We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik ben vanmorgen ook weer bij de vk geweest. Hartje gehoord en ons ukje had de hik!:D Was helemaal blij! Het lag ook mooi op schema, baarmoeder zat mooi tussen schaambot en halverwege navel.
    Ik heb soms ook het idee dat ik al wat voel, heel licht maar toch. Echt onderin kleine plopjes ofzo. Denk dat je het daar toch ergens moet voelen.
    Heb me ook veel zorgen gemaakt hoor de afgelopen week, maar ben nu toch wel weer een beetje gerustgesteld. Mn rug doet nog steeds zeer, de fysio heeft het even gemasseerd en heb nog geen BI dus gelukkig maar. De vk gaf me ook nog een paar oefeningen vandaag die ik kan doen en waar ik op moet letten.

Liedjepiedje, ben benieuwd wat de vk bij jou zegt over die bof, wat een gedoe weer zeg. Mooi dat je al even bloed geprikt hebt.

Luca, die steken heb ik ook en maak me daar soms ook druk om maar goed het zal toch echt met de groei te maken hebben denk ik.

2. luca84

luca84 Niet meer actief

@ aggy: fijn dat alles goed is!

vandaag weer buikpijn, alsof ik heel erg honger heb en grieperig ben. Kan er niks aan doen maar heb echt het gevoel dat het niet goed zit. Eerst voelde ik telkens kriebeltjes en nu niet meer.. Ik moet het uit mn hoofd zetten en dat ga ik ook proberen. Ga gewoon veel andere dingen doen. Dit weekend feest ik hoop dat het helpt!

lfs

3. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Aggy: Wat fijn van je goede afspraak bij de vk!! En de hik hihi, das echt wel leuk!

@ Luca: Schrijf het maar lekker van je af hoor! Daar zijn we hier voor en dat noem ik geen zeuren;) Die steek zal bandenpijn zijn denk ik. Klinkt in ieder geval heel herkenbaar!

@ Baby voelen: Bij mij ook meestal onderin, en het meeste aan de linkerkant. Maar bij mij voelt het alleen veel harder dan darmplopjes...En als ik dan mijn hand erop leg voel ik et ook echt tegen mijn hand aan:D
    Hier ook alweer een stuk minder onzeker. Gewoon lekker rustig op de bank gaan zitten, handen tegen mijn buik en ja hoor: Knal!!:D Ik direct weer gerustgesteld;)

Verder heb ik hier een drukke dag. Heb mijn hele garderobe even uitgezocht. Alles wat ik nu niet meer pas heb ik uit de kast in een grote opruimkist gegooid en opgeruimd. Daar pas ik tot en met februari toch niet meer in:p Nu schoonmaken, douchen, fysio, cadeaus halen, oppaskindjes van de NSO halen en dan oppassen en dan lekker slapen:) Dus druk.
    Ga er snel weer vandoor. Zal alleen zo nog ff kijken voor nieuws van liedjepiedje!

Fijne dag meiden!!

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Lieve luca, kop op meid! Ik snap je onzekerheid die heb ik ook spijtig genoeg. Maar het kan écht zijn dat je je babytje nu veel minder voelt tot zelfs niet meer... Op dit moment krijg je veel meer vruchtwater bij en daardoor heb je minder gevoel. Onze babytjes zijn al sterk maar nog niet zo sterk. :)

Ik hou me vast aan dat nieuws want ik voel ons kindje ook veel minder en voel hem of haar ook veel beter in strakke kleding maar daar heb ik nu geen zin in dus moet ik geduld hebben. Daarnet in de auto kreeg ik welgeteld 1 schop het voelde net of hij of zij zicht draaide maar dan was het ook weer over en heb ik niks meer gevoeld. Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben. Ik heb ook schrik voor maandag maar 't komt goed met ons allebei!!

Dikke knuffel

Blij dat je het hartje hebt kunnen horen aggy!! Ananas niet té druk he meid. :D Geniet maar meid. Ik hoop binnenkort mee te mogen doen. Ik wacht nog steeds om me veeeeel beter te voelen. Maar vandaag mag ik niet klagen. :p Ik ben zo ver dat ik niet alleen tegen de baby praat maar ook tegen mijn maag. :D

Zeg heel vaak dat het allemaal goed komt en dat meen ik ook... ;)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca als je hem/ haar minder voelt krijg je idd direct stress.
    Snap je helemaal hoor ;)

Ananas idd normaal stampt hij daartegen dan.
    maar die van mij word eigenwijs en denkt dan , dan stamp ik niet:(

Had ook de vk van het ziekenhuis gebeld en die zei dat het normaal was dat je hem soms niet of bijna niet voelt.
    maar was toch wel blij toen hij zich weer meldde.
    Maar de laatste dagen wat stiller niet heel hard.
    of hij anders ligt??

Luca anders gewoon de vk bellen!
    xxx

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Volgens mij heb ik zo net mijn eerste voelbare harde buik gehad! Raar gevoel en zo vroeg! Maar dat kan wel bij een tweede... Heel mijn buik kreeg plots opeens een kramp en dan liet het weer los. Niet echt pijnlijk wel vervelend. Ik ben echt zwanger ofwat! :D

7. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Alles was goed bij de vk. Ik mag nu een afspraak maken voor over 4 weken voor 20 weken echo.
    Dit is niet bij de vk praktijk maar een speciaal echocentrum.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    spannend heh:D
    Liedjepiedje jullie kamertje is zoo mooi!

9. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Dank je Elif. Ik ben ook zo trots op ons kamertje. Nu met de zwitsalbuideltjes ruikt het nog lekkerder! Het is zo heerlijk om daar te zijn!

Ik vind de 20 weken echo wel spannend ja. Ze gaan toch naar veel dingen kijken. Hopelijk krijgen we een gezond kindje! En natuurlijk spannend wat het wordt!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja die zwitsal builtjes ruiken zooooooo lekker:D
    Ik ga ook vaak ff kijken en ruiken hihi

11. luca84

luca84 Niet meer actief

@liedjepietje: keb ook je kamertje bekeken wat supermooi!!!!!! helemaal geweldig! en wat ver al!
    ik was al blij dat ons zoontje zn kamer nu af heeft (op wat ienieminiedingetjes na) de babykamer moeten we nog aan beginnen! behang aftrekken, glasvlies erop, sausen.. etc.. we houden alles gebroken wit. En maken dat met accesoires mooi. De meubeltjes staan allemaal bij mn zoontje op de kamer dus als ik kleertjes ga kopen enzo kan ik het al wel inpakken. Ik wil na de 20 wkn echo met het kamertje beginnen. Dus eind sept. denk ik, eerder nog geen zin in!

12. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedjepiedje, fijn dat alles bij jou ook goed was! Zal zo ook even je kamertje bewonderen!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden ik wil jullie een gunst vragen:D
    Eigenlijk stond onze jongensnaam al vast, maar manlief kwam weer met een andere naam.
    Nu heb ik bij het namentopic een poll geopend met de laatste 4 van onze lijst.
    Het zijn natuurlijk wel turkse namen, maar ben benieuwd welke jullie mooi zouden vinden.
    Alvast bedankt!!
    xxxx

14. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ ELif: Waar kan ik het namentopic vinden? Net even gekeken, maar kan t niet vinden:p :)

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Helemaal beneden bij de babynamen.
    Heb ik een topic geopend.
    Is dus bijna helemaal beneden aan de pagina.:)
    Dank je wel.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt alvast voor het stemmen lieverds:D

18. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik zet m weer even neer:

-Elif82: 27 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 8 sept 20 weken echo. Jongetje
    -Ananas89: 20 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG
    -Luca84: 26 jaar, 2e kindje, 10 februari 2011, 12 aug. vk.
    -Liedjepiedje: 23 jaar. 1e kindje, 15 februari 2011, 30 september vk.
    -Aggy: 29 jaar, 1e kindje, 16 februari 2011, 10 aug. vk.
    -Shaida: 29 jaar, 1e kindje, 5 maart 2011, 23 augustus 12wk-echo
    -Lolieken, 27, 2e kindje, 6 februari 2010, 6 september gyn

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Elif82: 28 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 7 sept 20 weken echo. Jongetje
    -Ananas89: 20 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG

Had me vergist Dinsdag is de 7e:D

En sinds vorige week zaterdag een jaartje ouder;)

20. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Elif82: 28 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 7 sept 20 weken echo. Jongetje
    -Ananas89: 21 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG

Ik was ook alweer een jaartje ouder geworden;)

Deel Deze Pagina