We klimmen weer op de roze wolk.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door liedjepiedje, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ananas, wauw meid proficiat! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Echt bijzonder... Dikke knuffels!!

Ja en die suiker is heel vreemd. Was vanmorgen vergeten hem te meten nadat ik het hier melden. Nu moest ik met mijn oma weg. Ik weet het meiden het is so so so wrong maar ik ging met haar een koffie drinken en daar kreeg je heeeeerlijke koekjes bij. Ik dacht wtf ik eet eentje en het werden er drie! ... Koekjes dat is echt pure suiker. Kom ik thuis dacht nu wil ik het wel even weten. Meet ik hem is hij zelfs aan de lage kant! Begrijpen wie begrijpen kan hoor.

Ik vraag me af of ik meer moet spreiden qua eten ofzo. Want nu eet ik dus best veel suiker en toch is ie goed. Maar soms vergeet ik lang niet te eten en dan is ie juist niet zo snel gezakt.

Ik ga het eens vragen aan mijn gynaecoloog. Maar ik HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP dat het zo verder gaat want dan ben ik een happy person!

Hij is nogthans echt niet goed geweest. Zoals ik al zei hij zakte zo barslecht.

We zullen zien...

Seg meiden hebben jullie soms ook dagen dat de kleine rustiger is of zelfs dagen na elkaar? Dit is nu dag twee dag ik ons kindje wel voel hoor maar niet zo vaak als de dagen ervoor.

2. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Lolieken. ik heb dat nu ook een paar dagen gehad. Maar vandaag was ze weer volop aanwezig. En voelde ik het zelfs tegen mn elleboog aan die op mn buik rustte...

3. luca84

luca84 Niet meer actief

bij mij ook al een paar dagen zeeeer rustig.. kga me gelijk schuldig voelen dat ik me te druk gemaakt heb.. en dan ben ik bang dat ik onze kleine wat aan doe.. maar dat kan toch nie?

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier ook hetzelfde.
    De ene dag meer als de andere.
    Ligt er ook aan of hij/ zij meer of minder slaapt denk ik:)
    xxx

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Nu gaat mijn buik weer op en neer. Best vervelend dat de onzekerheid toch blijft als het eens een dag of twee stiller is. :) Ik ben altijd zo ontzettend blij als het "feest" is in mijn buik. Zoals nu dus. Weer een geruste mama. :)

Bedankt voor jullie antwoorden meiden... :)

Langs de ene kant wil ik echt nog wel even zwanger zijn. Zoals ik al zei kan ik echt genieten en denk ik dat ik het ontzettend ga missen langs de andere kant is het verlangen ook zo groot omdat kleine mensje in onze armen te houden dat ga ik eindelijk een "oef" gevoel hebben denk ik. Te bedenken dat het dan pas begint. :D Maar toch...

6. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Bij ons wegen ze ook niet, alleen als ze denken dat het de spuigaten uitloopt!

Luca, wat ben je een druk baasje zeg. Ik wordt al moe als ik dat allemaal lees!:D Denk je wel om jezelf meid?

Lolieken, wel raar dat het zo onberekenbaar is he? Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.

Shaida, mooi dat je man het ook heeft gevoelt, ik vond het weer een heel speciaal moment.

Bij mij was uk altijd heel druk maar nu last ie ook wel eens rustdagen in merk ik. Dat maakte mij ook heel onzeker maar als ik m dan een dag weer volop voel vertrouw ik het wel weer.

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb even op de weegschaal gestaan. Ik ben 6 kilo aangekomen. Echt al veel. Ik was er al wel bang voor... Ik groei gewoon erg hard...

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Maar dan gaan we dus wel gelijk op! :D

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liedjepiedje heel normaal hoor.
    Niet te druk maken daarover ;)
    Was met 24 weken ook 7 kg bijgekomen hoor:)

10. luca84

luca84 Niet meer actief

dan valt die 3 kg bij mij nog mee. Personeelsdagje was leuk en gezellig maar ben bekaf heb de hele nacht niet geslapen want vincent was pas laat thuis en yaniek dacht om half 3 dat het ochtend was, toen hij om half5 eindelijk sliep begon vincent te snurken! vreselijk wat n nacht!!!! morgen nog werken en dan is mn drukke weekje voorbij. Maar vannacht de hele nacht door wel de baby gevoeld en vandaag overdag ook heel veel! dus daar wel heel blij om!

trusten, lees morge ff bij!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat gesnurk heh Luca afschuwelijk!!!
    Hoop dat je vannacht wat beter hebt geslapen:)
    xxx

12. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hee meiden!!

Ben ik weer:p

@ Shaida: Wat fijn dat jullie beebje zo goed voelen:D

@ Aankomen: Hier dus nog niets... Volgens de vk geen probleem. Mijn baarmoeder groeit goed, ent kindje doet het ook goed. Dus geen zorgen zei ze:)

@ Hier momenteel ook een snurker terwijl hij anders nooit snurkt!! Achja, t hoort erbij!

@ Hier: Ben net terug van 3 dagen kuuroord! Dat had mijn mannetje allemaal geregeld:D Heb zelfs een zwangerschapsmassage van hem gehad:D Zo gaaf, zo lief:D Echt topdagen!
    Gister zijn we ook nog naar de musical Petticoat geweest! Waauw, wat een gave feelgoodmusical!! T was helemaal top:D

Verder nog niet helemaal fit en veel last gehad van hartkloppingen... Heb contact gehad met de cardioloog en moet dinsdag voor extra controle komen. Voor ECG en bloeddruk etc.

Verder controle gehad bij de vk donderdag: Alles goed!

Fijne avond meiden!!

xxx

Ps. Hoop echt dat ik op iedereen heb gereageerd...Kan zo moeilijk wat onthouden momenteel...

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Over dat onthouden. Hebben jullie ook zoveel gaten in jullie geheugen?? :) Ik ENORM. Soms denk ik echt ben ik nu helemaal dement aan het worden ofzo. Maar ik vergeet dezer dagen dus ontzettend veel. :)

14. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Hier ook veel gaten hoor Lolieken en doe soms echt de raarste dingen. Ach ja zal er wel bij horen.:D

15. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ananas. Wat heerlijk een kuuroord! En Petticoat.. ik ben jaloers op je ;) Dat lijkt me ook zo'n gave musical...
    Wel naar dat je nu zo'n last hebt van hartkloppingen, dat maakt je denk ik best angstig. Ik hoop dat het vanaf nu gewoon wegblijft.

Lolieken. Bij mij valt het tot nu toe nog wel mee. Het is me in ieder geval nog niet opgevallen.

Wij hebben gisteren een badje met thermometer en navulpompjes van het merk bebe-jou gekocht met badstandaard. Hij is nog heel erg mooi. Hij stond op dit forum te koop.
    En van de week hele leuke stofjes gekocht. Mn zus gaat daar kruikenzakken van maken en een dekbedhoesje voor in de wagen. Heel leuk. Ik doe er wel gewoon een dekentje in, ipv een dekbedje. Dat schijnt beter te zijn.

We hebben nu wel alle grote dingen in huis. Een box schaffen we pas na de geboorte aan omdat het gewoon echt niet in onze woonkamer past dus daar moeten we nog wat op verzinnen.
    Verder heb ik al best veel rompertjes van mn schoonzus. En een paar gekregen. Verder heb ik nu zelf 1 roze pakje gekocht en een onwijs schattig warm vestje wat ik als jasje doe voor in de wagen.
    We moeten nu alleen nog wat hydrofiel doeken en wat kleertjes maar daar ga ik niet teveel van kopen.
    Wanneer gaan jullie alles een keer wassen?

Fijne zondag allemaal!

16. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Trouwens... ik heb wel veel last van (nare) dromen! Echt heel vaak.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    liedjepiedje heel normaal helaas:(
    Gelukkig is het hier weer tijdelijk weg, maar droomde ook de akeligste dromen brr.
    Hopelijk is het ook weer snel bij jou weg.

18. luca84

luca84 Niet meer actief

@ liedjepietje: jouw banner staat op 13 weken?huh???

ik was alles in mn verlof anders heb ik niet het idee meer dat het echt fris is. Alles met neutral, aangezien wij allebei n allergische huid hebben. En altijd het beste voor de babyhuid.
    Hydrofielluiers hebben we nog iets van 25 van, maar niet zo mooi wit meer natuurlijk.. pff verder nog wat eerste kleertjes enzo wil op de jongegezinnenbeurs daarvoor kijken en anders bestel ik bij prenatal een paar pakjes van nijntje dat kan voor beide geslachten wel.

@ ananas: waaauuuuwww wat onwijs lief van je man!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Luca dat is 23, maar deze banners hebben vaker onduidelijke getallen ;)

20. Shaida

Shaida Bekend lid

23 dec 2009
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey meiden, ff snel een berichtje via mobiel.
    ik zal de komende week minder online zijn. ben een weekje vakantie aan het vieren bij myn ouders in het zuiden.

hoe is het met jullie allemaal? hier erg spannend morgen 20 wk echo om930 in umc. ben nu al aan het duimen,hopen en bidden. ene kant leuk om beebje weer te zien. andere kant dat medische gedeelte vind ik zo eng. morgen dit tijdsip weten we het..pfff
    ik laat het jullie wel weten na de echo..

knuffel van moi

Deel Deze Pagina