Shaida ben je bij mij in de buurt dan Mag ik vragen waar je in het zuiden bent? Mijn buik met morgen 27 weken
Mooie ronde buik Elif!! Mijn buik is bij mn navel een beetje plat... Oww ik hoop dat mijn dromen ook snel verdwijnen. Shaida. Spannend morgen! Het komt vast goed. Ik kan pas eind van de middag weer op het forum dus ik ben benieuwd! Luca. De getallen zijn inderdaad erg onduidelijk. Maar de andere getallen kloppen wel. Leuk dat je naar de jonge gezinnenbeurs gaat. Ik heb er ook nog over negedacht maar ga denk ik toch maar niet. Mijn man is van de week weg voor zijn werk. Het lijkt wel dat ik het moeilijker vindt nu ik zwanger ben. Ik zit zelf ook niet zo lekker in mn vel en hij heeft zelf veel stress w.b. zijn werk en dat neem ik ook een beetje over. Dus slepen jullie me er deze week doorheen? Liefs...
Ik heb/ had dat ook bij de navel liedjepiedje dat hij wat platter is/was. Maar de kleine was ertegen aan het duwen en toen was ie boller hahah
@Elif, haha nee niet zover in het zuiden. Mijn ouders wonen in Eindhoven. Ik ben nu weer voor een nachtje thuis in Utrecht ivm de echo. als alles goed is dan ga ik morgen weer terug en blijf ik er de rest van de week. @Liedje, dank je. Ik bericht het hier zodra ik kans heb. @Luca, jonggezinnen beurs wat leuk. Hoop dat je veel inspiratie kunt doen. @here.. alles al klaar gezet voor morgen. Vandaag zijn we nogmaals naar onze ledikant wezen kijken. Wit is echt wit. We twijfelde er toch aan.. voor de rest weer shit met schoonfamilie. Jullie weten wel wat voor ellende we hebben gehad met mijn schoonmoeder na mijn 2e miskraam. Uiteindelijk hebben we een afkoelingsperiode van bijna half jaar gehad. Zagen haar alleen maar op verjaardagen enzo. par weken geleden wilde ze weer een gesprek..jaja 1ste kleinkind op komst... dat vond ik niet erg. Afgelopen weekend Ramon zover gekregen om weer eens op de koffie te gaan.. Ales ging redelijk goed. maar dan maakte ze toch weer bepaalde opmerkingen.. waarvan ik dacht... mens mens mens toch?? ik kreeg het advies mee dat ik maar niet te lang moet wachten met een tweede kind. Ramon en ik keken elkaar echt aan.. laten we nou eerst met eentje beginnen.. Maar goed daar stoorde ik me niet zo aan. Tweede opmerking was nadat Ramon zei dat dit onze derde zwangerschap eigenlijk was.. Haar reactie "nouh eigenlijk 2"waaruit ze wederom laat blijken dat zij de 2e mk niet als een mk/zs ziet. Ik snap niet dat als je probeert te verzoenen met iemand dat je doodleuk dezelfde dingen nogmaals gaat herhalen.. dan ben je echt dom.. Los daarvan vind ik het wel kwetsend. Ohw ja 3e opmerking ze hoopte dat haar kleinkind ook zo'n unieke naam zou krijgen als dat zij haar zoon heeft gegeven. Dan heeft ze het niet over de roepnaam maar over zijn officiele naam. kreeg echt de neiging om te kotsen. k probeer echt om de zaken tussen R en zijn familie te herstellen. maar 1 zij verprutsen het iedere keer weer zelf en 2 ik kan R ook geen ongelijk geven ..pff. Sorry meiden barst hier even los. Kan het ook bij R doen maar wil hem niet beinvloeden.. heb het gevoel dat ik dan aan het stoken ben.
Shaida het lijken wel mijn ouders maar dan helemaal andersom met hun opmerkingen. En ik weet precies hoe je je ergert! Moeilijk is het soms toch allemaal heh. Hier kregen we de opmerking toen we zeiden als de kleine 1 jaar is willen we voor een 2e. Oooooooooooooh wacht eerst maar eens af enz, maar dat het hier niet vanzelf zal gaan tja dat weten jullie, zij weten dat het via het zh moet , maar niet het kidgedeelte. Soms kunnen mensen toch grrrrrrr. 1 wijze les meid, mensen leren toch niet echt. Hier na 4,5 jaar nog steeds niet. heel veel sterkte xx
Luca, ga misschien ook wel naar de jonge gezinnenbeurs, even afwachten hoe ik me voel. Lijkt me wel erg leuk! Elif, mooie buik! Shaida, spannend vandaag! Ben er benieuwd! Wat naar dat je schoonmoeder nog steeds niet begrijpt hoe ze reageert. Lijkt me erg frustrerend! @hier, gisteren mijn moeder en zus op bezoek gehad. Hadden zakken vol spul meegenomen. Nou zou je zeggen goh wat aardig en leuk. Vind ik natuurlijk ook maar ik wil niet alles hebben wat al minstens 3x gebuikt is. Alles wordt nu hier maar gedumpt, zo van kunnen jullie nu mooi gebruiken. Zucht...weet niet of jullie mijn probleem begrijpen maar tis nu ook ons eerste kindje en dan wil je toch ook graag wat nieuwe, niet verwassen/gebruikte/zonder vlekken, dingen kopen? Wij leven heel anders dan mijn ouders en zus omdat zij wat minder te besteden hebben, en dus lopen onze opvattingen dan niet helemaal hetzelfde. Wil absoluut niet ondankbaar zijn en waardeer het heel erg maar ben zo bang dat ik ze dan tegen het hoofd stoot. Dat frustreerd wel eens zeg maar. Sorry maar moest het even kwijt. Gisteren weer bij de vk geweest en alles was weer tip top!
Hey meiden, ben weer terug.. alles was goed beebje groeide goed, geen gekke dingen te constateren. en het wordt voor ons blauw!! het was overduidelijk een zoontje volgens de arts hihi @geslacht,moet nu toch wel wennen aan het idee. heb nooit een voorgevoel gehad ofzo. allebei kon en nu weet ik zeker dat het een jongentje is.. lastig om het roze idee lost te laten lijkt het wel.. @Aggy, nouh zei het net tegen R ben eigenlijk wel blij dat het een jongentje is. We hadden van andere al te horen gekregen dat ze genoeg spulletjes hadden voor als het een meid zou worden. k kan heel lastig nee zeggen. Ben bang dat ze me verwaand vinden. maar denk ook zoals jij. @Elif, jammer dat jij het met je eigen ouders hebt. Door mijn sm ben ik juist blij dat mijn moeder er heel anders mee om gaat. Ze laten ons ook meer in ons waarde. Blijven op de achtergrond, helpen mee waar ze kunnen. @beebje voelen, mijn placenta ligt voorop. Dus dat verklaart waarom ik beebje niet zo goed voel. Jammer maar ben blij dat k het weet. Hoef ik me niet te gaan stressen.
O super meid! Blij dat alles goed is! Ik meende dat jullie het ook niet wilden weten! Maar in ieder geval een hele geruststelling dat je beebje het goed doet! En ook fijn dat ik niet de enige ben die zo denkt!
Shaida. Wat heerlijk om te horen dat bij jou ook alles goed was... Fijn zeg! En een jongetje! Leuk! Ik moest er in het begin ook wel aan wennen hoor! Oww wat knap dat jij rustig kan blijven bij je sch.m. Ow ik zou gek worden als ze zulke opmerkingen maken! Ik vind dat echt heftig en gewoon gemeen! Sterkte ermee. Ik zou in ieder geval niet te close worden want ik denk dat je daar niet gelukkig van wordt. Zeker niet nu je zwanger bent! Aggy. Fijn dat bij de vk ook alles goed was. Ik mag donderdag weer! Lastig dat je zoveel hebt gekregen waar je niet zo´n behoefte aan hebt! Ik heb ook veel gekregen, maar ik heb het uitgezocht en geef het grootste gedeelte gewoon weer terug omdat ik het niet meer mooi vindt of niet mijn smaak is. Ik kan het wel aan gaan nemen maar dan ligt mn kast vol met spullen die ik ons kindje toch niet aan laat trekken... Gisterenavond heb ik ons kindje weer super zien bewegen! Het is zo´n mooi gezicht. Het is telkens maar een paar seconden maar zo leuk! Gisteren had ik best wel last van een dip. Ik heb mn man gebeld en even flink uitgehuild... Ik had dat zo nodig. Het slaat nergens op want er eigenlijk niet veel aan de hand. Gewoon last van hormonen denk ik. Ik voelde me echt opgelucht nadat ik met hem had gesproken.
Shaida wat geweldig dat alles goed is en een Jongen!!!!!!!! Ook blauw voor jullie Ah je bent het roze zo vergeten hoor, wij dachten wel echt een meid en waren er zo aan gewend komt goed Geniet er heerlijk van! Liedjepiedje door hormonen kun je je zo anders voelen. Maakt ook niks als je je man dan ff belt Zeer zeker doen xx
@ shaida: super dat alles goed was! en een zoontje is echt geweldig super leuk! ik kan het weten! wil er best nog een! maar goed dat roze spul en dat getut wat je met n meisje weer meer kunt lijkt me voor de verandering ook helemaal super. Wil best graag nu n meisje maar volgens mij zag ik ook n piemeltje. Al ging het alleen maar om de namen, heb ik liever n meisje omdat we maar niet op de jongensnaam komen. Hebben jullie al n jongensnaam? Wat balen dat je zo'n domme schoonmoeder hebt, en ik vind het niet normaal dat zij dat zegt. Echt niet. Lekker ene oor in en andere uit laten. Het is jullie leven jullie bepalen het. Maar begrijp dat je het er wel moeilijk mee hebt. @ aggy: gewoon lekker nieuw spul kopen! ik snap dat je niet allemaal 2e handse spulletjes wil gebruiken! en hopen dat ze er niet naar vragen @ elif: mooi buikkie meid! @ liedje: af en toe kan dat zo fijn zijn om lekker te brullen.. fijn dat je man je dan zo steunt.. het is niet fijn natuurlijk dat ie weg is. Hoop dat je je gauw weer vrolijker voelt! Hier vorige week een onwijs drukke werkweek gehad.. nu lekker 3 daagjes vrij! echt aan toe! we hebben gisteravond de eerste laag saus op de muren en plafond gedaan van de babykamer hadden we de pech dat de ketel gelekt heeft en vanochtend kwam ik er achter toen ik ineens zag dat er vlekken op het plafond en de muren zat... gelukkig was het nog maar de 1e laag met allemaal restjes wit.. de goeie laag moet er nog op. Beter nu dan dat het klaar was. Hopelijk wil Vincent vrijdag de 2e laag er op doen, dan heb ik late dienst en dus moet hij toch thuis blijven. Kan merken dat mijn buik behoorlijk in de weg komt te zitten jullie ook? vandaag veel zwitsal produkten gekocht, 2e halve prijs bij de kruidvat. En n nieuw peuterdekbed, piama voor Yaniek etc..etc.. was uiteindelijk wel heel veel geld kwijt.. schrok net wel toen ik in mn portomonnee keek. Nog ma 15,- van de 150,- nou ga ik zo lekker slapen, daaag!
@ Shaida: Wat super van je goede echo Helemaal blij voor jullie!!! En blauw, wat leuk!! Geniet maar lekker van de komende dagen bij familie! Wat een rotstreek trouwens van je schoonfamilie Knap van je dat je er zo rustig onder blijft. Dat lukt me hier niet als het over familie gaat... @ Liedje: Wat herkenbaar! Ik sta soms ook zomaar onwijs te huilen waarna ik denk: Was het nou zó erg?! Maar op het moment zelf voelt dat wel zo erg @ Elif: Mooie buik hoor @ Luca: Hier ook een "in-de-weg" buik. Kom overal klem te zitten tegenwoordig Tussen deuren, mensen, als ik denk dat ik ergens nog wel tussendoor kan Heel grappig! Maar wel even wennen Lekker dat je zo geslaagd bent bij de kruidvat Hier zit er, jammer genoeg, niet een in de buurt... @ Buikje: Hier ook bij de navel wat platter Verder gisteren bij de cardioloog geweest: Helemaal goedgekeurd En mijn bloeddruk was nu helemaal super (118/68) dus ik was superblij!! Verder gaat het hier zijn gangetje, druk met school enzo...
Hier gisteren ook geshopt bij de kruidvat! Ze hadden allemaal babyspul in de aanbieding. Dus maar even ingeslagen! Ik ga me ook anders opstellen hoor, heb al wat weggegooid. En als ze er naar vragen geef ik er wel een draai aan. Wil me er niet meer rot onder voelen! Ananas, super dat alles goed was bij de cardioloog, weer een hele geruststelling. Liedje, ik heb het ook de afgelopen dagen, heel erg emo. Heb nu vakantie en tis net of ik nu even tot rust kom en dus ook labieler. Ach tja hoort er allemaal bij. Zolang onze mannen het maar kunnen handelen!
Shaida, proficiat met jullie knappe man! Super dat de echo goed was!! Zo fijn en weer een gerust hartje! Geniet ervan... Elif, mooie buik... De mijne is bombastischer. Die van jou is mooi rond en fijn. Heel mooi... Ananas, dat is het nieuws dat ik wil horen. Ik word altijd blij als ik jou berichtje lees dat het goed was bij de cardioloog! Echt waar... Super. Ik heb jeuk!! Ik snap er niks van. Mijn hals heeft rode pukkeltjes en het jeukt like hell. Snachts meer dan overdag. Begrijpen wie begrijpen kan. Ik ga het binnenkort tegen de gyn melden. Hopelijk kan ze me helpen. Verder alles goed hier.
Ananas. Wat super dat alles goed was bij de cardio! Ik ben blij dat ik niet de enige ben met die emo gevoelens... het hoort er wel een beetje bij geloof ik. Luca. Wat beroerd dat de eerste laag verven niet goed is gegaan. Hopelijk wordt het vanaf nu mooier! Geniet van je daagjes vrij! Aggy. Ik ben ook bij de kruidvat geweest. Ik wilde die rompertjes maar waren niet meer in maat 50/56 in het roze. Wel hydrofiele doeken en een lakentje gekocht met van die vogeltjes. Past goed bij onze schilderijtjes... Lolieken. vervelend zeg die jeuk. Ik heb dat op mijn borsten. Ik denk van de groei ofzo.
Lolieken idd heeeeeeeel erg irritant die jeuk heb er toen in het september topic veel over gelezen Buik , het is natuurlijk mijn eerste ben wel benieuwd de volgende keer ( hopelijk) hoe hij dan zal zijn Ik wilde nog naar de kruidvat maar nog niet gewist , domme ik xxx
Wat grappig... ik wou ook naar het kruidvat voor de rompertjes en de hydrofiele luiers enzo. Ze hebben echt leuke spulletjes maar ik dacht dat in Belgie en Nederland de folders verschillend waren. Wat grappig. Alleen geraak ik vandaag niet uit mijn luie zetel. Wilde gaan maar heb zo geen zin om buiten te komen. Morgen dan. Hopelijk vind ik nog iets.
Het is ook niet echt weer om naar buiten te gaan! Doe al de hele dag een poging om met school bezig, al 1 a4 getypt maar schiet niet op! Denk je je vakantie even nuttig te besteden, heb er gewoon geen zin in......
Maar van dit weer word je lam. Manlief is net thuis door dit weer ( bouw) en ligt nu op de bank te slapen en snurken!!! na dat we alle dingetjes hadden geregeld wat we moesten doen. Wilde eigenlijk ook ff bij de Ava kijken ( ken jij wel lolieken is namelijk belgisch) voor de presentjes te maken. xxx
Ken ik idd meid! Leuke winkel. Ik ga lekker lui een filmpje kijken (ons meisje slaapt) en daarna een douche! Hopelijk kikker ik een beetje op dan. Moet dringend een beetje geld gaan opdoen voor ons kleintje. We hebben toch nog wat nodig maar ik ben inderdaad te tam en te lam. Erg he.