We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja in het begin had ik zoiets dit is hem niet.
    Maar sinds 1 week voel ik hem telkens aan dezelfde kant schoppen ( net of het je darmen zijn wat ploppen) maar op de echo zagen we dat hij het was hahah.

Wat hebben we trouwens veel waterman kindjes!!
    Bijna allemaal behalve Shaida een visje:D

Hahaha ja wel grappig mama stoppen nu!

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Oww wat lijkt me dat ontzettend gaaf! Ik hoop zo dat ik het ook snel voel!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    In het begin heb je het echt niet door meid!
    Ik had zoiets zijn mijn darmen.
    Maar dan voel je het regelmatiger:D

4. luca84

luca84 Niet meer actief

nog geen nieuws van Shaida! spannend! ben heel benieuwd!

@ elif: ik heb de angelsound en bij mij duurt het soms heel lang voor ik het hartje heb. Dan zit hij meer naar achteren en dan hou ik hem n beetje schuin ofzo en dan hoor ik hem toch. Of eerst heel zachtjes en later harder dan beweegt hij dus. (of zij) omdat ik n zoontje heb, praat ik in de hij vorm..
    Maar goed ik hoorde hem laatst ook 1x niet en zat ook gelijk in de stress.

@ liedjepietje: het voelen van je baby is zeker heel bijzonder! toen ik bevallen was, miste ik het echt. Soms dat ik het nog te voelen was het wat anders en dan dacht ik echt van.. he nee dat is niet meer.. zo bijzonder om leven in je te voelen!

@ aggy: fijn dat de leidinggevende zo reageerde!

@ lolieken: ik heb nu sneller last van hartkloppingen ofzo als ik gauw de trap op ben lijkt het net of ik al doodmoe ben. Maar dat heeft te maken idd met het bloed rondpompen dat is nu schijnbaar meer als normaal volgens mij.

@

5. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Luca. Dat heb ik inderdaad ook, dat ik echt doodmoe aankom na een trap lopen. Op mn werk ren ik regelmatig van boven naar beneden en andersom dus dat wordt nog wat aan het einde van mn zwangerschap.
    Elif. Bij mij hoor ik hem vaak aan de zijkant van mn buik. Dus 10 cm van mn navel vandaan ongeveer.

6. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik hoop maar dat Shaida hard aan het feesten is... maar het duurt inderdaad wel erg lang!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jaaaaaaa ik hoop ook dat Shaida aan het feesten is!!
    Nou dames ik denk niet dat ik er nog een koop.
    Mijn vader had zelfs zoiets zo'n rotding krijgt je in paniek, terwijl je normaal zoals liedjepiedje laatst zei, zo rustig en vol vertrouwen bent.
    Ik had hem voor mijn verjaardag gehaald maar ik ga anders iets voor de kleine halen:D
    De klamboe wat ik wil of het dekentje wat ik wil:D

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nog geen nieuws van Shaida? Aahh spannend!
    Hoop de kleine ook snel te voelen!

9. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Daar ben ik dan :Dhelemaal op mijn roze wolk. En ik was idd beetje aan het feesten. na inkopen doorgereden naar A'dam om schoon oma het nieuws te vertellen en daarna naaste fam. gebeld. en toen hebben we ons sms bericht uitgestuurd hihi toen werd er volop gebeld en gesmst.. heerlijk

Echo was helemaal goed. We hadden een actieve baby, die maar salto's aan het maken was hihi hartje klopte en baby was goed gegroeid :D

Helemaal heerlijk.. ga nu lekker verder met feest vieren. sorry voor de late reactie en nogmaals bedankt voor al jullie duimen :)

10. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Super Shaida! Ben helemaal blij voor je! Lekker genieten nu meid! Veel plezier op vakantie!:D

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geweldig meid!!!!!!
    Ik zei het toch:D
    Geniet lekker van je roze wolk!!!!!!!

12. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Helemaal top! Blijf lekker op die roze wolk! Het grote genieten kan beginnen!
    Geniet ook van het vertellen! Ik vond dat zo fantastisch!
    Ben helemaal blij voor je!

Top he meiden dat het nu zo roze blijft hier! Ik geniet er zo van! Het is goed geweest van ons om dit topic te openen denk ik. Het andere topic is ook weer in gebruik waarvoor het is!

13. luca84

luca84 Niet meer actief

wauw super shaida!! gefeliciteerd!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou Shaida hoe voel je je the day after :D ;)
    Vind het geweldig hoor:D

Na alle stress gisteren met de doptone, had de kleine zoiets.
    Echt alles is goed,
    De papa heeft hem mogen voelen stampen:D
    Ik had mijn hand op mijn buik en voelde het tegen mijn hand en niet enkel tegen mijn buikwand.
    Hij vond het erg speciaal:D

15. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

voel me nog steeds geweldig :D krijgen ook nog steeds allerlei reacties. pff ben nu wel moe.hebben jullie dat ook? dat als je op vakante gaat, dat je het erg druk hebt, stress , veelste veel om te doen.. voor een weekje ontspanning hihi.. We willen om 16.00 van huis, kijken of dat lukt..

Heb me al aangemeld voor kraamzorg hihi..

Denk niet dat ik komende week online kan komen dus tot over een weekje meiden.

16. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Shaida: Sorry voor de late reactie... Maar wat een supergoed nieuws meid:D:D:D Ben echt zoooo blij voor jullie:D En wat fijn dat jullie allemaal positieve, leuke reacties krijgen zeg! Waaaauw, nu lekker gaan genieten! En met een gerust hart op vakantie!

17. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Hier: Ik zit weer eens te stressen:( ... Ik kan gewoon niet geloven dat het nu allemaal goed zit! En dan hoor ik iedereen over hoe bijzonder het is dat je je kindje voelt enzo, en dan denk ik: waaah, dat wil ik ook zo graag? En waarom voel ik nou niks???? En daar ga ik me dan weer druk om maken... Ik kan er gewoon soms niet helemaal bij dat zoiets speciaals, moois en geweldigs, groeit in mij en dat alles gewoon goed gaat! Daar opzich ben ik al zoo dankbaar voor! Alleen soms slaat de angst me om het hart... Stomme ik, stresskip...
    Nog een kleine 3 weekjes, dan weten we weer hoe het met onze uk gaat!
    Sorry voor het ego berichtje en gestress;)

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Shaida, suuuuuupppeeeerrrrrrr!!! Jippie! *maakeenvreugdedansje* geniet van je vakantie!!

Ananas, ik begrijp je echt heel goed. Ik voel het kindje nu wel maar ik zou het veel regelmatiger willen voelen. Er zjn dagen dat ik zo goed als niks voel maar dat is normaal blijkbaar. Omdat er meer vruchtwater bijkomt kan het rond deze periode zijn dat je je kindje dus niet elke dag voelt. Ik weet dat allemaal wel maar schiet dan toch ook soms in de stress. Kan ook moeilijk geloven dat ik dit voor de 2de keer mag meemaken. Na alles dacht ik echt dat het niet meer aan ons zou zijn. Ik heb natuurllijk al een mooie dochter maar die wens he... Komt allemaal goed meid! Echt waar en binnenkort ga jij die kleine mens ook voelen.

Ik moet toch naar de dokter denk ik. Ik kén niks van hartproblemen maar heb echt last. Langs de linkerkant van mijn borstkast heb ik echt een benauwend zwaar gevoel als ik er op duw doet het éxtra pijn alsof het ontstoken is ofzo. De pijn straalt ook uit naar mijn arm echt héél angstaanjagend. Ik hou me kalm in zoverre het lukt maar ik ben echt een beetje down nu. Ik ben dit zo beu. Dan voel je je even kiplekker en nou dit weer. :( Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb naar mijn huisarts gebeld maar nou is die er weer niet typisch! Hij heeft wel een nummer achter gelaten van zijn collega maar ik vind het eng nieuwe dokters je weet nooit wat je krijgt... Dus twijfel ik nog sterk om toch te bellen. *zucht* Maar zo blijven doorlopen is mss ook niet slim. Het enige wat ik dus heb is een pijn op mijn borstkast en in mijn arm en als ik er op duw word het dus véél erger. Verder niet echt signalen ofzo. Maar ik ken niks van hartkwalen dus weet niet hoe serieus ik dit allemaal moet nemen. Het is in ieder geval eng.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ananas hier ook op 1 week dat ik het goed voelde en gisteren mijn man.
    Maar in het begin heb je het ook niet echt door.
    Denk je je darmen ofzo :D
    Het komt echt wel goed hoor!

20. luca84

luca84 Niet meer actief

whaah ik heb ook de baby gevoeld! het vlindertjes/kriebel gevoel was er net!

Deel Deze Pagina