Hallo meiden, Sorry hier een vrij druk weekend en vrij drukke dagen achter de rug! Gisteren eerst naar de belasting ( BE) toen ff bij mams langs, toen 2 klanten de haren doen, groeiecho en daarna naar vrienden op bezoek voor het Offerfeest. Ben nu kapotmoe pfff. De groeiecho was prima! Hij word geschat rond de 1480 gram en dat is heel erg netjes. Rond de bevalling zal hij 3300 a 3500 gram zijn dacht ze. Hij was ook weer volop beweeglijk. De papa kan niet wachten, die zei gisteren zelfs als hij eruit is. Dan houdt ik hem de eerste dagen. Zo was hij al bezig we hebben de 14e dec afspraak om naar de kamers enz te kijken. Ooh en als hij dan geboren is, dan zal ik de hele tijd zijn pampers verschonen. En hoe gaat dat met voeden? Uhm we hopen borstvoeding heh, ooooooooh ja! En hem wassen? Dat laten ze ons zien. ooooh oke Hij is zich helemaal aan het voorbereiden Over de bevalling, nee maak me nog niet gek. Je moet het toch doen, en het moet er toch uit! Zo zijn er ook velen die zich over de punctie voor de ivf/ icsi al gek maken. Wat heb je eraan? Het is gewoon omdat je niet weet wat er staat te gebeuren. Maar het zal zeker goedkomen Liedjepiedje lieverd gaat het al wat beter met je hormoontjes?? Luca wat leuk dat jullie kaartjes hebben gevonden xxx
Hi meiden, @Elif heerlijk is het he om je manlief zo te horen praten. Als Ramon bezig is met al zijn planningen dan droom ik gewoon weg @bevalling, ik kan er nu toch niks meer aan doen. Focus mij vooral op de momenten gelijk na de bevalling haha en laat het allemaal over mij heen komen. Maar ja soms toch die doomscenarios he? heb je helemaal gelijk in Lolieke. Zo ben ik ook. maar kan nu echt niet meer wachten totdat beebje er is. En moet nog aardig lang wachten @eerste papa- baby moment. was het helemaal vergeten te vertellen. Maar vorige week lagen we in bed tv te kijken. Ik was erg moe dus ben gewoon in slaap gevallen maar Ramon was dus wakker. Hij hield me vast en voelde op een gegeven moment de kleine helemaal tekeer gaan in mijn buik. werd op een gegeven moment wel wakker omdat hij half over mij heen lag en zat te praten tegen mijn buik haha. jammer dat ik zooo moe was. Volgens R heeft ie aardig lang zitten schoppenen continue, hard. bijna niks van gemerkt. DUs ja ons beebje is schijnbaar vooral s nachts erg actief fijne dag allemaal
aaaaah wat schattig Shaïda!! Ook al zo'n druktemakertje En heerlijk dat de papa er zo tegen praat Geniet er lekker van
Leuk jullie papaverhalen! Hier ook zo eentje hoor! Heb een kalendertje op de wc staan en daar staat per week wat info op zeg maar! Rent ie ineens vanuit de wc naar me toe, knielt neer en begint tegen mn buik te zingen. Haha stond op het kalendertje dat de baby nu ook geluiden van de papa zou kunnen herkennen door bijvoorbeeld te gaan zingen! haha ik moest zo lachen! Net de intake van de kraam gehad. Op zich wel goed maar ben blij dat die vrouw zelf niet komt. Jeetje wat een Truus! haha..Ach je weet toch nooit wat je krijgt en hoe het loopt. Vind het altijd maar zozo zo'n intake. Regeltjes en afspraken, ik hou dr niet van. Het moet toch in de praktijk gebeuren denk ik dan. Luca, dat beurse gevoel zijn denk ik je schaambeenderen (bekken) hoor die je voelt. Heb ik ook!
Hi meiden, Hoe is het met jullie? hier erg gestress. kwamen gisteravond erachter dat ons konijn niet meer in haar buitenhok zat. Ramon is dinsdagavond vergeten het deurtje goed dicht te doen. gisteren wa shet al helemaal pikke donker. Hebben wel gezocht( we zitten in een redelijk afgesloten complex) binneplaats afgezocht. Vanochtend weer. Mailtje gestuurd naar alle buren. Ze heeft de mogelijkheid om onder de schuttingen door op andermans dakterras te komen. beestje hebben we al sinds ze een paar weekjes oud was. Ze is open natuur niet gewend. Zolang ze binnen ons complex blijft heeft ze een redelijke kans van overleven en groot kans dat we haar terugvinden. Maar als ze buiten het complex terecht is gekomen dan zijn beide kansen nihil Erg slecht geslapen vannacht. Neem het mijzelf ook kwalijk. Dinsdag teveel in huis gedaan waardoor ik last kreeg van mijn rug en bekken. Heb het toen laatste dagen erg rustig aan gedaan. Eigenlijk niet bij haar wezen kijken..
Ocharme Shaïda kan me voorstellen dat je er niet van geslapen hebt. Wij hebben ook 8 jaar een hangoordwerg gehad, ze zijn zo lief Ik hoop dat je haar snel weer zult vinden!
Ik lees leuke papa verhalen. Goede groei echo´s. Maar helaas ook een verdwenen konijntje... Is ze inmiddels al gevonden Shaida? Hier alles goed. Mn broertje heeft van de week het babykamertje nog eens geverfd. We hebben gordijnen opgehangen en wat accesoires toegevoegd. De foto's staan op het show je babykamer topic. Met de hormonen gaat het deze week gelukkig een stuk beter! Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Kamertje gezien Liedje! Erg leuk! Zal van de week ook eens even achter een kraampakket aan. Verder niet zoveel bijzonders dit weekend, lekker rustig aan!
Liedje mooi!!! Zo schattig zeg. Oh meiden kan het nog niet geloven over 9 weken is mijn uitgerekende datum al. En manlief denkt zelfs dat hij al met 38 of 39 weken komt ( dat hoopt ie) Wat vliegt de tijd xxx
Elif. Ik voel me op dit moment een stuk beter gelukkig! Manlief en ik praten er best veel over! En we hebben het leuk samen! Bizar inderdaad dat je al over 9 weken bent uitgerekend! Ik over 12 weken! Ik hoef nog maar 5 weken te werken. Daarin vallen wel twee weken kerstvakantie dus ik heb over 7 weken verlof!
late reactie, heb net late dienst gehad en morge half 8 weer beginnen. Ik moet nog 16x werken.. tot 27dec. Werk in de zorg dus geen kerstvakantie. Wij hebben n weekje herfstvakantie altijd en die heb ik pas gehad. Maar nog 5 weekjes hoef ik. Met 33,5 week klaar. @ liedje; wat n supermooi kamertje Reageer later uitgebreider, ga nu lekker slapen!
Hier nog 11 dagen! Nog 6 weken hoor maar werk 2 dagen. Kijk er wel naar uit. Niet dat ik het al heel zwaar heb maar toch... Heb sinds gisteren vreselijke pijn in mn rechterzij boven heupbot. Geen idee wat ik daar nou weer mee moet. Iemand ervaring? Is het niet gewoon bandenpijn?
Aggy misschien je bekken??? Bandenpijn weet ik niet, dat trekt bij mij altijd richting de liezen of naar de vagina
Hier nog een "ongewilde" 8 weken... en dan inleiding. Heb mezelf er al bijneer gelegd amar het klinkt toch vreemd. Nog maar een kleine 2 maand!
Oooooooh echt waar Lolieken dadelijk ben je eerder bevallen dan ik Vreemd gevoel eigenlijk heh?? Dames heb een vraagje aan jullie in het gedichtjesgedeelte onderaan de pagina heb ik een topic geopend. Daar heb ik 3 gedichtjes geschreven wat we mooi vinden voor op het geboortekaartje. Welke vinden jullie het mooist?
@Elif, ik heb gereageerd. Ik vind nummer 2 heel mooi. @bevalling, jeetje wat gaat de tijd nu snel. Zodra de eersten uit ons clubje bevallen zijn, dan volgt de rest toch snel op. Ik ben de laatste van het clubje @konijn, helaas ze is nog steeds niet terug. Kans en hoop wordt met de dag minder. Nu hopen dat ze door goede mensen is gevonden, die haar een warme huisje hebben gegeven @geboortekaartje, juiste geboortekaartje vinden vond ik zelf frustrerend. ik kan nooit mijn keuze maken welke stijl ik op wil. Ene kant wil je uniek zijn, maar anderzijds trekken de standaard kaarten mij het meest aan. Ik had het een beetje op de smaak van R gelaten. R en ik zijn wel beetje elkaars tegenpolen met alles hij is meer van de grappige, vrolijke, beetje ondeugende (jongen) kaartjes. en ik ben meer van de zweverige , lieve schattige,stijlvol kaartjes haha we wilden geen foto's, maar ook geen handjes, voetjes etc (althans R wilde dat niet) We hebben een kaart gevonden dat gewoon bij ons beiden past. Het is eentje geworden van beertje bobbi, hij heeft een mooie kleur blauw, beertje is lief, schattig maar ook stout. Hiermee kwamen we op het idee om beertje bobbi terug te laten komen ook in de kinderkamer. we gaan nu een aantal muurstickers bestellen om de boel op te vrolijken. tekst van de kaart hebben we ook al bijna af. Alleen even de lettertype bepalen. Heel belangrijk kwamen we achter. Sommige lettertype zorgen ervoor dat de naam heel deftig oogt. we zijn op zoek naar een stoere lettertype. Kinderkamer komt overigens morgen. wordt dezelfde dag in elkaar gezet. Komend weekend komen de ouders alles bewonderen. En daarna gaat het op slot zodra we beginnen met aankleden.
Luca. Wat heerlijk dat je al met 33,5 week klaar bent. Ik met 35 weken! Aggy. Ik had van de week exact hetzelfde gevoel. Zijn denk ik gewoon je banden. Ik weet het ook niet maar was vrij pijnlijk. Lolieken. 8 weken klinkt inderdaad vrij snel. Maar dan moet je maar denken dat je straks nog eerder bij je kindje bent! Maar ik snap dat het best vervelend is hoor! Knuffel voor jou! Shaida. Wat vervelend zeg dat je konijn nog niet terug is! Zeker omdat je haar al zolang had! Aaah... beertje bobbi. Dat is toch van die boekjes met van die rijmversjes erin? Heel schattig! Het is niet echt mijn smaak maar wel ontzettend lief! Wat grappig dat jullie elkaars tegenpolen zijn. Dat zijn wij ook heel erg. Met alles eigenlijk. Niet qua smaak van inrichten ofzo. Met kaartje hadden we ook geen moeite maar wat namen betreft heel erg! We hebben nog steeds niet echt besloten welke we echt doen! Leuk dat het kamertje morgen komt! Geniet ervan! Ananas. Hoe is het met jou?
Hij is allang niet meer up to date. Ik weet ook niet of dit de nieuwste versie is. Maar willen jullie de wijzigingen even toepassen? -Elif82: 28 jaar, 1e kindje, 25 januari 2011, 7 sept 20 weken echo. Jongetje -Ananas89: 21 jaar, 1e kindje, 3 februari 2011, 13 sept. GUO-echo, 14 en 16 september onderzoeken in het UMCG -Luca84: 26 jaar, 2e kindje, 10 februari 2011, 12 aug. vk. -Liedjepiedje: 23 jaar. 1e kindje, 15 februari 2011, 25 november vk. Meisje -Aggy: 29 jaar, 1e kindje, 16 februari 2011, 10 aug. vk. -Shaida: 29 jaar, 1e kindje, 5 maart 2011, 23 augustus 12wk-echo -Lolieken, 27, 2e kindje, 6 februari 2010, 6 september gyn