Hallo Ladies! Hier ben ik weer! Lolieken, wat vervelend zeg van je suiker! Had je dat bij je vorige zw ook? Mooi dat je verder wel lekker geniet van alles maar dit is wel weer een domper natuurlijk! Liedjepiedje, ik heb nog geen jas. Ik heb vorig jaar een aardig wijde jas van mn zus gekregen, hoop dat ik die nog een hele tijd aan kan. Ananas, vandaag de "grote" dag! Joehoe! Veel plezier! Shaida, blijft altijd erg spannend de 20 weken echo. Maar gaat goed komen meid! en wanneer je je beebje voelt is bij iedereen heel verschillend. Ik voelde het met 18 weken al wel duidelijk. Luca, dat je buik veel dikker is...scheit aan hebben hoor. het is ten eerste je tweede dan gaat het toch altijd sneller en ten tweede kun je er toch trots op zijn. Het is idd alleen wat drukker voor je nu met al een kleine. Elif, nou wat weer aardig mensen daar in het zkh! Namen, vind het een drama! Mijn man is er wel uit zegt ie maar ik? Blijf twijfelen maar kom ook niks mooiers tegen. Zucht....Ga zo even naar je topic kijken liedje. Verder gaat ie hier wel goed. Heb nu vakantie van mijn werk en dat vind ik erg fijn! Morgen nog even naar school en dan echt vrij! Onze uk was aardig rustig de afgelopen dagen dus maakte me wel wat ongerust maar vandaag voel ik m al weer volop! Merk dat ik wat meer last van mn bekken krijg bij het lopen. Heb wat oefeningen gekregen bij de fitness en anders maar even naar de ceasar. Volgende week ook weer controle bij de vk.
ohw lees net op hyves dat een van 2 zwangere bevallen is. it's a boy alleen naam staat er (nog) niet bij vermeld. Nu erg spannend hoe die zal heten.. please niks met R....
Vorige keer zat ik op het randje en met een dieet waren mijn waardes perfect. Ze hebben het ook maar ontdekt toen ik bijna moest bevallen en ons dochtertje had een normaal gewicht zonder gevolgen. Deze keer is het erger denk ik. Maar normaal gaat ons kindje er geen last van hebben. Het is potentieel gevaarlijk maar mijn suiker is niet torenhoog hij zakt alleen niet goed. Ach, meiden als ons kindje maar gezond is maar het is wél balen jah. Want ik krijg tegenwoordig véél honger en als alles dan zo beperkt is dan ga je met honger van tafel.
Je gaat inderdaad meer eten. Ik wel, heb net 3 borden warm eten op. Niet normaal meer! Zie de weegschaal ook steeds meer naar rechts uitslaan. Hmmm moet toch ook iets minder gaan snoepen denk! Hebben jullie dat ook? Zijn jullie al veel aangekomen?
Hier met 26 weken 7,5 kg bijgekomen. En mijn buikomtrek 105 cm Ik kan nu tijdelijk niet meer zoveel eten hij duwt ertegen Dus meerdere kleine porties Shaida hoop dat het niet jullie naam is en ben benieuwd wat het is hihi Lolieken wees voorzichtig met jezelf
tweede is inmiddels ook al bevallen van een meid.. van wie we het hebben gehoord .. wist niet exact wat de naam was.. maar het lijkt wel erg veel op onze meisjesnaam ben nu hier heel erg aan het stressen.. ohw dit waren echt de laatste twee voor ons van de 12 zwangere dit jaar... 't is toch niet te geloven.. van de jongen weten we nog steeds niet hoe die heet... please meiden duimen jullie mee dat het niet onze namen zijn
@ shaida: lijken ze echt zo veel op elkaar? zolang het niet hetzelfde is.. maar ja je baalt toch, zou ik ook doen.. @ lolieken: misschien had ik die suiker moeten hebben ik eet en snoep veelste veel! ik sta er versteld van, weeg 60kg dus maar 3kg aangekomen! terwijl ik het niet kan geloven, volgens mij moet het meer zijn... net late dienst gehad, ben bekaf nu ga zo heerlijk slapen!
Ik ga mij zo meteen ook eens wegen. Ik hoooooop dat het meevalt. Voel me niet bepaald dikker maar ja. Gisteren stond mijn suiker weer perfect! Ik ga hem zo meteen meten en dan zal ie weer veel te hoog zijn voor "s' ochtends". Brr. Ik was al wel héél blij gisteren ik begreep het niet. Ik had zo'n honger dat ik echt goed gegeten heb. Heb als dessert een volle yohurt gegeten met pure chocoladestukjes. Daarna ook nog iets maar ben al vergeten wat. In ieder geval ik was stout geweest. Meet ik hem is ie gewoon super goed. Begrijpen wie begrijpen kan. Mss wil mijn lichaam gewoon eten, eten, eten want als ik niet genoeg eet volgens mijn hongergevoel staat die vrij hoog en zakt niet goed. Maar als ik dat tegen de "diabetiloog" zeg (zelf verzonnen woord ) dan gaat ze eens goed lachen denk ik.
Hee meiden!! Ben ik weer!! Gisteren echt een magische dag gehad Was echt supermooi! Toch heel bijzonder dat je bij een geregistreerd partnerschap al gewoon 'ja' zegt, je getuigen erbij hebt en de huwelijkse voorwaarden enzo aant regelen bent! Was echt top Onwijs leuke dag gehad Na het ger. part. zijn we met alle getuigen en ouders wat lekkers wezen eten + drinken. En gisteravond zijn we met onze ouders uit eten geweest!! Was echt zoo leuk! Aan de ene kant hadden we wel zoiets van: Was het niet speciaal geweest om ook onze broers en zussen + aanhang erbij te hebbben? Maar omdat we over een jaar of 3-4 nog willen trouwen denken we allebei dat we achteraf echt zoiets hebben van: Wat super dat we het eerst zo klein hadden en daarna een topfeest Was helemaal geweldig gisteren! Ben nog niet fit, al voel ik me veel beter dan gisteren! Heb de longen uit mijn lijf gehoest. Helemaal last van de banden in mijn buik, zooo, wist niet dat ik die allemaal had hoor Ik zou vanmorgen naar de ha omdat ik het gevoel had dat ik weer een bronchitis had, maar voele me vanmorgen wel weer goed. Wacht dus het weekend even af met alle medicijnen die ik heb Maar nu genoeg over mij @ Shaida: Wat spannend!! Hier ook nog 2 voor ons die wij kennen, maar dat is geen familie oid. Dus mochten die dezelfde naam hebben, dan is het jammer maar wij veranderen hem niet meer. Maar snap, dat als het zo dichtbij is, dat je dan echt bang bent voor dezelfde naam! En dan zou ik hem ook nog veranderen denk ik, en zou zo onwijs balen! Ik duim met je mee voor jullie! @ Aankomen: Nog niks, nog steeds -2 kg. Sta er versteld van en ga het vanmiddag ook aan de vk voorleggen. Ook nu ik weer ziek ben, ik weet van mezelf dat ik van al dat hoesten altijd veel afval, omdat ik nu ook weinig eetlust heb. Maar die reserve heb ik momenteel nou niet echt... @ Aggy: Heerlijk dat je vakantie hebt! Lekker van genieten, na vandaag dan @ Lolieken: Wat balen zeg... Zou dat echt zoo moeilijk vinden van het dieet... Dat is echt niks voor mij... @ Elif: Hier gisteren ook gezondigd Voelde me ook wel erg schuldig hoor... Had zoooo zin in rundercarpaccio, heb heb het genomen... Dacht toen: het is vandaag een bijzondere dag en 1 keer zondigen mag wel. Maar voelde toch niet zo fijn tegenover beebje!! Verder moet ik hier wel weer op het eten gaan letten. Gebruik nu veel meer medicijnen (voor benauwdheid), en voor al het slijm "op te lossen" drink ik best veel cola. Dat lost zo lekker op! Maar het is natuurlijk niet goed. En thee met 2-3 klontjes suiker om de keel te smeren. Ooh, slecht... Dan ben je echt 24 weken zo goed bezig! En dan baaaaaaaaaam 1 week, alles weg... @ Liedje: Zijn je man en jij al uit de naam? Heeft je topic jullie geholpen?? Niks zeggen over de naam hoor! Maar was gewoon benieuwd
@ Lolieken: Whahaha, die suiker van jou is echt bizar Maar wel fijn toch! Heb je ook niet ineens een hoge waarde ertussen staan Maar vreemd is het wel zeg... Succes!
Ananas lieverd van harte gefeliciteerd Nou het is toch weer een hele stap Over zondigen volgens mij doen we het allemaal wel ff hihih. Als we het maar niet te vaak doen. En idd met jouw medicijnen tja dan gebruik je iets wat de slijm helpt maar ja En honing weet niet of dit mag ,maar dat maakt ook slijm los. Voor in de thee evt?? En nog niks bijgekomen wil je van mij 7,5 kg. Maar was heel goed/ normaal zei de gyn dus we zullen het maar geloven dan. Nog 1 week tot de 3D echo zoooooooooooo benieuwd hihi. Zwaait ff naar Aggy , want zie je bent ook in het topic
@ Elif: Naja, die medicijnen zijn er alleen voor zodat ik genoeg zuurstof binnen krijg, en om onststekingen te remmen... Gebruik het het liefste zo min mogelijk (begin er ook erg van te trillen) maar het gaat niet anders momenteel. Dan lig ik te hijgen en te piepen... Ik drink cola om het slijm op te lossen. Dat werkt echt stukken beter dan honing... Honing verzacht daarentegen wel superlekker Naja, Voel me gewoon wel schuldig... Maar aan de andere kant: Beebje heeft meer last van mijn benauwdheid dan van de medicatie, dus dat houdt ik wel constant in mijn achterhoofd Enne, 3D4D echo, wij hier nog 2 weken en 4 daagjes wachten! Ik heb er ook onwijs veel zin in
Elif, haha ik kijk daar nooit naar joh. Zie dat ik nu alleen ben. Ik ben ook al 6 aangekomen hoor! Snap ik niks van. En jij bent verder dan ik! Ananas, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en je weer wat beter voelt. Blijft vervelend tijdens je zw.
@ananas gefeliciteerd,fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad. @gewicht, by iedere controle word ik gewogen. met 5 maanden ben ik nu 5 kilo aangekomen. @namen,was gister helemaal in de stress vanwege dat meisjesnaam. ik moest het gewoon zeker weten. ik heb best wel laat ee nicht van me gebeld. wist zeker dat zy het wel zou weten. kindje heet chiara. qua schrijfwijze lijkt het helemaal niet op die van ons. qua klank een beetje.maar had me al voorgenomen,dat als het niet exact hetzelfde was dat wij toch by ons naam zouden blyven. jongensnaam weten we nog steeds niet. @buikje,gister heeft ramon voor het eerst baby gevoeld. ipv plofjes worden het nu tikjes.
Aaaaaaah Shaida wat lief zeg En het word steeds leuker hihihi straks voelt hij hem echt draaien , Mustafa zit altijd van oooh daar ligt zijn hoofd en daar zijn kontje
@ shaida: haha dat je gebeld hebt, ben je nu wat zorgelozer? ik denk dat ik jullie naam dan weet gut wel toevallig he, dat net die ene dan een naam heeft die zoveel op jullie lijkt. Terwijl het denk ik dan geen naam is die heel vaak voorkomt. @ zondigen: ik drink heeeel veel cola, ik ben gewoon versl4aafd volgens mij! soms dan ga ik extra een blikje koud coca cola halen mmm... zo lekker! @ ananas: wat super dat je zo'n geweldige dag gehad hebt!!! fijn hoor! lekker genoten dat is heel belangrijk! wegen: doen ze bij ons niet! soms de 1e afspraak ma dit keer bij mij ook niet gedaan. Dus eigenlijk nooit. Nou nog 1 dag werken (zaterdag) dan heb ik 40uur gemaakt in 8 dagen. Vandaag was ik vrij en moest ik boodschappen doen, shirtjes en sokken halen etc..etc... en straks nog ff op h&m shoppen denk ik.. alles moet dan in die ene dag! laatst na het werk maar gauw n beetje aan het huis gedaan, en straks nog Yaniek douchen en naar bed brengen en aan de was. Morgen hebben we de hele dag personeelsdag. Van 8u-21u!!! Yaniek gaat logeren, pfff hoop maar dat ik het volhou! en vlg week meer vrij gelukkig! ik hoop dat we dan aan het sausen kunnen van de babykamer. Zou wel leuk zijn eindelijk! het word is krap al die meubeltjes bij ons op de kamers.. Ik weet niet wanneer ik jullie weer spreek hier maar dus drukke dagen hiero! daarna lees ik wel even bij! Daaag!