We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken dat is geen gek idee!
    Het zou best kunnen je hebt veel tijd voor te piekeren , ik nu ook werkeloos:D maar dan ga je over de gekste dingen piekeren.
    Af en toe eruit is niet slecht:D

2. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik lach er mee maar ik meen het ook... :D

Het is gewoon niet goed hele dagen thuis te zitten. Je komt wel in de winkel maar volgens mij is dat het in de week. :) Schaam me er een beetje over. Natuurlijk hou ik me ook bezig met mijn dochtertje!! Maar zij is mij al eens beu en ja hoor ik haar ook soms. :D Nee beu is het verkeerde woord maar we zitten wel véél bij elkaar. :p

Ik denk dat ik nood heb aan meer "volwassen" contact. Dat is trouwens ook één van de dingen die me zwaar geraakt hebben. Voor Lore had ik een heleboel vrienden. Als je ze zo kunt noemen. Toen mijn dochtertje geboren werd hebben zeer veel mensen me gewoon laten vallen. Ik snap nog niet waarom en had het nooit verwacht. Alsof als je een kindje hebt geen leven meer kunt hebben ofzo! Onzin! Sommige hebben Lore zelfs nooit gezien. Van de ene moment op de andere gewoon alle contact verbroken. :(

Wow ik ben al 17 weken en 2 dagen... geweldig had ik nog niet helemaal door. :D

Idd Elif, thuiszitten doet je piekeren ik weer er alles van. ;)

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. Is er niet ergens een sportschool met lessen voor zwangeren? Bij mij op de sportschool geven ze zwangerschapspilates. Ik wil daar binnenkort ook eens heen. Daar zijn volwassenen en je hebt direct een onderwerp om over te praten!

Goed zo, je bent inderdaad al 17 weken! Goed he! Het blijft hier maar roze! Zo fijn!
    Ik hoop dat er snel wat meiden van het andere topic kunnen meeschrijven!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Of misschien ergens licht blauw ;)
    Ben benieuwd hihihihi

Goedzo 17 weken!!!:D

5. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik ga ook even zeuren want heb momenteel ook een heel dubbel gevoel. Ik heb echt onwijs veel pijn in mijn rug en dat wordt eerder erger dan minder. Dat baart me veel zorgen en kan daarom ook niet echt genieten nu. Probeer het wel hoor maar je bent zo bezig met je lichaam en het volhouden van vanalles. Ik ga naar school, mn baan begint weer en ik ben zwanger. Als mn rug zo blijft hou ik dat nooit vol en daar ben ik erg bang voor en zie er ook erg tegenop. Ik weet er momenteel niet zoveel raad mee, ik had gehoopt dat het de andere kant uit zou gaan wat ze wel eens zeggen van mensen met rugklachten. Ik zou volgende week even met de fysio in conclaaf maar heb er niet zoveel vertrouwen in omdat het tot nu toe nog weinig opgeleverd heeft. Zal er ook eens over praten met de vk.
    Sorry dames even een echo berichtje maar moest dit ook even kwijt.

Elif, vind het ook heel knap hoe je ermee om gaat. Ik denk dat jij er ook anders instaat met je medische geschiedenis wat betreft zwanger worden. Je bent een mooi voorbeeld voor ons!:D

Lolieken, het is idd goed om af en toe eens onder de mensen te komen. Ben vorig jaar ook een jaar thuisgeweest en vloog tegen de muren omhoog. Ik heb ervaren dat dat absoluut niet goed geweest is voor mn sociale contacten en hoe ik op mn man, vriendinnen etc. overkwam. Misschien kun je idd ergens een cursus volgen oid.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aggy je maakt me verlegen!!
    We komen er allemaal doorheen meiden echt waar:D
    En jullie beebjes zullen dat laten voelen:D

Aggy ik zou eens vragen aan de HA of je naar een kinesist uhm fysiotherapeut ( hoezo ik woon al een paar jaar in belgië:D) mag, evt doorverwijzing.
    Ik let nu ook ff op met mijn bekken waar ik af en toe last van heb.
    Als het te erg word raadt ik jullie dat echt aan allemaal!!!
    xxxx

7. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aggy. Ik herken de rugpijn heel erg. Ik heb er al vanaf mn twaalfde last van en heb regelmatig fysiotherapie. Dat helpt dan weer even maar het komt altijd terug. En het is nu ook een stuk heftiger dan normaal. Maar ik had me daar al wel op ingesteld. Ik zit gewoon veel. En als ik ga winkelen ga ik regelmatig even zitten. Maar over gaat het er niet van. Heb je ook dat het doorstraalt naar je billen?

Ik draag vanaf afgelopen vrijdag buikbanden. Ben er zo trots op! Ik vind het zo leuk staan :D

Elif. Inderdaad ik was de lichtblauwe wolk vergeten. Hier een beetje lichtblauw voor je...8)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liedjepiedje leuk hoor:D
    Lekker showen :D

Hahaha misschien komt er nog meer lichtblauw??? ;)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Trouwens meid balen dat je ook zo'n last hebt van je rug:(

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik ben héél benieuwd hoe de volgende echo zal kleuren... :D

Balen van jullie rug meiden!! Hopelijk geraken jullie er snel vanaf!! Of toch dat de pijn lichter wordt...

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lolieken wanneer heb jij weer een echo.
    Woon je eigenlijk ver van Lommel??
    Die vrouw is echt goed met geslacht:D

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Heee Meiden!!

Hier weer even een berichtje vanaf hier!
    Ik heb alles bijgelezen maar er is echt weinig blijven hangen:) Sorry...
    Hier is feest geweest in de stad (weet niet eens of ik dat al eerder gemeld had:p)... Ik ben er eigenlijk niet geweest. Had zoo weinig energie en ben zo moe! Alleen vrijdag avond even de stad in geweest en dat heb ik geweten...
    Mijn hoofd voelde alsof ik 3 dagen had liggen comazuipen...en dat van spa rood:p En rugpijn... Herken ik helemaal hahaha
    En volgens mij vond beebje het ook niet helemaal leuk want die was behoorlijk bezig...

Rugpijn was erg afgenomen maar is nu in alle hevigheid terug. En mijn vriend gisteren maar lopen lachen omdat ik zo liep te waggelen:p Maarja, dat was de enige manier waarop ik er minder last van had:p

Nu straks nog een middagje aan het werk. Mijn laatste dag. Morgen begint school weer, en ook daar zie ik best tegenop...
    Goh, dit is trouwens wel weer een heel vrolijk berichtje hahaha.
    Anyway, ik ben verder wel blij hoor:D

Voor de ruggen onder ons: Hebben jullie ook een fitnessbal toevallig? Ik had er van mijn fysio 2 gehad, maar mijn poezen slopen ze, dus ik zit er nu alleen daar nog op. Maar dat is echt ideaal! Ik hoef er maar een minuutje of 5 echt actief op te zitten dan wel ontspannen maar dan voel ik alle wervels gewoon weer op hun plekje schuiven... Op zich wellicht een aanrader:)

@ Echo: Ik ben ook benieuwd hoe de volgende echo kleurt!! Kan bijna niet wachten;) Wanneer is de eerstvolgende afspraak?
    Ik ben ook stiekem wel een klein beetje zenuwachtig voor de echo! Ik hoop dat alles er goed uit ziet! en dat we stiekem kunnen spieken wat het wordt;) Nog 15 nachtjes;)

@ Liedje: Super van je buikbanden!! Bij mij valt mijn buik veeel minder op als ik een buikband om doe:p Dus heb nu een shirt gehaald met daarop op de buik: Baby love! Hihihi, weet ook direct iedereen hoe laat het is;) Maar buikbanden vind ik zoo leuk! Dus denk dat ik die van mij ook gewoon ga dragen;)

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    6 september is het terug aan ons! Ik hoooop dat ze het geslacht kan zien maar vooral hoop ik dat alles inorde is. Maar ik wil nu positief zijn dus dat zal wel! Wou wel dat ik het beebje meer voelde. Gisteren was het behoorlijk actief op een gegeven moment maar ik was zooo slaperig dat ik er niet ten volle van heb kunnen genieten. Vandaag nog geen seintje gehad. :(

Gelukkig heb ik geen last van mijn rug maar soms voelt het alsof dat dat het enige is. :$ Vanmorgen weer behoooooorlijk overgegeven en dan is héél de dag naar de kl*te. Lijk dan wel een pak bakstenen te hebben opgegeten. :D

Keep on smiling. Ik meende het toen ik zei dat ik positiever wil zijn dus nu ook zelfs al voel ik mij echt slecht. Lichamelijk vooral dus...

Ik snak er naar om mij nog eens héél héél héél goed te voelen. Ik ga volgende week vragen of ik terug mag fietsen. Mss helpt dat een beetje. Mocht effe niet meer fietsen zodat er zeker geen complicaties zouden optreden... We zullen zien. :)

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik zou komende week ook even de fysio er naar laten kijken dus dat gebeurd al alleen levert dat vaak niet zoveel op.
    Ik heb trouwens ook een fitnessbal, alleen kost me dat al heel veel energie dat ik er maar steeds niet aan ga, mn man wil me er ook wel graag op.

Donderdag moet ik weer naar de vk. Denk niet dat ze dan een echo gaat maken maar goed het hartje luisteren geeft ook wel weer een bevestiging.

15. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: bij ons is het altijd zo dat bij de vk alleen hartje beluisterd wordt. Echo's is altijd ergens anders.

@ lolieken: wat vervelend dat je je lichamelijk zo naar voelt..

willen jullie allemaal het geslacht al weten? wij willen het juist niet weten, vond het met mn zoontje ook zo bijzonder het niet te weten en het met de bevalling eindelijk te zien.

Van het weekend volksfeest gehad, en gisteren volop gefeest! was vannacht pas om 4uur thuis. Y was logeren bij opa en oma. Tot 10.30 geslapen en vanmiddag feestje van oma gehad. Wat was het gezellig gisteren, heb het goed volgehouden maar ben nu wel heel moe. Ga zo lekker slapen want morgen moeten we 6uur weer op. Wij moeten beide beginnen om half 8 en Y moet om kwart over 7 al op het kdv zijn.

dus weltrusten!

16. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bij Lore wilde we het niet weten maar heeft de gyn het gewoon verklapt was héél fijn. Moest een speciale echo hebben om alles extra te checken dus wij er naar toe... Oh zegt die alles is inorde hoor je hoeft je geen zorgen te maken jllie krijgen een mooie dochter... Uhm meneer de gyn we wilde het niet weten eigenlijk... Oh maar zijn jullie niet blij? Jullie krijgen wel een mooie dochter he. Natuurlijk zijn we blij we wilde het alleen als verrassing ja maar het is een dochter! Die man bleef dat herhalen. :D Mijn vriend was behoorlijk boos omdat hij het als verrassing wou. Ik ook maar schrok minder. :)

Nu willen we het gewoon weten. Dat denk ik toch... :D Zes september zal ik het weten als men vriend dan zegt dat hij het niet wil weten is het ook goed maar toch ik ben nieuwsgieriger dan de eerste keer. Mss omdat ik een héél héél héél kleine voorkeur heb voor twee meisjes. ;) Nu jah als het een jongetje is is dat ook een godsgeschenk hoor!!! Maar twee meiden lijkt me heerlijk en tegelijkertijd zie ik ze zo al ruzie maken over een rokje ofzo. :D

Hey kijk nu ik geniet. :p Sorry soms betrap ik er mezelf op dat ik toch nog luchtig kan doen. :$:D

Nu nog even zappen en dan slapen. Zouden er maagtransplantaties bestaan? Nee denk ik... Spijtig toch. 8)

Slaapwel meiden!

17. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden,

Houd het vandaag even heel kort:)
    School is weer begonnen dus echt een onwijs drukke dag gehad...
    Ook is dr één docent die niet mee wil werken en het "mijn eigen probleem" vind dat ik zwanger ben "en dat ik geen medewerking van zijn kant" hoef te verwachten. Erg vervelend dus, en de medewerking is via school ook heel anders aan mij verteld van tevoren. Morgen weer een half dagje, dan nog wat dingen proberen te regelen! Dus weer druk, druk, druk.

Lekker slapen alvast!!
    Heel veel liefs van hier!

18. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Ps. Lolieken: Wat een gyn zeg! Dat hij dat zomaar zei, en ook dat jullie dat nog eens de normaalste zaak van de wereld moesten vinden:$ Wat fijn dat je je weer wat lekkerder en positiever voelt:D Houdt dat vast meid;):D

Ps Luca: Wat fijn dat je zo hebt kunnen feesten vant weekend:) En ja, hier willen wij het ook weten:) Ben gewoon net iets té nieuwsschierig! hihi

Ps Aggy: Nog een paar daagjes tot jullie het hartje weer mogen horen! Spannend en leuk tegelijk! Ik hoop dat de fysio echt wat voor je kan uitrichten zeg!

@ Elif: Kwam een mega mooie buikfoto van jou tegen! Wat een mooie grote buik heb jij al zeg:D

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ananas harstikke bedankt meid:D

Wat erg dat die docent niet meewerkt:(

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ananas, ja ben erg benieuwd, vind het erg spannend, zit een beetje in een dip namelijk!
    Wat belachelijk trouwens dat ze bij jou op school zo reageerden. Bij mij vonden ze het juist erg leuk en denken ze echt met je mee. Je deed ook een deeltijdopleiding? Weet het niet meer eigenlijk...:)

Luca, onze vk heeft een eigen echo apparaat, alleen de 20 weken wordt ergens anders gedaan. Fijn dat je even lekker gefeest hebt!

Wij willen ook niet weten wat het wordt, al twijfel ik soms wel maar dan denk ik er even over en dan vind ik het ook wel weer een hele leuke verassing straks.
    Gisteren een lang dagje gehad op mn werk, met veel regeldingetjes. Was echt kapot toen ik thuiskwam en had nog niet eens les gegeven. Raakte er echt even van in paniek zeg maar. Mn mannetje heeft even op me ingepraat en daar na ging het wel weer.
    Voel me gewoon ook niet zo fit, mn rug, hoofdpijn al een paar dagen en wat bleeh op de maag. Zo even klagen!;)

Deel Deze Pagina