We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    aaaaaaaaaah nog steeds niet zeker weten.

2. luca84

luca84 Niet meer actief

bah wat irritant dat we deze site telkens niet op kunnen! nou ga ik niet veel typen want ik heb nachtdienst en ga zo weg! welterusten!

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ja ik vind het ook heel irritant...

4. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Liedje, je hebt dus net zo'n eigenwijs kindje als wij!:D Wanneer ga je nu weer heen?

Wel vervelend dat de site er idd elke keer uit ligt, hopen dat het nu verholpen is allemaal.

5. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!

Tis weer een hele tijd geleden... Ik schaam mij diep...

@ Aggy: Heel erg laat, maar super van je goede 20 weken echo! ( Die had ik dan weer wel onthouden :)) Hoe is het bij jou verder met school en stage/werk? Trek je het allemaal nog een beetje?

@ Liedje: Wat een onwijs ondeugend kindje! Hihi, ben je zoo nieuwschierig! Houdt hij/zij de beentjes bij elkaar! Wel leuk dat jullie nog een keer mogen spieken:D
    En hoe is het met jou rug? Nog steeds zo erg last van?

@ Shaida:

@ Lolieken: Je hoeft je dr helemaal niet schuldig over te voelen vind ik:), je hebt sowieso een controlle, en het geeft je nu wellicht een stuk rust, dus dat is ook alleen maar goed op een drukke dag, stress is ook niet goed voor de kleine:) Komt helemaal goed:)
    Geniet je nog lekker van je zwangerschap?

@ Elif: Hoe is het met jou?

@ Zwangerschapsbh's: Nog een tipje misschien: Bij de Prenatal (grotere zaken) hebben ze opzich wel heel leuke modellen zwangerschapsbh's! Met hippe kleuren enzo:) Ik vond ze tenminste er goed mee door kunnen;) al draagt het heel anders dan normale bh's hihi.
    Ook zijn ze niet eens zo heel duur. Ik had er nu 3 gehaald. 2 van 20 euro en 1 van 18 euro. Dus dat vond ik heel erg meevallen!

@ Hier: Hier gaat het allemaal zijn gangetje, kleintje is over het algemeen lekker druk, dus dat vind mama heel fijn:D Verder heb ik onwijs last van mijn rug en bekken. Bij de bekkentherapeut heb ik een bekkenband gekregen omdat ik toch wel een erg los bekken heb (BI). Die helpt me opzich wel goed bij het lopen, maar krijg toch wel steeds meer last. Best heel rot. Maar zo lang het goed gaat met de kleine zal je mij niet horen klagen hoor;)!
    Verder ben ik heel druk met school, en de aanstaande verbouwing hier thuis, dat gaat ook allemaal door!:)

Fijne avond meiden!

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    We krijgen een meisje!! Het was heel duidelijk te zien! Echt leuk dat we het nu gewoon weten!

7. luca84

luca84 Niet meer actief

@ liedje: wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super!

8. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    @ Liedje: Gefeliciteerd met jullie meisje! Wat super dat het nu wel goed te zien was:D

@ Luca en Shaida: wat slecht dat ik jullie was "vergeten" in mijn vorige bericht! Wilde jullie vragen hoe het met jullie gaat momenteel?

Liefs

9. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    @liedje, Wat leuk een meisje!! :)

@Ananas haha vond het wel grappig uitzien, alleen mijn naam maar geen bericht.

Hier gaat het goed. Na een erg langzame herstel gaat het nu de betere kant op. Vandaag ook weer controle gehad bij de vk. Ik ben nu in totaal 5kilo aangekomen, buikje was mooi rond, bm was ter hoogte van navel ook goed. En we hebben ons baby's hartje weer gehoord. heel goed dit keer. Beebje was erg aan het bewegen. Eerst hoorde je het hartje van ergens ver steeds dichterbij komen, totdat we het echt heel hard hoorde en toen bewoog ie weer verder, dus werd het geluid steeds minder hard. :D Dat was heel leuk om te horen. Voor de rest veel vragen gesteld over de 20wk echo. Daar zit niks anders op dan afwachten. heb enige tijd geleden erg veel last gehad van mijn bekken. Was maar een paar dagen nadat ik een hele dag er druk in huis was geweest. VK zegt ook grenzen kennen, goed naar je lichaam luisteren etc.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liedje wat leuk een meisje!!!!!!
    Van harte gefeliciteerd!!

Shaida weet jij wat het word of wil je het weten??
    Als je dat hartje hoort smelt je he:D

Ananas, Lolieken en Luca doen jullie lekker rustig aan meiden?

Hier een heftig weekend achter de rug, zware discussie over de naam met mijn ouders!!
    Gelukkig is het nu wat bijgedraait maar hoop maar dat het zo blijft.

11. luca84

luca84 Niet meer actief

erg is dat he, dat je je zo druk kunt maken over de naam! wij zijn er eigenlijk ook wel uit over welke naam we willen. Maar ook een flinke nadeel aan die naam. En ik pieker me suf daarover. Kunnen we het maken t.o.v. die mensen? maar wij zijn juist zo blij dat we eindelijk een naam hebben die we echt leuk vinden!

@ elif; ik ben blij dat het iets beter gaat weer tussen jouw en je ouders. Baal je niet verschrikkelijk dat ze de naam nu weten?

@ shaida; precies proberen rustig aan te doen! gelukkig dat alles goed was bij de vk!
    '
    @annanas; geeft niks hoor! heb er niks van gedacht. Hier gaat alles goed. Ben nog een beetje aan het bijkomen van de nachtdiensten.. merk dat ik minder goed tegen dat ritme kan. Verder gewoon heel erg met de jongensnaam bezig.. zo aan het piekeren, dat ik alleen om de naam eigenlijk hoop dat we een meisje krijgen, al zegt mn gevoel een jongen. Helaas wil mn vriend echt niet weten wat het word. Hoestie met jou verder?

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Elif, wat een zonde dat je zo'n discussie "moest" hebben over de naam van jullie kindje. Gelukkig is de storm al een beetje gaan liggen maar fijn is anders hoor!! Uiteindelijk is het jullie kindje dus jullie keuze vind ik...

Liedje, een meisje, waaauw! Super toch!!

Ananas, hier gaat alles zijn gangetje maar ik moet dringend komen bijlezen. Het is hier erg druk met vanalles bezig dus lees ik hier minder vaak al volg ik jullie stuk voor stuk...

Hier is de kinderwagen gearriveerd!! Lekker op tijd maar héél gelukkig. Het is precies wat ik wilde. :D Ik ben zo verliefd! Wou dat ons kleintje er al in lag!! Hihi.

Dikke knuffels allemaal...

13. luca84

luca84 Niet meer actief

@ lolieken: weet jij al wat het wordt? ik weet het ff niet meer!

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Hallo dames, kom me ook weer even melden!

Ananas, gaat nog wel redelijk goed hoor met alles maar merk dat ik zoals vandaag na 2 dagen werken echt even moet bijkomen en echt geen puf heb om wat voor school te doen terwijl dat eigenlijk echt moet!!!

Liedje, wat leuk een meisje!

Lolieken, hier ook de kinderwagen gearriveerd! Leuk he? Wat voor een hebben jullie?

Luca, hier hetzelfde met de jongensnaam, ik hoop stiekum ook op een meisje haha...maar denk ook dat het dat wordt.

Elif, vervelend dat jullie ruzie hadden over de naam, zijn ze het er niet mee eens?

Hier verder alles ok. Mannetje weer onverwacht weg naar buitenland maar komt hoop ik vanaaf weer thuis.
    Verder is ons kindje nog erg druk en beweeglijk! Erg leuk.
    Verder niet zo heel veel te melden eigenlijk...

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aggy ik hoop dat hij vanavond weer thuis is!! voor je.
    Hoe is het met jullie wondertje:D

Ja hier een hele grote discussie, en ze zijn het er idd niet mee eens.
    Ze zeggen zich nu erbij neer te leggen.
    Maar het doet natuurlijk wel pijn als iemand je naam naar keuze , lelijk noemt:(

16. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Elif, alles goed hoor met ons wondertje!:D
    Dat is niet leuk idd als mensen en zeker in dit geval je ouders dat zo zeggen! Het is jullie keuze meid en je moet doen waar je je goed bij voelt. Maar even nieuwsgierig, waarom hebben jullie dat al verteld dan?

17. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey meiden,

weer een berichtje van mij. Voel me goed beroerd :( was eindelijk weer een beetje op krachten na de buikgriep, ben ik nu snik verkouden. alles doet pijn. slaap weer slecht. Probeer echt minimaal paracetamol in te slikken, maar ja.. denk dat mijn weerstand heel laag is vanwege zs.

@Aggy, vermoeidheid heb ik hier ook last van. vooral zitten nu in de maandsluiting op werk, erg druk. en daarnaast ook nog eens degene met wie ik carpool is door z'n enkel gegaan. Nu rijd ik ook nog eens 1,5 uur per dag. toch weer extra inspanning allemaal.
    we hadden gister een rondleiding staan in het zkh, toch maar niet gegaan. nu wordt het december.

@Elif, vervelend hele discussie rond de naam. Heb je topic gelezen. toch schijnbaar een gevoelig onderwerp. wij liggen voornamelijk in de clinch met schoonfam. Zij denken dat alles gaat gebeuren zoals zij dat gewend zijn. Bijvoorbeeld aantal namen. Zij zijn van mening dat 1 naam meer dan genoeg is. Ik persoonlijk vind dat niet zo leuk. Overigens Ramon heeft wel 2 namen en alleen zijn broertje en zusje hebben maar enkel 1 naam. wij hebben 3 namen ;) voor elk geslacht bedacht waarvan de derde naam een vernoeming is. Inmiddels weten ze het en hebben we ze gelijk verteld wat de reden is van ons keuze (nog voordat ze konden reageren haha). Wij moeten nu ook zeker goed opletten hoe wij hun vragen beantwoorden. Om bepaalde issues te vermijden reageert Ramon heel kort "is allemaal al geregeld"
    Overigens mooie trouwjurk Elif:D

@ de rest sorry ben jullie berichten vergeten:) zal wel gaan quoten

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Shaida dank je wel:D Dat is alweer een hele tijd geleden:D

Aggy in Turkije is het normaal dus mijn man had zich al versproken toen ik op het toilet zat en dat was met 14 weken heh!!
    We zijn nu 10 weken verder en ineens dit pffff

19. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik zag trouwens dat onze oude topic gesloten was, iemand idee waarom? Was zo benieuwd hoe het met Loki gaat!

20. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Elif, wel raar dat ze het al sinds wk 14 weten en nu pas ter sprake komt. Misschien hebben ze toch geprobeerd om hun gevoelens te negeren voor jou en je kindje..

Deel Deze Pagina