We heeft dit ook??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cristel28, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Goedemorgen dames!

Waar moet ik beginnen..
    Ik heb op 15 november mijn ei gehad, ook gevoeld..
    Vriendlief en ik hebben genoeg geklust in de dagen rond mijn ei. Van 10 tot 16 november geloof ik. In ieder geval genoeg, op de goede dagen, hihi!
    Ik zit nu op 5 dagen voor mijn NOD. Gisteravond steken en een drukkend gevoel gehad toen ik op bed lag.
    Vamorgen bracht ik mijn zoontje naar school en ik voelde dat ik naar de wc moest rennen!!
    Thuis aangekomen direct gegaan, en mijn hele onderbroek vol met witte afscheiding!! Zoveel dat ik nu inlegkruisjes moet dragen!
    Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik heb dit normaal nooit voor mijn NOD namelijk!!

Liefs.

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    he meid

moeilijk te zeggen waa dit door komt...

weet niet of je al lang van de pil af bent? het kan namelijk door het ontpillen komen.

maar het kan ook zijn dat je ei toch later is dan je dacht en dat het wat anders is wat je gevoeld heb, ik dacht namelijk ook mijn ei te voelen maar toen ik met ovulatietest aan de gang ging bleek dat helemaal niet zo te zijn.

maar het kan ook zijn dat je zwanger bent...sinds ik wanger ben heb ik ook heel erg last van afscheiding, maar ik had het soms ook we eens toen ik nog niet zwanger was...zit toch echt niks anders op dan afwachten...hoop het voor je!

succes met wachten!

liefs

3. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb er geen ervaring mee. Maar zit wel qua eisprong en nod rond dezelfde dagen als jij. Ik had op 14 nov eisprong, ovutestje gedaan en over 5 à zes dagen kan ik testen. Ik heb net als jij ook meer witverlies als anders. Ik voel het zeg maar ook lopen, net alsof je ongi bent. Ik kan me dit eigenlijk alleen herinneren van de keren dat ik zwanger was.

4. cristel28

cristel28 Actief lid

24 okt 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Ik ben al meer dan een half jaar van de pil af..
    Elke maand hetzelfde gevoel bij mijn eisprong, dus weet het bijna wel zeker dat ik die gevoelt heb..
    Heb bij mijn vorige zwangerschap ook geen klachten gehad op buikpijn bij het lopen en veel witte afscheiding na.. Maar goed, elke zwangerschap is anders natuurlijk..

Moet nog maar ff een dag of 6 afwachten...:(
    Zoooowww ongeduldig!!

Deel Deze Pagina