Menstruatiepijn tijdens zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by dieke660, Dec 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dieke660

dieke660 Lid

Nov 30, 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Hoi dames,

Ik wou eens even vragen hoe lang je tijdens een zwangerschap last kan hebben van menstruatiepijn?

Ik had er in het begin wat last van, was heel normaal volgens huisarts. Nu ben ik net iets meer dan 9 weken ver en vandaag heb ik er opeens terug last van. Best wel vervelend.

Heb wel totaal geen bloedverlies, maar word er toch wat ongerust door...

hebben jullie hier ook last van?

xxx
    Dieke

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

kan ook vroege bandenpijn zijn hoor.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi,

ik heb sinds dag 1 al last van menstruatiepijn, er wordt gezegd dat het erger wordt als je moe bent. S avonds lekker op de bank eventueel met een kruikje. Het is je baarmoeder die oprekt en dat kan de zeurende pijn geven. Sommige hebben er last van andere niet.

Rustig aan doen!

Liefs

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Elmo

5. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik vind bandenpijn heel anders dan menstruatiepijn eerlijk gezegd. Ander soort pijn, andere plek. Zou per persoon kunnen verschillen, dat weet ik niet.

Maar met de groei van de baarmoeder kan je vroeg in de zwangerschap best wat ongesteldheidsachtig gevoel hebben. Heb ik ook gehad, ook nog wel rond 9 weken.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik kreeg het ook weer terug bij 9 weken en 2 dagen. Ik ook compleet in de stress en toch wel anderhalve dag flinke menstruatie-achtigepijn gehad. Een dag later kreeg ik een echo en alles was perfect. Volgens de gynaecoloog was het allemaal heel normaal.

Iemand schreef dat het te maken kon hebben met vermoeidheid. Toeval of dus niet ;), was ik die dag inderdaad helemaal kapot. Veels te veel gedaan.

ps we zijn exact even ver!

7. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik had het bij de eerste ook. Elke keer als het de tijd werd dat ik weer ongesteld zou moeten worden kreeg ik dit gevoel.
    Dit de eerste 4 maanden en toen was het over.
    De vk hier vond het toen normaal. Kwam wel vaker voor.

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

Sep 16, 2009
    2,158
    110
    63
    Heb het vorige week nog gehad en zie mijn banner!

Mijn verloskundige schrijft dit toe aan het inderdaad groeien van de baarmoeder. Je hebt eigenlijk een beetje 2 soorten bandenpijnen. Dus die menstruatiepijn valt er ook onder!

9. dieke660

dieke660 Lid

Nov 30, 2009
    88
    0
    0
    Management Assistant
    Belgium
    Nogmaals bedankt voor de fijne reacties dames!

@ Trees: wat tof dat we exact even ver zijn!! Ben je volgens jouw gynaecoloog dan ook uitgerekend op 11/07/2010?

Groetjes!

10. dijo

dijo Niet meer actief

ik heb t ook gehad tot ongeveer 10 weken toen werd t minder op een moment voel je echt goed verschil tussen de pijnen vind ik je kunt dan beter onderscheid maken tussen je baarmoeder en darmen..

11. bergje

bergje Bekend lid

Dec 1, 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ik heb het ook al vanaf dat ik een dag over tijd ben! was daarom overtuigd niet zwanger te zijn...mar tja al 4 keer een positieve test!

12. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Mijn gyn zegt dat het gewoon bandepijn is, heb het ook al vanaf week 5ongeveer en nu nog steeds.

x

Share This Page