevoel hoor ik heb zoveel bloedingen gehad mijn 1e zwangerschap dat ik van de echo's nu een klein kamertje zou kunnen behangen. vanaf week 8 tot en met week 23 bloedverlies soms minder en soms echt ontzettend veel... maar ik heb nu een heerlijk mannetje rondlopen van anderhalf jaar. ik weet nog 1 x dat ik op de wc zat en ineens stroomde het bloed zo langs mn benen. ik schrok me dood heb heel de weg naar het ziekenhuis gehuild en gebeden, de gyn maakte een echo en meneer in mn buik stak zijn duimpje omhoog net of hij wou zeggen alles is ok met mij mama.... maar zo gauw je je teveel zorgen gaat maken gewoon weer de gyn bellen en vragen of je mag komen. dat is het enigste wat je onrust weg kan nemen...en stress is natuurlijk ook niet goed voor je beeb. meis ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je veel hoop put uit dit topic. liefs silvia
Hey Silvia, dank je voor je lieve breichtje! Fijn om te horen dat er mensen met me meeleven in zo'n onzekere periode. Ben zoo blij als ik weer de echo heb gehad morgen Jouw verhaal is erg herkenbaar voor mij. Het gebeurde bij mij op de wc van de ikea en ik wist me geen raad de hele weg naar het ziekenhuis.. Gelukkig bleek alles goed! Mja door het aanhoudende bruinverlies blijf ik onzeker.. Nog 1 nachtje lapen..Ik hou je op de hoogte..enneeh jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! x
@Yustin Hoe laat heb jij je echo vandaag?? ik hoop dat je al heel vroeg terecht kan. Laat je wel iets weten als je terug bent... heel veel succes vandaag liefs silvia
Ik heb hem om kwart over 12!! brr spannend hoor.. mar ik ga er gewoon positief vanuit dat het goed is.....Hoop doet leven toch? hihi
ik heb bij 6 weken bloedverlies gehad, over 2 weken 20 weken echo en het kindje is goed aanwezig in buikie. vriendin van me had bij beide zwangerschappen bloedverlies tot 14 weken, en uit beide zijn 2 gezonde mooie meiden geboren
@Yustin....hoe gaat het??? je maakt het wel spannend hoor hoop dat je aan het feesten bent dat alles goed is....
Jeeeeeeeeeeeeeh alles is goed. we hebben twee mooie hartjes zien kloppen en ook nog een kunnen horen! Het is feest nu hier in huis hihihi heel erg bednakt voor je lieve woorden en medeleven Liefssssss
Wauw !!!!!!!!! wat een mooi nieuws zeg....poeh heb er de hele dag aan lopen denken gisteren. Nu kan je mischien proberen om te gaan genieten van je twee wondertjes. Nu op naar een zorgeloze zwangerschap Ben zo blij voor je pfffffffff wat een opluchtig
Even een korte update. De altijd positief ingestelde ik heeft gisteren weer de schrik van haar leven gehad. Zat op de wc.....en ja hoor bloed en niet zo'n klein beetje dus huilen huilen en nog eens huilen. zwangerenpoli op gebeld die moesten overleggen met de dienstdoende gyn. na een half uur belde die mij terug in bezit van mijn dossier. Aan de hand van je verhaal denk ik niet dat er iets erstigs aan de hand is maar als je wil kan je wel even komen voor een echo. Dus wij met een noodgang oppas geregeld voor de kinderen en op naar het ziekenhuis. Heb me gemeld en de gyn kwam er meteen aan heb nog geen 2 minuten hoeven wachten...knap hoor bij ons in het ziekenhuis. met de broek op de kont zegt ie laten we eerst even via de buik proberen als dat niet lukt kunnen we nog altijd inwendig kijken ..dus broek weer op getrokken. apparaat moest nog warm worden daar lig je dan te kijken met je verdriet en doom gedachten. apperaat was warm hij zet hem erop en daar schitterden ineens twee prachtige wezentjes.maar ik zag geen hartslag...goddank zag de gyn het wel en liet ze van allebei even horen wat heb ik lopen huilen daar zeg....schiet nu weer vol als ik eraan denk... alles was goed beebs zagen er goed uit nergens tekenen van een mogelijk miskraam die op beginnen stond... dus met advies rustig aan doen en geen sex weer wat geruster naar huis gestuurd. Bij Mathijs had ik precies hetzelfde echt op de zwangerschapsdag nauwkeurig toe , dat heeft geduurd tot aan de 23e week... hopen dat het dit keer niet zo lang duurt en dat ik volgend jaar mei/juni twee gezonde baby's op de wereld mag zetten. Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt UPdate is een beetjke langer geworden dan gedacht hahahaha op naar een goede echo ak vrijdag zal weer een spannende week worden voor ons nu
Ik ken (uit mijn omgeving) twee vrouwen met bloedverlies tijdens de zwangerschap, die nu een gezond kindje hebben. In mijn geval liep het helaas anders af. Twee tegen één dus. Maar het klopt inderdaad; bloedverlies is beangstigend maar hoeft lang niet altijd verkeerd af te lopen!
Aaaaaaaaaaagh Silvia, wat een verhaal zeg!!!!! Pfff wat ga je dan door een hel heen he? Ben superblij voor je dat alles goed is met je twee wondertjes!! Het blijft spannend he? Ik zie dat je 6 november een echo hebt! Wel erg fijn dat dat zo snel op elkaar is he?? Ik mag de elfde weer, dus nog 1,5 week geduld voor mij hihi Hou je rustig he? xxxx
Ik had gisteren even de schrik erin, ben nu 6 weken zwanger en had gisteren ineens bruinroze bloedverlies en ook wat krampen in de buik. Verloskondige direct opgebeld en zij heeft me gelukkig gerustgesteld. Zolang ik geen heftige buikpijnen/ veel helderrood bloedverlies erbij heb, moet ik me geen zorgen maken. Ik mag gelukkig volgende week eerder langskomen voor een echo. Maar toch blijft het schrikken! Nu is het een stuk minder, maar toch met afvegen zie ik nog wat. Maar ben in ieder geval door de verloskundige en jullie verhalen nu wel gerustgesteld dat het niet direct een miskraam hoeft te zijn, als je bloedverlies hebt tijdens de zwangerschap