Hier ook een rustig vrij middagje! Ik heb net een mozesmandje geregeld. Mn buurvrouw heeft er een die we mogen gebruiken. Nu staat hij op mijn werk in een kleuterklas omdat ze over baby´s werken... Ik vind dat leuk voor op bed omdat we geen wiegje hebben. Dat past niet in onze slaapkamer. Ben er helemaal blij mee. Verder een beetje uitzending gemist kijken enzo. Aggy. Goed zeg dat je in je vakantie probeert voor school te werken! Goed bezig! Elif. Leuk om te lezen dat jullie ook al over een tweede zwangerschap/kindje nadenken! Is het bij jullie zulk naar weer dat je man thuis is?
Nu is het droog maar vanmorgen regende het echt hard. Ik zag een topic over een mozesmandje Wat leuk zeg. Ja wij kregen net andersom de reacties op dat we het al over een 2e hadden. We hopen dat het ons dan nog eens gegunt is, als de kleine 1 jaar is willen we voor een 2e proberen
Elif. Juist goed toch om daar al over na te denken! Waarom niet? Ik zit de film 'de gelukkige huisvrouw' te kijken. Best een heel heftig verhaal! Heeft iemand van jullie m gezien? Je kan m nu gratis op rtl.nl kijken...
@ elif: wat mooi! heb vandaag onverwachts 2 kindjes, 1 om op te passen. Heb toen ze sliepen de babykamer de randjes geverfd, boodschappen gedaan en nog bij mn ouders geweest koetjes kijken met de kids. Dus al met al wel druk geweest. Maar wel leuk. Zo lekker patat met kip en sla eten, en vanavond een boel was wegwerken onder het genot van gtst. Daaaag!
joehoe! onze babykamer is BIJNA klaar!!!!!! alleen nog een wandplankje ophangen, de verwarming en de gordijnen! ik plaats daarna foto's van de babykamer en Yanieks kamer. Hoe gaat ie verder met iedereen? tis aardig rustig hiero! hier gaat het goed, alleen erg naar nieuws te horen gekregen want onze buurvrouw blijkt borstkanker te hebben ze is 33jr en moet een borst laten verwijderen uit voorzorg en dan kan het nog zijn dat het uitgezaaid is... vreselijk of niet dan... 2 kleine kindjes een eigen zaak en net herstellende van een hersenontsteking wat ook al kantje boord was. Ging net goed en dan dit er nog eens boven op. Ben er eerlijk gezegd best ondersteboven van dat hun zoveel narigheid moeten doorstaan... fijn weekend nog allemaal!
die foto's duren denk ik nog een paar daagjes, mn vriend komt er dit weekend niet meer aan toe denk ik.. morgen willen we releaxen!
Luca... ik ben super benieuwd naar jullie kamertjes.... Wat triest van je buurvrouw zeg!! Elif. Wat is jullie zoontje mooi! Hier wel heel rustig ja... Ik heb zelf ook niet zoveel boeiends te vertellen...
Hi meiden, ben weer terug Bedankt voor alle felicitaties. Het was echt een opluchting voor ons. Ben daarna weer teruggegaan naar Eindhoven, lekker vakantie gevierd. @update good things, ben in Eindhoven gaan babyshoppen samen met mijn ouders. Best al veel gehaald. Aangezien we het geslacht nog wel voor ons willen houden, is alles nog in een neutrale tint. Was wel hilarisch. Iedereen die probeert te gokken wat het is voor de rest ben ik heerlijk verwend door mijn fam. Allemaal lekkere dingen om te eten, hoefde niks te doen. Ramon had geen vakantie. Hij zou gaan klussen in huis o.a. voorraadkast maken. We hadden de babykamer voor in december op de planning staan. Daarnaast moeten we ook onze woonkamer anders gaan inrichten. Heel de boel omgooien. We hadden nu een heel speels, knusse opstelling, maar niet praktisch straks met een kruipende baby, kraamvisite etc. Dit stond ook voor december op de planning. Zaterdag kwam ik thuis. En tja voorraadkast was niet af. Vond ik heel jammer. Maar toen ik verder liep door het huis.. woonkamer was al totaal veranderd. Alle meubels had ie al verplaats zoals ik het wilde in de nieuwe opstelling. Vanwege alle kabels is dit best veel werk. Kamer ziet er nu zo groot uit. dat was al een hele verrassing waar ik zooo blij mee was. ging toen naar boven. Viel al op dat de toekomstige babykamer dicht was.. Normaal staat ie altijd open.. ga kijken en ja hoor ook de babykamer heeft ie afgemaakt. Was eerst logeerkamer. Logeerbed staat nu i n de andere kamer. Hij heeft de kamer behangen, lampje opgehangen. We hoeven nu alleen maar de meubels te zetten, gordijntje, aankleden met accesoires. was helemaal happy. Hij heeft wel flink door gewerkt om het af te krijgen.. zo lief van hem. @Luca, wij wilde het geslacht wel weten hoor. Voornamelijk om praktische redenen. Beetje bij beetje laat ik het idee van roze gaan. Maar ook in de winkels voor meiden heb je zoveel schattige spulletjes, leuke vrolijke kleuren. Vind het jammer dat er voor jongetjes niet zo is.alles is zo grauw van kleur blauw, bruin, groen. Ga nu alleen maar naar boy's spullen kijken, dus dan zal het wel bijdraaien. @Elif, wat een dotje is het! is het een pretecho foto? @Aggy , je hebt in november al je intake van kraamzorg. Dat is wel snel of niet soms? @schoonfamilie issue, het houdt mij wel bezig hoor. Kan niet altijd even kalm onder blijven. Maar een grote pluspunt is dat Ramon en ik op 1 lijn zitten. En hij meer keihard is dan ik. Vorige week donderdag werd ie bijv. gestalkt met allemaal tel. van zijn moeder tijdens werk. Hij had een overleg kon niet opnemen. maar hij dacht echt , er is iemand dood. Na overleg gelijk teruggebeld. Ja oma gaat verhuizen naar een seniorenflat en er moet binnen een maand een hoop gebeuren in het nieuwe huis. Hij was echt not amused. Helemaal omdat zijn moeder niet eens heeft gevraagd hoe het met ons/mij gaat, ook niet naar de 20wk echo gevraagd helemaal niks. Terwijl wij dat die zaterdag wel aan haar hadden verteld. Hij was toen wel blij dat de kinderkamer en woonkamer af was. HIj had ook een voorgevoel, alsof hij wist dat z'n fam. roet in de eten zou gaan gooien. Vind het vooral erg vervelend voor hem. Ze weten hem alleen te vinden wanneer ze hem nodig hebben. Hij klonk zo verdrietig donderdag" ze heeft niet eens de moeite genomen om te vragen over de echo, hoe het met ons gaat" snap niet dat er zulke moeders bestaan. @de rest, sorry ben het vergeten
Hey Shaida. Leuk dat je er weer bent! Wat heb je een ontzettend lieve man zo te lezen!! Dat hij zoveel heeft gedaan in een week tijd! Zo heerlijk! Zo schattig he als ze dat dan onverwachts doen. Dan is het extra leuk! En nu heb jij niet in de rommel gezeten! Geniet ervan. Wat betreft schoonouders... daar wordt je niet blij van. En voor je man ook wel hard om te merken dat ze hem nu vooral nodig hebben en niet vragen naar de 20 weken echo. Ik kan me voorstellen dat hij daar verdrietig van wordt! Ik ga morgen voor het eerst naar zwangerschapsgym. Deze is al wel eerder begonnen maar ik heb me te laat aangemeld. En de volgende die begint in december maar is pas in maart afgelopen. Dus ik wilde wel wat lessen volgen gewoon dat je dat allemaal maar een keer hebt gehoord! Gaan jullie op zwangerschapsgym?
@Liedje, ja erg lief van hem idd ik kan niet tegen al dat rommel alleen bij klussen is het wel vaak zo . het wordt eerst een rommeltje voordat het af is. Ramon vertelde al dat het hele huis in grote puinhoop was. Ik zou helemaal gek worden. @gym, ik begin volgende maand pas. dan heb ik 10 lessen vooraf en nog 5 lessen daarna. @Luca, jeetje wat naar bericht van je buurvrouw. @verlof, wanneer gaat jullie verlof in? van mij pas over 3 maanden. Weet iemand trouwens hoe het met Loki is? kan de oude topic niet meer vinden. Ben benieuwd hoe het met haar gaat..
Mijn verlof start 1 week na de kerstvakantie. Dus nu voor de kerstvakantie nog 7 weken en dan nog 1 week.