Dit topic is bedoeld voor meiden die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn. We schreven op het topic van de roze wolk gevallen maar omdat er daar steeds meer zwangeren kwamen en de niet zwangeren daardoor hun topic niet meer hadden maken we die nieuwe topic aan. Natuurlijk is iedereen welkom om mee te schrijven! Hopelijk blijft dit topic heel mooi roze of lichtblauw natuurlijk Liefs Liedjepiedje
ik ben ook van de partij maar net even mijn banner veranderd, zag dat ie niet klopte, liep een dag voor. morgen 10wk en dan nog twee weekjes voor de 12 wk
Haha. Dat is echt belangrijk he die ene dag... Hihi! Die van mij klopt denk ik ook nog niet helemaal. Maar ik wacht tot ik volgende week de echo heb gehad. Dan weet ik het zeker!
Ik ben ook soooooeeeeeper nieuwsgierig naar mijn "echte" termijn. Vorige keer scheelde het een paar dagen maar ik heb mijn banner gelaten. Het ging over 2 dagen ofzo en op die termijn kunnen ze al snel even verkeerd meten. Dus ik ben héél nieuwsgierig. Vanmorgen weer overgegeven en nu zit ik weer heel de dag met dat beroerde gevoel. Het klinkt vast ondankbaar maar ik ben dat slecht voelen even zat. Als ik maandag fantastisch nieuws krijg wil ik het er graag allemaal terug bijnemen maar voor nu heb ik écht bevestiging nodig.
Hey lieverds, Ook ik kom me bij jullie voegen! En we proberen weer heeeeeeeel positief te zijn Shaida een heeeeele dikke knuffel vandaag ook voor jou. Ik kan me voorstellen dat dit een pijnlijke dag is omdat je toch al een kindje kon hebben. Ik was net als liedjepiedje voor september uitgerekend , ik de 22e en ik denk dat je er wel bij stilstaat idd!! Dat Shaida ook maar snel 12 weken mag zijn!! Hier gaat alles prima. Bijna 4 maanden niet te geloven. Liedjepiedje nog heeeeeeel erg bedankt voor je complimenten voor de babykamer Zijn er heel blij mee. Gisteren meende ik toch iets gevoelt te hebben. Ik weet niet of hij het is, maar het is wel aan de kant waar zijn voetjes zitten heel grappig. EN manlief zei natuurlijk!!!! Is dat de kleine. Ik zei wat grappig. Wat zegt hij: Nou dat is het mooiste gevoel voor een vrouw hoor hihihi Tja maar als het het maar echt is en niet mijn darmen hihih Het is toch zo'n wonder heh. xxxxx
Lolieken hopelijk voel je je snel beter. Hier liep hij ook 4 dagen voor maar daarvoor word de termijn niet veranderd.
Elif, bij mij was het twee dagen "jonger" maar ook daarvoor gaan ze niks veranderen... Twee dagen op die termijn betekende niks. Gelukkig klopte het hartje sterk en regelmatig. Ondertussen zijn we alweer een hele tijd verder als het goed is ben ik gewoon 14 weken zwanger. Nooit gedacht dat ik nog zo ver zou raken. Ik weet het ik val in herhaling maar ik ben zo bang voor de echo van maandag. Je zou het niet geloven als je in mijn hart kon kijken. Als het slecht nieuws is dan ga ik helemaal in elkaar zakken denk ik. Maar het zal en mag geen slecht nieuws zijn. Ik heb mij tegen alle pogingen in toch aan mijn kleintje gehecht en al een kleine rammelaar gekocht in de vorm van een olifantje. Mijn kleintje zal en moet dit in januari kunnen vasthouden. Nog zoiets gek ik ben uitgerekend voor begin februari en ik ben zo zeker dat ik in januari zal bevallen. Allemaal heel tegenstrijdige gevoelens. Als ik mijn hart volg weet ik dat het goed is maar de angst is wel overweldigend. Zeker nu... Pff en dames echt het spijt me maar ik moet het ergens kwijt kunnen. Ik voel mij zo slecht. Ik wil me nog eens levendig voelen, lekker gezond... Maar ik heb net een baksteen in de maag en voel me heel de tijd ongeloooooofelijk misselijk en ben dus behoorlijk moe. Maandag de gyn uithoren wanneer dat MOET over zijn... Vorige keer voelde ik me met 16 weken beter dat zou dus nu nog 2 weken doorbijten zijn...
Heyyy leuk een nieuw topic, ik hoop dat ie heel veel geluk brengt! ik ben vandaag ook n beetje misselijk.. hele dag uit geweest en ons zoontje heeft zich prima vermaakt. Vanavond gaan we met mn ouders uit eten. Morgenavond ook n feestje dus gezellig weekendje voor de boeg. Wij doen ook geen nekplooimeting. We zijn jong en geen syndroom v down in de fam. En als het laag uitvalt zorgt het alleen maar voor stress. lfs
@ lolieken: ik was bij de 7wkn echo ook ineens n halve week korter volgens de echo. En met 10,5 week was het weer goed, dus n halve week verder. Zegt idd niks een paar daagjes.
Heey meiden, ben weer terug van weg geweest! en sluit me natuurlijk ook hier aan! Leuk een nieuw topic! Heb nog wel even alle berichten van ons andere topic terug gelezen net weet niet alles meer excuses! Lolieken, helemaal goed gezegd over Loki. Heb er ook nog even aan gedacht in de vakantie. Tis erg dubbel allemaal. Meid je bent al een heel eind op weg het komt helemaal goed! Sahi, wat vervelend nieuws allemaal, nog 2 daagjes en dan kan je je mannetje weer in je armen sluiten. Shaida, ook alweer een heel eind op weg! Top van je echo, of had ik dat al eerder gezegd? Voor de rest van de meiden, we gaan goed! Hoop zo voor ons allemaal dat we begin volgend jaar een kleintje in onze armen mogen sluiten. Voel me zelf wel redelijk, niet helemaal fit maar goed ik schuif het allemaal maar op de zwangerschap af. Vreselijk moe en af en toe nog flinke buikpijn. Dan roep ik maar weer 'Oei ik groei'! Dinsdag de termijnecho, vind het ook weer doodeng maar het moet goed komen. Dan kunnen we eindelijk iedereen het grote nieuws vertellen. We houden het nog steeds voor ons! Knap he?
We hebben heel wat om voor te duimen... Lolieken maandag, Aggy dinsdag en ik heb woensdag weer een echo!
Nou meiden ik ga duimen voor jullie!! Wij hebben vrijdag de 13e ( wat een geweldige datum ahum) de 3D echo. ben heel benieuwd hoor.
wow 4 echo's volgende week! spannend joh! ik mag donderdag naar de verloskundige, krijg toch n soort van intake weer. Hopelijk gaan we ook t hartje luisteren.. hoop dat we hem horen.. zo niet dan is er wat goed mis denk ik... maar laten we positief blijven! Wil mn vriendin vragen om de angelsound terug te brengen. Dan kan ik zelf luisteren. x
Spannend volgende week!!! Ik duim voor iedereen... WAAAA vandaag last van onder in mijn buik... Zo'n heel trekkerig gevoel zelfs als ik zit. Vind het maar een naar gevoel hopelijk is het snel over. Zou dit bandenpijn kunnen zijn?
Ja dat trekkerige gevoel ken ik ook wel. Je buik groeit dus ja denk wel dat het daar mee te maken heeft! Stond net even op de weegschaal en ben al een kilo gegroeid! hebben jullie dit ook al? Spannend hoor voor ons allemaal komende week!
Lolieken dat zal idd de bandenpijn zijn. Ik heb het ook vaker dat het trekt . Genoeg echo's idd hihi Ze raadde aan nu een 3d echo te laten maken aangezien we nu nog het hele lichaampje kunnen zien. En straks word hij te groot en kun je maar delen zien. xxx
pff net naar het dorp geweest, ze hebben een nieuwe zwangerschapsmode winkeltje Puur Mama en daar wou ik even kijken naar kleding. Was het dicht helaas.. we hebben verder niet zo veel winkels met zwangerschapskleding, volgens mij verder alleen miss Etam.. maar daar vind ik weinig aan. Nou zo maar even op H&M kijken. Waar halen jullie je kleding vandaan? Net vandaag met al die duitsers in het dorp.. (we wonen vlakbij duitsland) ik erger me altijd kapot aan ze.. Maar nu ga ik via internet maar even rondkijken. @ lolieken:ik heb telkens buikpijn ook boven in mn buik en opzij.. en soms net alsof iets omlaag zakt ofzo dan voel ik ineens onderin wat.. ik weet ook niet wat het kan zijn..
Hallo Meiden! Mag ik me ook bij jullie voegen?? In Maart heb ik een miskraam gehad en ben daarna direct weer zwanger geraakt! De eerste weken waren zooo ontzettend spannend! Steeds maar die slechte gedachten in mijn hoofd dat het allemaal wel weer fout zou kunnen gaan. Ook toen ik al voorbij de voorgaande zwangerschapstermijn was bleef de onzekerheid. Een paar keer per dag dacht ik wel aan wat er allemaal nog fout zou kunnen gaan. Ik werd echt gek van mezelf en maakte mezelf ook echt gek met mijn eigen gedachten. Afgelopen woensdag heb ik weer een afspraak gehad bij de verloskundige. Op een of andere manier leefde ik daar zooo naartoe! Met 7w4d (achteraf) hebben wij een termijnecho gehad, en daarna nooit weer een afspraak... Tot afgelopen woensdag dus En wat is dat lang wachten zeg... Van 7w4d naar 13w6d!! Woensdag hebben we bij de verloskundige het hartje gehoord en mijn baarmoeder was ook hoog genoeg voor de termijn! Dus allemaal positief nieuws! Dit was zo'n last die van mijn schouders viel! Ik merk aan mezelf nu ook echt dat de roze wolk weer terugkomt! Ik kan weer om me heen kijken naar leuke dingen, uitzoeken wat ik graag voor spulletjes wil hebben strakjes enzovoorts. Herken mezelf daardoor ook echt in de naam van dit forum! Liefs Ananas
Welkom Ananas, Nou ik moet bekennen dat ik ondertussen ergens anders nog ben geweest voor echo's om te kijken of alles goed was met de kleine. Nou hopelijk blijft het nu allemaal goed gaan voor ons!