Aggy ik denk dat het door de crash komt. Mijn eigen topic was ook gesloten door de crash. Ja Shaida wie weet. Ben iig blij een vriendin ( be) heeft me ook gezegd de naam mooi te vinden.
hmm waar is iedereen toch?? Ik was idd ook opzoek naar de oude topic, maar alle recente berichten zijn weg. Was ook benieuwd hoe het met Loki is?
Lieve meiden, Mijn excuses dat ik jullie zo drastisch verwaarloos. Volgende week heb ik vakantie en ga ik het helemaal goedmaken. Ik heb het onwijs druk gehad, en ben erg moe! Vandaag een studiedag gehad en nu eindelijk weekend en vakantie! Ben er echt onwijs aan toe. Verder gaat alles goed. Liefs
ik ben er ook weinig geweest, veel gewerkt afgelopen dagen en volgende week moet ik ook best veel. Morgen ook de hele dag. En mn broertje is terug gekomen uit Nieuw-Zeeland vanaf juli is hij daar geweest. We hebben hem van het vliegveld gehaald en feestje gevierd. Khad hem best gemist. Verder ook weinig nieuws.. vandaag vrij gehad en moest thuis vanalles doen heel veel boodschappen, opruimen etc.. heb de baby vandaag amper tot niet gevoeld terwijl ik hem/haar andere dagen heel vaak voel. Toch zo ff rustig gaan liggen dan voel ik vast wel weer wat. Morgen vroeg op dus ga zo lekker slapen. Trusten en fijn weekend allemaal!
Gelukkig dat iedereen er nog is! Hier ook alles goed. Voel mn kleintje weer volop en zie soms zelfs mn buik bewegen! Gaan vanmiddag even een kamertje bekijken van MP ben benieuwd of het wat is. Fijn weekend allemaal en lekker uitrusten!
Leuk Aggy dat jullie een kamertje gaan bekijken! Hopelijk is het wat! Heerlijk he je kindje zo voelen bewegen! Ik voel haar nu ook regelmatig! Nu niet alleen op momenten dat het rustig is maar ook gewoon op het werk! Zo leuk! Luca. Fijn dat je broer weer thuis is. Mijn zus is ook twee jaar in het buitenland geweest en ik ben ook zo blij dat ze nu weer gewoon hier woont! Elif. Waar blijft je buikfoto? Wat vervelend trouwens dat je ouders het niet eens zijn met de naam. Maar daar gaan zij niet over! Jullie moeten beslissen. Maar het is niet leuk om te horen. Wij zijn nog helemaal niet uit de naam. We vinden het erg lastig. Hier mijn grote buik van een week geleden! Bekijk bijlage 101461
@ aggy: ooh leuk, kamertje kijken!! hopen dat het wat is! @ liedje: wow jouw buik is ook al best groot. Lastig he, namen? het moet leuk wezen, maar ik vind er niks aan! twijfel toch bij elke naam.. ennuhh.. 2 jaar is wel ff wat anders dan 3 maand! snap dat je blij bent dat ze nu weer hier is! hoe is het met de rest? nog nieuwtjes? nog naar de vk geweest? Vincents oom is nu hier om het kamertje te behangen leukleuk!! dacht dat ie morgen kwam, maar vanavond vind ik alleen maar fijner! hadden toch geen plannen! Als hij klaar is kunnen we eind volgende week misschien sausen want dan heb ik meer vrij. En dan over 2 weken inrichten! joehoe!! altijd het leukste natuurlijk! fijne avond!
Hee meiden! ook ik ben hier de laatste tijd weinig geweest... Sorry... @ Liedje: Mooie buikfoto hoor @ Aggy: En, hoe was het kamertje? Zijn jullie geslaagd? Of moeten jullie nog even verder zoeken? @ Familie die weer terug thuis is: Wat superfijn! Ik vind het altijd echt heel moeilijk als familie van huis is! Fijn dat ze weer veilig thuis zijn! @ Luca: Wat fijn dat gisteren het kamertje van Luca behangen is! Schiet dat ook mooi op, komt het inrichten en aankleden van zijn kamer alweer dichterbij, altijd leuk!! @ Elif: Lijkt me echt ontzettend moeilijk als je ouders het niet eens zijn met de naam! Jullie zijn er heel erg blij mee, en als een huis staan achter de naam! Maar dan is het wel moeilijk als je ouders het niet volledig eens zijn met de naam... Succes! @ volgens mij ben ik iets en iemand vergeten... Sorry...
Ik zou ook nog foto's erop zetten van de babykamer (hele tijd geleden al aan jullie beloofd ) Bij dezen: De muurschildering met Simba en Nala: Bekijk bijlage 101620
Super leuk kamertje Ananas! Liedje, wat weer een mooie buikfoto, zal hieronder ook even eentje plaatsen van vandaag! Wij zijn geslaagd met het kamertje! Goede zaken gedaan. Het is er eentje van de Vroomshoop, wit met donkerbruin zeg maar. Zag er nog heel goed uit en nog niet heel oud dus hebben goede handel gedaan. Vrijdag haalt mn man hem op en kunnen we los! Zin in!
@ Kamertje: Dank jullie wel!! @ Aggy: Jou buikje begint nu ook echt wel groter te worden Leuk hoor Echt een verschil ook met de vorige foto's!! Super dat het kamertje leuk was En dat jullie het vrijdag gaan ophalen! @ Vk: Daar gaan we donderdag weer heen! En jullie? Ook binnenkort weer afspraken staan?
Aggy. Je buik wordt steeds groter! Mooi hoor! Leuk dat je een kamertje hebt gevonden. Ik ben heel benieuwd! Ananas. Ik ga ook volgende week ook weer naar de vk. Ik vind die controles echt heel saai en nietszeggend. Jullie? Het hartje luisteren kan ik thuis ook, en ik voel het al dagelijks. Het ontwerp voor ons geboortekaartje is nu helemaal klaar inclusief gedichtje en tekst. Heel mooi geworden. Nu alleen de naam nog. Ik vind dat zo lastig. Ik zit te twijfelen om een topic erover te starten. We hebben wel wat namen maar geen één naam waar we beiden helemaal gek van zijn. Verder heb ik een positiejas bij de wehkamp besteld. Ik was het niet van plan maar mn winterjas gaat al niet meer goed dicht. En ik moet nog wel tot februari. Kopen jullie er ook 1?